Passata motora crash

Kas varetu but pa vainu 2004g b5 passatam kad peksni nenormali biezi balti dumi sak vilkties aizmugure un kad atbraucam maja motora ellas vispar nebija un ari nav . kadi varetu but varianti

Ronija (2012-09-12 19:20)  1   Kirdik Tavs motors.:D

dzei_er_juings (2012-09-12 19:20)      Motors pagalam visu eļļu izdzina pa izpūtēju, bet sataisīt var kādi laši 200-300, nomainīs gredzenus un vēl kādus loriņus, i varēsi kapāt tālkl :)

artzanardi (2012-09-12 19:24)      kads motors 1.9 vai 2.5 ???? ja 2.5 tad game over macinam:)

Arlekins (2012-09-12 19:36)      saakumam pielej ellju liidz liimenim un apsties kas ir a tosolu. padarbini mazliet, un apsties veelreiz, kaa izskataas ellja, un kaa tosols. vari arii zem mashiinas paluureeties, vai nedzen kautkur ellju. balti duumi teoreetiski noziimee uudeni ( tosolu) dzeseeshanas skidrumaa -> izsista galvas bliive, vai plaisa blokaa / galvaa. bet ellju tam pazaudeet nevajadzeetu, as so jaaskataas siikaak.

Arlekins (2012-09-12 19:55)      nu, eelja var arii caur turbiinu zust - kaa iepluudes pusee, taa izpluudes.bet ellja by default dod zilganus duumus, un smaka shiem ar specifiska - nesajauksi. ellju diagnostikas meerkiem naaksies vien atljauties nopirkt, tur nekur neliksies ;) motora remonts deelj darboshanaas bez elljas anyway buus par kaartaam daargaaks...

Renders (2012-09-12 19:57)      Sintētiskā pēc 10 štukām izstrādājas

Edijs1974 (2012-09-12 20:11)  1   Varbūt kartera ventilācija ir ciet, tad eļļu ēd vairāk par degvielu

artzanardi (2012-09-12 20:29)      ak benzinmotors!! tad te vienam dzekam taisniba, ja balti dumi,tatad iztvaiko udensveidigais skidrums, paceko gan tosola tiribu vai nav plankumi,benziniekam nav liela problema,kada galvas blive vai kas tamlidzigs

typhoo (2012-09-12 20:35)    1 Kurhs speciaalists ir iestaastiijis par to speciaalo daargo ellju? Droshi vien veel taa ellja pie attieciigaa speciaalista arii peerkama. :D

av2 (2012-09-13 06:15)      jaa, man arii intresanti par to "super speciaalo ellu" palika :)) Liidz ssim skatiijaamies tikai viskozitaates, un parastaa, pusssinteetiskaa, vai sinteetiskaa.
Par autinna probleemu. Domaaju, ka visu jau te pateica - galvas bliive, vai plaisa galvaa.Kur ella pazudusi? Kad peedeejo reizi skatijies liimeni vispaar? Varbuut motors noeeda ellu vissu, un tad paarkarssa, un....te nu ir rezultaats? Ja turbiinaa dzen ellu, tad ir vai nu iepluudee , vai izpluudee pilns ar ellu taa, ka tek ara pa visaam sskkirbaam.

Arlekins (2012-09-13 08:38)    1 cik esmu dzirdeejis, relatiivi jauniem dzineejiem ar nasos-forsunkaam esot stipri jaaskataas noraadiitaa API klasse - tur, vienkaarshi peec viskozitaates pielasot varot momentaa pie kapremonta tikt. arii liidz shim, btw, normaali cilveeki bez viskozitaates skataas arii API klassi, cita lieta - ka vecam kraamam visas muusdienu elljas API klasee paarspeej prasiito kraama klassi :)
PS ja ciet i kartera ventilaacija, ellju spiezh aaraa pa bliivsleegiem ( salnikiem), nevis eed....kad eed, tad ellja sadeg, pazuud, kad tiek spiesta gar bliivsleegiem - motors i elljaa, zem vinja ar pelkes kraajas un so on....

natural (2012-09-13 13:24)      gredzeni var ēst eļļu. Un eļļai sadegot ir tie rasksturīgie baltie dūmi. Tosols var zust tikai pie noslāpēta motora.ja iet runa par plaisu tieši cilindrā.Sākumam izskrūvē sveces, un paskaties vai vinjas nav apdegušas. Kompresiju ar var nomērīt. Bet ja būs laba kompresija, tas nebūt neliecina ka gredzeni ir labā stāvoklī.Jo gredzeni lieko eļļu nenoslauka, un tā paliekošā eļļa īzveido blīvumu apkārt gredzeniem, un tā pati eļļa tur pat cilindros sadeg, veidojot baltus dūmu mākoņus. Bet pat ja tev ir šī vaina, tad nu visa eļļa sadegt nevarēja, maksimums 1 litru uz 100km.

natural (2012-09-13 13:31)      Ja būtu vainīga turbīna tad pa izpūtēju tecētu eļļa ārā. Jo viņai nebūtu kur sadegt, izpūtējs nav tik karsts lai eļļa sadegtu. Gadās kad eļļu nemaz nedzen ārā pa izpūtēju, bet vnk lēnām pie tās nelielās temperatūras garo ārā un rodas specifiska smaka.viņa vnk izpūtējā vārās un tie garaiņji smird.

Arlekins (2012-09-13 19:45)      natural, ja nav sajeegas pa teemu, nakui muldeet?
elljai sadegot rodas zilgani duumi. tosols caur plaisu vai izsistu galvas bliivi na hodu tikai taa meedz iet prom. uttp - vienas vieniigas mulkiibas esi sarakstiijis...:\

Kaazu_viesis (2012-09-14 01:26)      -> topika autoram: pastāsti kas par dzinēju, litrāža, turbo vai bez, gads; kādos apstākļos nomira!?
Da nejaucat cilvēkam galvu ar nasos- forsunkām- tas ir PD diesel ar litrāžu 1,9; 2,0.
Pa turbu var tikt izdzīta eļļa, pat pa pāris km aiziet 5 litri eļļas pie KIRDIK turbas aiz sevis atstājot baltu dūmu "šleifi"

natural (2012-09-14 16:43)      arlekins.....nu var redzēt tavu pieredzes trūkumu. Pirmāmkārtām tosols var vienīgi tecēt uz āru, bet nekādā gadījumā cilindrā pie iedarbināta motora.Jo pie iedarbināta motora kompresija vnk neļjauj tosolam cilindrā ietecēt, tapēc ka dzesēšanas sistēmā spiediena kā tāda nav, kas spētu pārvarēt kompresijas spiedienu un iedzīt tosolu cilindrā. tāpēc tosols nonāk cilindrā tikai pie noslāpēta motora. nevis pie iedarbināta.

natural (2012-09-14 16:53)      Runājot par eļļas baltajiem dūmiem. Cilvēki bieži vien nepamana to zilgano piekrāsu, un domā ka tie ir balti dūmi, jo viņi tik tiešām nezinātājam pirmkārt liksies balti nevis zilgani. E sto saku pēc pieredzes, 90% cilvēki sūdzās kapēc man balti dūmi? es arī neaizrādu nevienam ka tie nav balti, bet gan zilgani.Jo tas nav korekti. Es simts punkti pārliecināts ka topika veidotājs arī nespēj to krāsu atšķirt.Tapēc izteicu ticamāko versiju. Cilvēks sūdzējās par eļļas zudumu, bet tu te tosolu jauc iekšā. arlekin, domāt vajag līdzi. Nav vainīga ne plaisa galvā ne galvas blīve.Tad tikpat labi iesaistīsim vel kloķenes saļnikus un lai chalis tagad domā, nez kur palika eļļa.

Arlekins (2012-09-14 18:40)      dzeseeshanas sisteemaa spiediens var sasniegt mazliet virs 1 baara. tas ir relatiivi nemazs spiediens. tie, kas kaut nedaudz zina par ieksdedzes dzineeju darbiiibas principiem, saprot, ka cilindraa spiediens ( kompresija, un sadegushaas gaazes) ir tikai 2 taktiis no 4 ( 4t dzineejie), veel vienaa taktii spiediens ir relatiivi neliels, un veelvienaa ir retinaajums, kursh vispaar ir preteeja paraadiiba spiedienam.
Tas no teorijas viedoklja. No prakses - esmu redzeejis un jaucis otto turbomotoru ar plaisu galvaa, vaarstu rajona, treshajaa cilindraa, kursh shaa rezultaataa nestraadaaja, un sjidrums vinjam darbiibas laikaa pietiekoshi paarliecinoshi zuda. p;eec izjaukshanas degkamera ( galva un virzulja virsma) bija tiira, bez uzdeguma - kaa jauna, atskiriibaa no paareejo cilindru degkameras skata, kursh bija ar mazreaali notiiramu uzdegumu, par njemot talkaa petroleju / solki. tas noraada, ka karsts dzeseeshanas skidrums iekljuva cilindraa tvaika veidaa, dzineejam straadaajot. ja tev uzraadiitajiem faktiem ir cits izskaidrojums - vari droshi padaliities. gadiijums ar zuudoshu dzeses skidrumu dzineejam darbojoties nav vieniigais - google paliigaa.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu