Audi A3 2.0 TDI no 2005 gada - ???

interesē šis auto..... ar klimu, pilno konsoli, navigāciju un ādas salonu
ja kādam ir pieredze, ar plusiem mīnusiem, kam japievērš uzmanība pie pirkšanas .....iemet info...
paldies

Wargs (2012-04-11 09:50)      whatcar.lv

iterators (2012-04-11 12:45)      2 litru turbodīzelis nav tas veiksmīgākais VW grupai, 1.9 the best forever, bet atkarīgs, no tā, kas ar auto pirms tam darīts, ja nav pieskatīti degvielas filtri un sūknis, tad var būt pilns pipec, un arī gads no svara (rēķini vidējais nobraukums 30 tūkst.km gadā reiz gadi).

Maxx (2012-04-11 12:46)      pievērs uzmanību motoram! ja būs aplama eļļa salieta,ta nokausi dīvainu eļļas sūkņa detaļu...dēļ kuras būs jāmaina sūknis-balansieris,kas maksā smuki...ap 700 lašu! lielākā šo motoru problēma:) labāk ņem 1,9 D...pārbaudīts un labs ! pārējais uz izjūtām....Golf klase. paredzētā eļļa ir 0W30 .ja izvelkot ščupu,tur ir piķis virsū,nevis normāla eļļa,ta visticamāk,pie eļļas nomaiņas būs pipecs sūknim:)

av2 (2012-04-11 13:45)      ja uz sskkupa ir tas pikkis, tad vissticamaakais, ka ella nav mainita vispaar gadiem. Atkal, man tikai jaabriinaas, kaa var sabeigt taadus motorus sava slinkuma- stulbuma peec ;(( Reiz vienas firmas bossam ...noslapa X5 . Uz tilta.Trafikaa. Kad atvilka /atbrauca to liidz garaazzai, izraadijaas, ka....3 gadus nav ella maniita, un motoraa ir palikussi naturaali dublli. ( sintetiskaa ellaa sadalaas komponentos, jaa neieveero nomainnas laikus). Mozgi jests?????
Par audi diizelliem. Arii es domaajo, ka vecais 1,9 ir labaaks.Prastaaks.Vairaak pajolinnu gaajienus utt.

artzanardi (2012-04-11 13:59)      pats ikdiena pa darbu,izmantoju tiesi so motoru un marku ,braukaju un domaju,labi,ka pasam nav javeica par savu naudu apkopes, manai masinai ir tik orginalais 85 stukas noskrejiens,bet mainits ir daudz kas tiesi pa motoru,turbina suknis sajugs,kolegiem ar tadi pasi,tiem ari lidzigi,ka bonusu varu minet mazo paterinu videji 6.5,pat ikdiena gasejot pa pilsetu un nedomajot par ekonomiju,ka ari salidzinosi labo jaudu,bet pasam pirkt ,labak ne:)

g007 (2012-04-11 14:07)      1.6 benzīns vai 1.9D ir pašvaki jaudas ziņā. cik uz ielas ir nācies dzirdēt, 1.9D ir skaļš. Tāpēc arī sievai pirms 8 mēnešiem palīdzēju iegādāt 2.0 TDI S-Tronic 2008.gada ar visām ekstrām un ap 130k nobraukumu. Pirku Vācijā, jo Latvijā piedāvājuma praktiski nebija - daži apšaubāmi auto no FRA vai ITA bez servisa vēstures un ar sagrozītiem spidometra datiem. Vācijas Audi lielākajā daļā gadījumu var uzreiz pārbaudīt servisa vēsturi no Latvijas - Audi ir vienotā servisa sistēma un vācieši parasti tādus kopj pie autorizētiem dīleriem. Varēju pat apskatīties kāda eļļa lieta pie pēdējā apkopē Vācijā. Neko nevaru teikt par ritošo daļu un motoru, jo nākādu problēmu 8 mēnešu laikā uz kādiem 12k km nav bijis. Nekas nav bijis jādara izņemot elektronikas sīkumus. Tā kā viņš ir pār-bāzts ar elektroniku, tad tur ir lietas, kas iziet no ierindas. Labi, ja pats vari pieslēgties auto datoram un paskatīties kļūdas (VAG-COM). Kad atvedu nestrādāja apsilde atpakaļskata spogulim un nefunkcionēja gaisa kvalitātes sensors, kas pats automātiski pārslēdz gaisa cirkulāciju salonā. Spoguli nācās mainīt, bet bez tā sensora kautkā iztieku :). Ja patīk ekstras, tad labāk skatīties tādu kur jau iekšā media centrs ar krāsaino ekrānu, bluetooth telefonam un navigāciju (versija RNS-E). Manam bija BNS-E, kura pozitīvā īpašība ir viegls upgrade uz RNS-E :) Es to pats sameklēju lietotu RNS-E (jauns varētu būt ap 500-800 lvl) un nomainīju ar nelielu servisa palīdzību. Latvijas jaunākās kartes ir pieejamas net-ā. P No papildekipējuma ir vērts pačekot vai līdzi nāk rezerves riepa. Zinu ka ir versijas, kur ir run-on-flat riepas kopā ar rem.komplektu bez rezervnieces. Tad nu tās run-on-flat kadā brīdī īpašnieks nokauj vai pārdevējs apzināti noņem un sanāk, ka ir parastās riepas bez rezervnieces.

TojamaTokanava (2013-01-15 01:12)      Šis dīzelis, laikam, nav tā prātīgākā izvēle, lietotam A3 .

Nepemuss (2013-01-15 22:44)      Šim motoram patiešām ir jālieto kvalitatīva eļļa un nevis 0W-30 bet to kuru ir paredzējis auto ražotājs (caurmērā šī ir visizplatītākā kļūda ka eļļas šķiro pēc viskozitātēm, jāsāk ir ar konkrēta auto ražotāja, konkrētam dzinējam paredzēto eļļas pielaidi), šim dzinējam LongLife intervāliem un versijām ar DPF filtru paredzētas motoreļļas ar VAG licenci 507 00, ja ir bez DPF filtra tad var liet arī 505 01 (atkarībā no dzinēja koda, tam ir jābūt aprakstītam katra konkrēta auto lietotāja rokasgrāmatā).

Aizmirstiet par gada noskrējieniem 30 000 - 40 000 km ar diesel auto Rietumeiropā, tur cilvēki normāli rēķina ciparus un parasti dīzeļmašīnas kuras ir skraidījušas pa R-Eiropas šosejām minimums ir pie 50 000 gadā, pēdejos ko redzēju bija ~ 200 000 km no 2009. gada.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu