Cilindros kompresija 12, 16, 17, 9, benzinniekam?

Ellu ed 1.litrs uz 1000 km,dumot nedumo,ne auksts ne karsts dzinejs,lauka nepil,nekur kur apstajas nav pie zemes ne opilites,kur paliek ella? Un kas pie vainas dzinejam,vai tiesam tikai salniki,vai ari virzulim gredzeni,vai viss kopa? Dzinejs 1.6 benzins /gaze jau padsmit gadus.Varbut gaze saedusi par to laiku un dzinejs jamaina,jo remonts neatmaksajas.Gribu dzirdet specialista viedoklus,ka ari no tiem kam ir gadijies kaut kas lidzigs. Zemaka kompresija ir 4.cilindra,bet pirmaja 12, Cik jabut jaunam dzinejam un cik lietotam,kurs vel uzskatams par normalu?

arnisb (2012-07-29 11:53)      Normāli, vārsti jāslīpē, vadīklas arī var jaunas ielikt un protams saļņiki, a eļļu vienkārši kvalitatīvi sadedzina. Man audim kompresija bija 12 paredzēts 98 bencīns.

non_grata (2012-07-29 12:01)  1   pārdod!

ruupiigais (2012-07-29 12:16)      Sen nav nācies gar motoriem grābstīties, tagadējos nav tik viegli nobraukt. Pēc tiem cipariem izskatās ka tieši tie mazie atbilst normālam benzīnniekam un divos vidējos varētu būt eļļa gredzenus noblīvējusi. Cik tas motors ir nogājis km? Papēti sveces vai nav ar eļļu melnas darvas veidolā.

janisb (2012-07-29 12:44)    1 Gredzeni, vārsti, galva, galvas blīve...
Eļlas patēriņš rada aizdomas par gredzeniem, gāzes iekārta rada aizdomas par vārstiem. Nomainīt motoru noteikti būs lētāk neka kapitālo taisīt...

artzanardi (2012-07-29 12:58)      protams,ka letak nomainit motoru ,nevis vinu likt vina visu jaunu,cik noprotams,tad tev vel stav veca reduktoru gaze,ta jau sausa ,normala paradiba,ja ilgstosi dzena ar eko gazi

typhoo (2012-07-29 13:16)      Jaalieto kavlitatiivas elljas. Polju Lotos razho speiaali ellju dzineejiem, kas brauc uz gaazes.
Kur probleema, taa arii nesapratu, ja auto kustaas normaali? Tas ka elljai naudas zheel? Taksh remontos vai motora mainjaa iegruudiisi naudu, par kuru veel paaris gadus varesi ellju liet bez saapeem.

JurisK (2012-07-29 14:24)    1 Kas par dzinēju, kādam autiņam? Eļļu parasti sāk ēst, ja izdiluši vārstu blīvslēgi, tos nomainīt štrunts, nezinu gan, cik tas naudas izteiksmē, bet ne daudz. Kaut kādi dīvaini tie saspiešanas spiedieni. Nevar vecam dzinējam spiediens palikt augstāks kā jaunam, bet tie divi vidējie laikam kaut kāds ūnikums!:) Pamēri vēl, šķiet, ka vaina būs tikai vārstu blīvslēgos.

dzelzsduure (2012-07-29 16:05)    2 Pirmais ir šoks- Tu padsmit gadus brauc ar vienu auto?!
Tālāk par lietu- ir jāmaina gredzenu komplekti visiem četriem virzuļiem un jāpamēra cilindru izdilums, jāslīpē vārsti- vēlams ar vārstu sēžu maiņu galvā, pašu galvu arī būtu labi profilaktiski noslīpēt, tādi sīkumi kā vārstu blīvslēgi ir jāmaina bez vārda runas, un atkarībā no tā vai ir vārstu hidrokompensatori vai regulējamās šaibas tie ir vai nu jāmaina vai pēc vārstu slīpešānas ir jāveic regulācija.
Palielināta kompresija var rasties no uzdeguma uz virzuļa galvas. 17 tas jau ir diezgan ektrēms lielums benzīna motoram. Normāli ir ap 11-12 parastai atmosfērai un 8-9 ja ir turbo.
Un par kaut kādām izmaksām šajā gadijumā čīkstēt ir bezjēdzīgi, jo braukts tiek ar budžetam draudzīgo gāzi!
P.S.
paņemot citu motoru šrotā var ieberzties tikpat pamatīgi, labāk saremontēt jau zināmu mantu.

dzei_er_juings (2012-07-29 16:34)      Jā, likt gāzi 1.6 motoram ir knauzera augstākā pilotāža.

jankins90 (2012-07-29 16:43)  1   1,6 un gāze,pipec nebūtu labāk jaunu motoru ielikt? remonts un visas slīpēšanas ir pupu mizas,ja normāli taisīt,ta neatmaksājas

ps.pa laukiem beidzu nost arī patsmit gadus benzīnieku,bet virzuļu grupa pagaidām,kā jauna,biju ielīdis iekšā blīvi pamainīt,kā var motoru noēst?

Apriori (2012-07-29 18:11)      Vispapriekšu vajag aizbraukt pie meistara, kurš prot ar manometru apieties un spiedienu, pirmkārt, izmērīt pareizi, otrkārt, mērot dažādos režīmos (aizvērta, atvērta droseļvārsta, iepilinot eļļu cilindros un tt.) jau daudzmaz pateiks kur ir iespējamā vaina

vilks28 (2012-07-30 02:15)      _juings , man paziņa savulaik žikam 1,2motoram gāzi ielika un takšoja vēl visam piedevām un ,kas no tā ?

Apriori (2012-07-30 17:47)      To dara tā:Jābūt labam aķim, kas labi spēj griezt. Uzsilda motoru līdz darba temperatūrai, izskrūvē visas sveces, nospiež gāzes pedāli līdz galam un griež kamēr manometra rādijums vairs nekāpj. Vajadzētu mērijumus atkārtot. Tad tajos cilindros kur ir spiediena kritumi var iepilināt dažas piles eļļas. Ja spiediens būtiski izmainās, vaina būs cilindra grupā, je nemainās, vārstos.Bet nu tam visam ir vajadzīga zināma pieredze.:)

av2 (2012-07-31 13:16)      nu ja neduumo, ellu praktiski needeed , tad kur ir probleema??? Kompressiju var mazliet izliidiznaat piedevas ellai.Es vairaak uztrauktos par to paar-kompressiju (16 un 17) , kas karstam motoram varetu izsaukt detomaaciju, un attieciigi virzulla leenu "sadrupssanu". Varbuut ir veerts tomeer nonnemt to galvu, un paskatiities, a? Izmaaksaas = passa darbs ( ja vari/maaki/ir kur to dariit ), jauna galvas bliive, un veel ssaadi taadi siikumi. Varbuut vienkaarssi elementaari vaarstu bliivsleegi jaanomaina, un jaaiztiira uzdegums attieciigajois cilindros .Un motoriunnss azies , kaa jauns.

ega27 (2012-08-02 22:33)      JA ,nevar dabūt ,vai nav naudiņas citam motoram, kas nebūtu ar lielu noskrējienu ,tad galvu nost -virzuļus ārā un protams visu ,kas saistīts ar vārstiem Protams karterīts arī jānoņem!Tad arī redzēs sadilumu kloķenei un klaņiem´.

natural (2012-08-05 23:42)      es neko nesapratu, kā var nebūt dūmi???? pie tādiem rādītājiem, obligāti būtu jābūt dūmiem. Man liekas ka, kompresometrs varētu būt sabojājies un nerāda pareizi. Bet 1 litrs uz 1000km, varētu rasties no tā ka tomēr gredzentiņi iet uz beigām. Mašīna veca, plus vel kāds saļniks sulojās. vārdu sakot esmu 100% pārliecināts ka mistiskā kompresija ir kļūdaina, un par to nevaig satraukties.

Farrago73 (2012-08-16 16:52)      Dzin;ejam viennozimigi ir beidzies resurs..un pa visam vienkārši ir nomaoniit dzineju vai ...labāk auto

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu