Jaunas vai lietotas sprauslas dīzelim?

ir konstatēts,ka divas sprauslas dīzelim nav pie pareizas veselības.Pilnīgā neizpratnē-jaunas vai lietotas,kur,kādā viedā lai vismaz tējai uz Jaungadu piķis vēl paliktu...;))
Varbūt kādi ieteikumi?

Jautā Agate68 2013-11-06 20:18

puns    1 a kā vinjas sprauslo, pa parasto, vai CRD? 2013-11-06

motociklists  4   viena no izejaam nemainit sprauslas ir pieliet dizeldegvielai motorzaagu ellu/divtaktu ellu/ attieciibaa litrs uz baaku,negaranteeju,ka probleema izzudiis pavisam,bet dzineejs darbosies,bez raustiisanas un sprauslas normaali iesmidzinaas degvielu,paarbaudiitas veertiibas! 2013-11-06

Alvasete1  2   nu marku jau sieviete nebija minējusi gan...vai tad sprauslas ir tikai BMW? 2013-11-06

Turmas    1 Aizdzen autiņu pie normāliem večiem. Tie tavam kumeļam saregulēs un saliks visu kā nākas. Ja paveiksies, tad tiksi sveikā pa sakarīgām naudiņām. Tik neaizmirsti-ar večiem vajag runāt kā ir. 2013-11-06

draboss      Kad man bija sprauslu kaite un jaunās maksāja tik, ka varētu padomāt, ka Japānā meistars pats ar rokām tās izkals no tīra zelta, izdevās atrast kur saremontē esošās. Protams jadiognosticē vai tās ir remontējamas. Lietotas manuprāt ir laimes spēle.... 2013-11-06

typhoo    1 Bljinc... un atkal visi ziilee un izsaka spriedumus par nezinaamaam lietaam, ne kas par auto, ne motoru....:(
PD sprauslas atliek tikai un vieniigi mainiit. Ne tur ellja, ne remonti.
Piedevaam, meegjinot ar taadaam braukaat var beigties ar nopietnu motora remontu un virzulju mainjaam.
2013-11-06

Edg  2   Pirmkārt mainīt ir pats pēdējais. Vispirms normālā kantorī pieregulēt un tikai ja tas nav iespējams tad maina smidzinātājus. Visu sprauslu kopumā mainīt nav jēgas. Tātad ja nav iespējams vairs regulēt, smidzinātājam adata ieķīlējusi, kanāli izdeguši, tikai tad ir jāmaina.
No pieredzes var likt remontētos, bet tas kā likums ir kādam gadam apmēram. Jauni ies ilgāk. bet visam pa virsu ir jāievēro pāris nerakstīti likumi lai dīzelis būtu pie labas veselības. Pirmkārt nevajag taupīt uz degvielas filtra rēķina, tas tomēr ir salīdzinoiši lēts. Liet labu degvielu. Nu tankštellēs jau tas pamatā ir nodrošināts. Bet ja lej no kaimiņu Vasjas traktora ar netīra spaiņa plīdzibu, var ātri tikt pie papildus izdevumiem.

Par cenām. Reiz man bija opelis. Nu aizstiepu tos četrus stobrus uz pārbaudi. Vienam bija problēmas. Tajā brīdī oriģināliem BOSCH smidzinātāji maksāja kādi 50-60 laši gabalā (Vairs īsti neatceros). Paņēmu remontētu pa 11. Divi gadi izturēja, līdz es nesu tās mantas otreiz pārbaudīt. Nu bija So-So. Bet meistars sāka tekstu bīdīt ka BOSCH tīrot noliktavu un tagad šitie paši smidzinātaji ir 12 laši gabalā (jauni). Lieki piebilst ka es ilgi nedomāju. Manīju visus četrus. Jo man tam opelim bija kautkādas īpašas sprauslas kuras tikai divi gadi ražotas (Laikam tāpēc arī tīrīšanas cena bij tik pievilcīga). Tā arī to opeli vēlāk pārdevu ar visām tiem jaunajiem smidzinātājiem pie labas vesības. Pēc gadiem 4 satiku puišus kam pārdevu, uz jautājumu kurā šrotā jamais galu ņēmis. Atbilde bija sliekšņus un citus puvekļus pārmetinājām, bet motors vēljoprojām pie pilnas veselības un ar skati nekādu problēmu.
Pārējiem saviem "traktoriem" neesmu ar tādām lietām kķēpājies visiem ir OK.
2013-11-06

Edg      P.S.
pamatā visiem lielākajiem autobūves grandiem tiek izmantotas divu firmu sprauslas - BOSCH un LUCAS. Tas vairāk arī pēc reģiona, vairāk eiropā vācieši un āmurikās vairāk lukasi. Tā ka nav obligāti kāda tam tur marka BMW, Ope,l Renault vai kāds nu tur. Jāmeklē normāls dīzeļserviss un viss. Tās japāņu zelta rociņas visdrīzāk jau vietējā dīlera zeltījums. Šitajā sfērā paldies dievam var atrast arī oriģinālas alternatīvas. Protams ar alternatīvu būs pagrūtāk ja tās mantas ir kada trešā kantora darinājums.
2013-11-06

bziks      Esmu pircis lietotas un viss labi strādā. 2013-11-06

vilks28      Protams,ka jaunas. 2013-11-07

av2      jaunas, vai atjaunotas ar garntiju pie laba paardeveeja.Personiigi es lieku jaunas.Un aizmirstu par taam uz vissiem laikiem.Ekanomeet uz labu degvielu, filtriem, vislabaako ellu un vispaar uz servisiem nevajag, ahaa ! 2013-11-07

etc    1 Ir visai liela ticamība, ka tās 2 sprauslas vienkārši ir aizsērējušas. Mans ieteikums - sākumā izmēģināt dīzeļa inžektoru tīrītāju, ko var iegādāties turpat vai katrā benzīntankā. Visu pudelīti jāielej bākā pie uzpildes un jāpiepilda pilnu bāku (lai labāk samaisās). Droši var nemt STP, MAG1, Carlube piedevas (praksē pārbaudītas). Par WYNS arī dzirdētas labas atsauksmes. Ja pēc tam vēl ir problēmas un sprauslas nestrādā kā nakas, pameklēt labu dīzeļservisu un auto pieslēgt pie diagnostikas. Pēc tam, ja vajag, var sākt domāt par sprauslu maiņu.
Pašam ir bijis dīzeļauto, kam regulāri lietojot piedevas un nobraucot gandrīz 200 000 km, nebija nekādu problēmu ar sprauslām vai sūkni, pēc tam auto pārdevu.
2013-11-07

Krastmalnieks      Hmmm, sākam...
Vispirms patiešām jāsāk ar konkrēti kuram auto, kādam dzinējam ir šāda problēma pagadījudies?
Kādēļ... redz tie riebīgie auto ražotāji pie vienādiem auto modeļiem/ tilpumiem/ un vēl viskaukā dažreiz tomēr izdara tādu lietu ka uzliek dažādu ražotāju un darbības principu detaļas (to ikdienas lietotājs pat neredz- da i nafig vajag) līdz ar to ja gribiet precīzāku cenu/ diagnozes/ visu pēc kārts diagnozi tad bez precīzākiem auto datiem būs zīlēšana kristāla bumbā kura aplieta ar kafijas biezumiem...
PEACE ;D
2013-11-08

MartinsX_1978      Aberkata ieprieksheejaa postaa jau izteicos; raadi redzeet to motoru, ta jau ar domaas ko taalaak. A ko Tev tur saka? Ta kompresijas nav gana, ta sprauslas nav labas, ta smidzinaataajos sahaize? Kas tur iisti ir sadariits? Kaada bij priekshveesture tam staasam? 2013-11-16

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu