Subaru 2.0 dīzelis.

Atsauksmes - vājās vietas, mega plusi..

av2  2 1 Subaru un diizelis? Kautkaa neskan kopaa....

Nikija_  1   Lexus un Subārs vispār nav salīdzināmi godātā Nate un te pat neiet runa par jaunu...
ieteiktu pajautāt forumā http://www.subaru-club.lv/

Nate    1 Nikija,Tu man atklāji Amēriku.Un kā zini,ka nav runa par jaunu?Esi advokāts jeb trollis?

Sabadu      Dīzeļus (Foreste,Outback) tik nepilnus 7 gadus ražo.
Kūtrs motoriņš.

estepats    1 Par- fantastiska dinamika 2L dīzelim- 350Nm griezes moments, jau pie 1500 apgr., zems smaguma centrs, mazāka vibrācija, pret- dārgs, sarežģīts, lielākas remonta un apkalpošanas izmaksas. Spriedums- auto cilvēkiem, kuriem daži simti vai tūkstoši priekš sava autoprieka nav liela nauda.

Nikija_      te jāpiekrīt espats, subaru ir savam priekam nevis Nates izvizināšanai :P

kvarts    1 pie plusiem, tonna lūžņu ap 160 Ls maksā...

ULTRA  1   Leksusu pārdosi vai lūžņos par 150Ls nodosi?
Koroče,Tu šeit ko meklē?Mocis Tev ir,Leksuss arī.Zīmējies,vai vēlies pirkt auto?Pērc BMV,nenožēlosi.Bet ja vēlies nopietnu padomu,ir jāpasaka,cik simtus esi gatava ik mēnesi noziedot autiņam.Benzīnam,detaļām/sapratu,ka jaunu nepirksi/

ULTRA    1 Starp citu-Subaru 2.0L dīzelis?Kas tas par autiņu?Subaram ir vairāki modeļi,aizej uz salonu,apskaties,vai vismaz internetā palasi.

estepats    1 :)Ir mazais smukais XV, vidējais strupais FORESTER, un elegantie garie LEGACY&LEGACY OUTBACK, kuriem vairums turīgie lietoto OUTBACK pārdevēji jau salikuši gāzes iekārtas- saviem 6cilindru boxermotoriem..., bet 2L boxerdīzelim ir pat lielāks griezes moments, kā 3L benzīna rijējiem, un pie divreiz mazākiem apgriezieniem

ponytail      Man te kaut kā gadījās izbraukt. Nu, ko lai saka - braukšana kolosāla ar to bokseri, nasks un jaudīgs, nemaz nav dīzeļa sajūtas (lai gan esmu pārliecināta dīzeļbraucēja visu savu autobraukšanas mūžu). Bet - viss jau maksā, ko maksā. Ja es varētu atļauties, noteikti vēlētos šādu mašīnu. Bet nevaru. Un tas, man šķiet, ir diezgan nozīmīgs kritērijs auto iegādē - viens, ka patīk vai nepatīk, bet, ne mazāk svarīgs, vai es par to savu "patīk" spēju maksāt. Šis nav no ekspluatācijā lētiem pasākumiem, kaut vai tāpēc, ka iespējamā remonta izmaksas būs ūūū... Bet, no otras puses, cik tad tād lūzt, ja īpaši nelauž?:) Mana paziņas auto jau 5 gadus iztiekot tikai ar dienišķajām (ikgadējām) apkopēm.:)

estepat      Forester 2,0L benzīna turbo motora auto, kas var apsteigt dīzeļauto par 0,2sekundēm sprintā līdz 100km/h, arī attīsta 350Nm, bet pie 2400apgr. un tas prasa uz simts km papildus divus litrus benzīna, bet turbo benzīnmotoru parasti liek tikai Foresteram, droši vien lai labāk pirktu to strupo auto...

erucanob      Turpinam minēšanu.Varbūt domāta Impreza?

Lonzherons    2 subaru dīzeļu ēras sākuma gadi raksturīgi ar motora "bērnu slimībām" lūza kloķenes... daudz un bieži. pēdējā laikā vairs nav dzirdēts.... pirmo gadu boxer dīzeļus neieteiktu ņemt..

Līdzīgi jautājumi
Subaru Outback vai Legacy 2.5i 4wd (6 atbildes)SUBARU WRX un STI (8 atbildes)Subaru Impreza STI (4 atbildes)Subaru Outback (11 atbildes)
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu