Ziemas riepu kombinēšana

Pilnīgi piekrītu, iepriekšējā tēmā runātajam, ka uz ziemas riepām nav jāekonomē. Zinu kā ir, kad sanes, zinu kā ir pazaudēt kontroli par mašīnu. Tieši tāpēc funktierēju pirkt tiešām labas ziemas riepas.

Kad sāku pētīt cenas un skaitīt naudu, aizdomājos par kaut kur dzirdētu versiju - ja rocība ir ierobežota, tā vietā, lai nopirktu visas 4 riktīgi labas riepas, teiksim no tā paša goodyear, uzliec 2 labas priekšā (priekša velkošā), un pakaļā atstāj vecās. Saprotams arī ziemenes, saprotams, tie paši izmēri, bet citas ražotāja, ne tik labas.

Ko teiksiet? Tas tā varētu būt? Ir rezons tērēties uz 2 dārgām, ja pakaļā atstāj kaut kādu pagājušā ziemā pirktu ap 35ls pirktu širpotrebu, jeb jāsaņemas uz visām 4 dārgajām?

ps. ja nu jums arī ir interesanti papētīt ziemas riepu testus ar komentu par ķīniešu precēm:

http://www.laneks.lv/lat/informacija/testi/jaunakais_adac_ziemas_riepu_tests_letas_bet_bistamas/

otards (2010-10-21 22:54)      ja vecajaam riepaam nav 100 gadi ,plus protektors 5-6 mm aizmugure var atstaat droshi!

typhoo (2010-10-21 22:54)      Nee. labaak otraadi, labaas aizmuguree....
Tad kad pagriezieenaa velkoshaa prieksha Tevi labi vilks, pakalja aizies skjeersaam,
Vot shitam vari ticeet, pats taadu gaajienu izbaudiiju ne vienu vien reizi jauniibaa, kad atljaavos uzlikt priekshaa divas nulliites...
Labaak vaajaaka sakjere uz vilkmi nekaa ar saanu ieiet kokaa vai preteejaa joslaa....
Ja nauda ir ierobeszhota, labaak visas 4 laba brenda lietotaas.... Par 2 jaunu cenu var panjemt visas 4 uz divaam ziemaam un peedeejai vasarai... Peec tam rudenii atkal taapat...

verso (2010-10-21 23:06)      Braucu ar lētām, tirgū pirktām, i dzīva vel esmu, kaut braucu diezgan agresīvi, kā mēdz teikt mani draugi. Vienreiz sanesa pie apdzīšanas, bet tas uz sliedēm bija, līdz ar to, nezvai krutās riepas paglābtu no saslīdēšanas.

Ivans_neBargais (2010-10-21 23:10)      Protams ka tas būs labāk par 4 vecām riepām. Bet tas būs sliktāk par 4 labām riepām. :)

Vucis (2010-10-21 23:27)      Šorīt bija laba intervija ar Timrotu par šo tēmu. Kā reiz par babuļiem. Tas, ka tu pērc pašas dārgākās vēl nenozīmē, ka pērc pašas labākās. Noteikti va piemeklēt ne tik dārgas, bet tikpat labās. Noteikti jāskatās virsū ražošanas gads, jo gumija zaudē savas īpašības. Šipenes pirkt nav vērts /ja vien nedrasē pa laukiem/, optimāls variants ir ziemenes ar "kantīti" gar malām.
Tavā vietā es arī liktu labākās priekšā, manam arī priekša velkošā, un tieši "pakaļu" grūti noturēt taisni.

kretiins_vulgaris (2010-10-21 23:51)      Es sen tā braukāju, ka ik pa 2-3 sezonām pērku jaunas pārīti un lieku priekšā. Tās, kas bija priekšā pārlieku uz aizmuguri, bet padilušās notriecu pa vasaru.

lirica (2010-10-21 23:55)      Nu mani ķīniešu prece neuzrunā..pincipā esmu Michelin piekritēja, jo kā mna stāstīja kolēģis, lietpratis..tās ir vislabākās. Un es viņam ticu,jo ie bijusi iespēja pārbaudīt.

dzzekiss (2010-10-22 00:03)  1   Uzreiz var redzet ka Lirica mums bagata meitene......bet ne taupiga un ekonomiska.ka saka,krasivo zit ne zapretish.
Pec manas pieredzes tomer labak 4 ne parak dargas.katru menesi atliec pa ceinerim,lai pec 2 gadiem nopirktu LABAAS.

garinich15 (2010-10-22 00:03)      DANLOP GRASPIK 2 labāku riepu nav

janisb (2010-10-22 00:11)      Labām ziemenēm jābūt vismaz uz velkošās un stūrējošās ass, tātad priekšpiedziņai pietiek ar labām priekšā, pie nosacījuma ka māki auto vadīt rallija režīmā, un savākt sānslīdēs. Bremzēšanas ceļš protams būs garāks nekā pilnu komplektu.

marekst (2010-10-22 00:13)      ja vecaas riepas labas, tad var proveet likt vecaas aizmuguree, bet ja nee, tad kaa jau te mineeja, liikumos uz slidena celja var sanaakt smuks rinkja dancis :) vislabaak ir ja brauc pa slidenu celju ar ziemeneem un jaauzliek rezerves plaacenis vai vasarene :)
un jaa, ziemas riepaam max 4 gadi ko var braukt, peec tam gumija paliek cieta un netur nemaz, pat ja protektors shkjiet normaals un nenodilis veel

lirica (2010-10-22 00:16)      PiPec...dzzekiss, kur rakstīts ka mēs bagātas,koa?
Ir tāda lieta kā pieredze..ar kuru padalās mani kolēģi...un pēc tam, kad esmu pārbaudījusi..arī es varu padalīties.
Vienreiz kūleni apmetīsi ar sūdīgām riepām , sapratīsi ,kur ir labu riepu vērtība.

NakcPutns (2010-10-22 00:48)      a.s.v. neatklāšu, ka četras lētākas, bet vienādīgas...;)

Mezhavecis (2010-10-22 01:25)      Jūs visi laikam esat aizmirsuši,ka ziemas riepas Latvijā sāka parādīties pirms gadiem 15,vai
nedaudz vairāk.Braukt jāmācās un izjust autiņu,tad negriezīsies kā vilciņi,uz taisnas un līdzenas vietas.

av2 (2010-10-22 05:16)      Arii ar 4 labaam ziemeneem kaartiigaa ziemaa sliidees , bet taa sliide buus elementari vadaama. Ja uzliksi ar stipri atsskkiriigu nodilumu, jeb pat atsskkiriigu firmu riepas (vai stipri atsskkiriigu izmeeru ), sliide aatri vien klluus gandriiz nevadaama. Ziema ir mans miillaakais gadalaiks vienmeer bijis, un braucu es daudz ziemaa, pat vairaak , kaa vasaraa. Taapeec domaaju, ka tomeer nevajag taupiit uz riepaam. Labaak ietaupiit uz, hhm, var nekraasot, nelabot buktes ,nemainiit iepliisussus stiklus. Neieguldiit naudu perfectaa audio/video, bet....tikai ne uz riepaam, bremzeem , stiklu tiiriitaaju slotinnam un labaam gaismaam.

Plaanpraatinjsh (2010-10-22 08:23)      100% pret slīdēšanu nav drošas nekādas riepas,esmu redzējis ,kā slīd arī tanki.

dastijs (2010-10-22 09:24)      Auto kuram ir priekšpiedziņa labākās riepas ziemā jaliek aizmugurē, no manas pieredzes Nokian ir īsts ziemas riepu ražotājs. Te tika pieminets D Graspik, piekritu labas, bet tikai 15tkm. Labs piedavajums riepam ir reifendirekt.de.

Lucy (2010-10-22 09:40)      Ja Tu no šīm lietām neko nesaproti,tad nelien ar savu snuķi,uztici to speciālistam.
Es,kā blondīne no tā neko nesaprotu,šīs lietas man kārto vīrietis.
Zinu tikai vienu,īpaši jau sievietei vajag lai auto būtu stabīls un ir tehniskā labā stāvoklī un tai skaitā ir jabūt labām riepām!!
Ja arī Tev būs tās 4.širpattreba jaunas riepas,tas būs kudī labāk,nekā 2ivas krutas un 2ivas vecas nobrauktas.

luft_waffe (2010-10-22 09:58)      Labās variants par 4 lētākām, bet jaunām riepām. Tas nekas, ka širpotrebs vai protektora zīmējums "ne tik kruts" .. vismaz gumija svaiga, elastīga un "strādā".
Ar 2+2 variantu var braukt, bet to visu laiku ir jāpatur prātā.. ir nodiluma, protektora un gumijas cietības atšķirības, kas kādā, it kā, nevainīga brīdī var nospēlēt lielu lomu.
Esiet uzmanīgi un brauciet ar prātu :))

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu