Kādas prognozes, kādi komentāri par motora bojājumiem?

Stāsts tāds: Man viens paziņa braucis ar audi A6 (98g.), bedrē uzsitis karteri, tad iedegusies sarkanā eļļas lampiņa, bet viņš pēc tam vēl 2 km nobraucis un auto atstājis ceļa malā. Atnācis viņa dēls, it kā paskatījies, ka eļļas līmenis ir pie minimālās atzīmes un mēģinājis braukt uz servisu, pēc 100 m auto noslāpis braucot un tad gan saukts evakuators. Cik būtiski ir iespējamie motora bojājumi..? Paldies!

Vecais_runcis  1 2 Domāju ka kapitālais remonts. (ja varēs izslīpēt bloku) . Domāju ka būtu vērts sākt meklēt citu dzinēju.

garaamejoshais  1 2 PZDAA motoram, shaales aprautas... nu kaa var ar paarsistu karteri braukt? cirvis mljin konkreetaakais

Jonyy    2 Āmen, sāc meklēt citu dzinēju , remonts diez vai būs lētāks.

slaids    1 Tas ka eļļas līmenis uz mērtausta bija it kā normā neko nenozīmē ! Bija vizuāli jāskatas no apkšas , cik liels triciens ir saņemts ! Visticamak - kartera korpuss tika piespiests pie eļļas sūkņa uztvērēja karterī un eļlošana vairs nenotika ....

Instigater      2km bez eļļas īstenībā nav nemaz tik daudz, protams, motora resursam tas nozīmēja kā vismaz 20 tk km. Šķilt gan pēc tam nevajadzēja, jo eļļas jau paspēja visa satecēt lejā kamēr auto stāvēja. Kā jau te gudrs cilvēks teica, šāles točna, tā kā motors noscīti jauns, tad viņam ir hidrokompensatori vārstiem, kuri tika izpumpēti tukši. Man liekas, ka tagad ir arī atskaldīti vārsti/sadalene.

Vispār briesmīgi, ļoti iespējams kar par savu stulbumu nāksies pirkt citu motoru, jo šītā remonts varētu izmaksāt tikpat.

kautkas      iespeejams, ka nekaadi, razhotaaji saka, ka bez ellas varot nobraukt 50 km ...

av2      Hmm, divaini, ka tas autinnss tomeer neslaapa nost, ja reiz nebija ellas spiediens. Ir tak elementaara aizsardziibas sisteema visos muusdienu motoros - ja nav ellas spiediens, vinnss vienkaarssi noslaapst un viss. Ir paarbaudiits. Lielajiem diizellmotoriem gan, ja nobrauciens ir liels, taa sisteema nostraadaa bisskki par velu.Aprauj ssales tikuntaa.
Bet par teemu, nu zaabaks baigais pie stuures bijis. Ja var ar karteri iegaast pa cellu, un mieriigi turpinaat braukt talaak. Ja to izdariitu kaada daillaa dzimuma parstaave, es vel saprastu...;))

MazaisPrincis      Beidziet te cilveeku biedeet! Principaa ar to dzineeju iespeejams viss - no labaakaa liidz sliktaakajam! Labaakajaa gadiijumaa arii buus taa augstaak mineetaa aizsardziiba nostraadaajusi (98. gada autinjam taadai ir jaabuut) un sliktaakajaa gadiijumaa ir aprautas shaales, utt. Ieliec aatrumaa un pameegjini to auto pastumt, vai arii pastarteet! Ja motors veel griezhas, tad klokjene veel nav nospruudusi. Nemaz nezinu vai muusdienaas vispaar kaads veel klokjenes sliipee un vai A6 var nopirkt remkomplekta shaales.

aiii88      cits motors!!!pa kādu ceļu tad braucis ir,cirsmu vai :D

Vecais_runcis      Palasot dažus komentārus, nonācu pie secinājuma. Vajag meklēt podziņu ``reset`` . Tad to nospiest un droši braukt tālāk. Vairs nekādu problēmu nebūs....

kritejs      Domāju cilindriem nebūs nekāda vaina jo eļļšanas nav bijis tikai kādu laiku. Ar šālēm būs smagāk, bet lai noteiktu kādas problēmas vajag atraut mazliet dzinēja apakšu un paskatīties šāles. Zinu gadījumu, kad tika pārsists karteris un eļļa iztecēja. Auto tika braukt līdz apstājās. Kloķene bija laba, tāpēc nomainīja tik šāles bez nekādas slīpēšanas un auto dzinējs darbojās bez problēmām.

mazda6      Būtībā šim auto jābūt aizsardzībai - līdz ko eļļas spiediens pazūd - dačiks nodod ziņu pumpedūzim, lai ver degv. klapanu ciet! Pirmās aiziet kloķenes šāles, tad pamatšāles, bet jāmaina abas reizē. Principā jāsataisa karteris (jānomaina), jāielej jauna eļla, jānomaina elļas filtrs un jāskatās, ko motors teiks. Tas prieks var izmaksāt no kādiem 60 - ... Ls

agis      Es ar pārsistu karteri nobraucu ap 18 km kad pamanīju pie mājas fiksi vel nobraucu 500 m .Pēc tam paliku trauku lai izstek visa eļļa . Bija palicis vel apmēram litrs. Aizmetināju karteri ielēju eļļu ,tikai sintētisko,un ir oki. Tas ir Izuzu mot. Te izklausas ka vajag jaunu motoru. Traki. 2011-01-03

v_vilks      principā, vajag noraut kaklus un apskatīties šāles.... ja normālas, lej eļļu un šķil klāt, ta jau redzēsi, vai nāks pastaroņņās skaņas ārā jeb nē.... Kā jau iepriekš ļaudis rakstīja, eļļas uzņēmēju vajag pārbaudīt utt. Par tām aizsardzībām, ka nu motors slāps, viennozīmīgi teikt tā nevar... nesen bij gadījums, eļļas līmenis krīt, jo meistars maigi izsakoties "sūdīgi" ielicis eļļas spiediena dačiku, eļļu spiež ārā līdz lampa mirgo, bet fāters tik rullē droši līdz mājām... nekas neslāpst. konkrētais gadījums ar seat toledo ar 2.3 audi pieccilindrinieku.... tā kā... bleķis tās aizsardzības.... vienīgā aizsardzība, acis un ausis.... :) 2012-08-25

Madara_Zuze  1 1 nav ljaunuma bez labuma - tiksi pie jauna auto. 98 gada mashiina - tas tachu ir saruusejis, graboshs un smirdoshs luuznis. Normalam cilvekam ar taadu nevajadzeetu braukt. Nu, ja vieniigi taa ir kaada iipasha mashiina, piedereejusi kadam iipasham cilveekam vai kaut kaa taa... 2012-08-25

natural      Nu teorētiski ja eļļas līmenis bija uz minimuma...motors būs neskarts jebkurā gadījumā. 2012-08-25

natural      Nu teorētiski ja eļļas līmenis bija uz minimuma...motors būs neskarts jebkurā gadījumā. Vnk ellas sūknis nespēja nodrošināt pietiekamu ellas spiedienu pie lielaakas slodzes. bet tā kā auto noslāpa, tātad motors dabūja ciest. es domāju ka klaņi būs veseli. visvairāk būs cietusi galva un sadales vārpsta. 2012-08-25

jupe      natural-Tev ieteiktu nespriest par dzinēju ja neesi vismas profeni pabeidzis , 2014-04-18

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu