bojaajuma atrashana elektrosisteemaa

autinjam kkur, kkas iet uz iiso. t.i. laadeejas akjis aaraa - pieljauju, ka mitruma vaina. Vai piesleedzot kompi var atrast bojaajuma vietu?
passat B4 94.g.

typhoo (2011-04-26 00:03)      Nee...

Normaals elektrikjis vainu atradiis 15 minuutees,
pats vari meegjinaat atrast vainu njemot aaraa droshinaatajus un ar multitesteri skatoties vai attieciihajaa kjeedee nav straavas nopluudes. Principaa elektrikjis dariis to pashu.
Mitruma vaina taa nav.
Paarbaudi, vai nav nokjiileejis kjaads motoriitis (aizmugures dvornjikam, lukturu dvornjikiem,(ja taadi ir) apskalotaaja motorinjsh utt.
Ljoti raksturiiga Passatu vaina ir bagaazhnieka apgaismes lampinja (sedanam), konkreetai taas sleedzis, kas ir iebuuveets bagaazhnieka sleedzii. Bagaazhnieku aiztaisi bet laminja paliek degot.
Benkjus tachu Passatam var nolaist? B3 vismaz vareeja taapeec zinu par sho prbleemu. Aiztaisi bagaazhnieku, nolaid benkji un paskaties, vai bagaazhniekaa nedeg apgaismojums.
Sleedzi var reizeem taisiit, bet vienkaarshaak ir iznjemt lampinju.

DKW (2011-04-26 06:18)      Tieši tā - meklē caur drošinātājiem. Vel viens vainas variants - neatslēdzas aizmugures stikla apsilde. Klau, varbūt aķim pašam kā tādam jau ir beigas?

av2 (2011-04-26 08:09)      Hmm, pameri vai stroms iet uz elektrosisteemu pie vissa izsleegta.(starp nonnemtu + klemmi, in akkiisaa plusu ieliec ampermetru iislaiciigi )Ja neiet nekas nopietns, tad vainiigs buus pats akkiitis. Raksta jau razzotaaji taas garaas garantijas, bet reaalaa dziive, sakaraa ar iisiem paarbraucieniem, ssvaku laadeessanu, akkiisi kalpo labi, ka pusi no paredzeetaa darbamuuzza... :((

jollyroger (2011-04-26 10:33)      tik vecaam masiinaam kompis vispaar neko neraada
ar testeri zobos un uz prieksu

av2 (2011-04-26 11:39)      Ja tomeer kautkur pluust straava uz autinnu, atcereejos, veel vari ielikt autinnaa.....masas sleedzi :) Kaa krievu laikos dariijaam. Tikai tad katreiz pazudiis radio atminna ieliktaas stacijas, nessncees , ja ir, elektriskaas durvju sleedzenes utt.

minkins (2011-04-26 12:03)      Daudz kas no iepriekš teiktā ir pareizs. Nedaudz precizēšu . Tvar atrast ar parastu multi testeri(depo veikalā maksā 4.70 Ls. Ar ampermetra funkciju) Ieteicams noņemt "-" klemmi un starp akomulātoru un klemmi ieslēgt ampermetru un celt ārā drošinātājus kamēr rādijums ir 0.Ja tas nenotiek tad var būt pie vainas starteris vai generātors(veciem auto uzkrājas oglīšu putekļi un citi netīrumi, kas vada strāvu). Ja sākumā stŗāvas noplūde ir zem 0.02A tad vajadzētu padomāt par aķīša iegādi

Auguste (2011-04-26 21:18)      man savulaik bija līdzīgi, un arī ģenerators izrādījās pie vainas, par maz lādēja. Bet veiksmīgi atrisinājās. Atrestaurēja to ģeneratoru, lec kā bitīte.

garaamejoshais (2011-04-26 22:19)      tac aizdzen pie elektrikja, sis atradiis iiso un pa 15 ls sataisiis...

riks (2011-04-27 02:08)      pietiek ar Ōmmetru, ja zina, kur pieslēgt un ko nozīmē rādījumi.

typhoo (2011-04-27 11:21)      Centraalaa nekad nebuus uz viena droshinaataaja ar piepiipeetaaju... nav autobuuveetaaji taadi idioti.

apdirsenis (2011-04-27 20:19)      dudik, izklausaas profesionaali :D kursh lika to sigu? pats? :D

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu