Problēma ar palaišanu.

Jā auto pastāv saulē ilgāk, nevar vairs palaist. Dizelis, 1998g. Pilnīgi mironis. Kad paliek vēsāk, viss atkal kartībā. Jā būtu akumulātorim vaina, tad vispar nevarētu palaist.Kur varētu būt problēma un ka ar to cīnīties?

janisb (2010-04-13 21:59)      Varbūt kompis gļuko, varbūt kompresija slikta - saulītē uzsilst un kvēlsveces atslēdz...

otards (2010-04-13 22:08)      secinaajums-jaatur eenaa!!!

pipars73 (2010-04-13 22:14)      Izklausās pēc BMW 2.5TDS... vai tā ir?

kretiins_vulgaris (2010-04-14 02:23)      Aizved pie kāda elektriķa, lai uztaisa pogu ar kuru var manuāli ieslēgt kvēlsveces. Ar laiku piešausies, pie kādas āra temperatūras cik sekundes jāpatur tā poga nospiesta pirms startēšanas :)

kritejs (2010-04-14 09:50)      Tas ir sviests. No cik mēģinājumiem tāds secinājums? Varbūt blīve starp stūri un sēdekli? :))

kautkas (2010-04-14 10:40)      kv, kopsh kura laika kveelsveces sleedzas atkariibaa no aara temperatuuras ? parasti jau - atkariibaa no tosola temp. :)

lija, aizbrauc uz servisu, nezinu kaa citur, bet ja nemeera kompresiju, tad taa paarbaude pie mums maksaatu Ls 10 apmeeram ... nu tjipo vainas noteikshana :) tur variantu var buut diezgan daudz ...

maxx_jauniibaa (2010-04-14 13:55)    1 da pričom kompresija?tad arī auksts negribētu lekt!!! ticami ka saulē uzkarst motortelpa i kvēlsveču relejs vai devējs sakarst i nesilda,tjip dod informāciju ka motora temperatūra normāla lai palaistu bez kvēlsvecēm!! a,kad visu laiku ārā karsts,vasarā...kad arī degviela paliek silta,tad arī tāpat uzvedās???

sleepnis (2010-04-14 22:05)      Pareizi, kvēlsveču relejs ieslēdzas atkarībā no tosola temperatūras. Kā kuraam auto. citiem pārstāj ieslēgties pie +5-7 grādiem, citām vispār vienmēr kvēlsveces ieslēdzas. Arī siltam motoram. Lijas auto acīmredzot pie kādiem 5-10 pārstāj ieslēgties, jo tiek uzskatīts, ka auto jāvar iedarboties bez kvēlsveču palīdzības. Taču, ja motors padiliis, kompresija samazinājusies, tad tas nenotiek. Tapēc vienkāršākais risinājums ir piespiedu kārtā ieslēgt kvēlsveces. Kompresijas mērīšana neko nedos. Nu izmērīs, ka par mazu. Ko darīsi? PIeliesi 100gr kompresijas? Lai kompresiju paceltu atpakaļ normā, tur gredzeni jāmaina, jāskatās, kas ar vārstiem. Kurš tad tagad motoriem vairs gredzenus maina? Varbūt kādam ekskluzīvam auto. Vienkāršāk citu motoru atrast un ielikt. Bet tas arī maksā, salīdzinot ar pavisam vienkāršu risinājumu.

Vecais_runcis (2010-04-15 18:40)      Vienkārša metode kvēlsveču pārbaudei. Nem paresnu vadu un piemet pa taisno uz +, ja auto lec, tad vaina kvēlscvecēs. Ja nelec, tar pārgudrajā augstspiediena sūknī.

Vecais_runcis (2010-04-15 19:02)      Vot ir trūkums OPEL elektroniskajien sūkņiem: oficiāli REMONTU NE PODLEZIT :(

suns (2010-04-15 23:26)      ja Astra ir G un ar Isuzu dzinēju, tad ar kvēlsvecēm 98% nav nekāda sakara. Cits stāsts ir par vecāku modeli vai ar Opel motoru... Un nav arī tik ļauni ar sūkni. "Beigtu" sūkņu gadījumā veselos 5% gadījumu sūknis izrādās patiešām beigts.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu