Wolksvagen caravelle vai mercedes benz vito?

Kas ir labaks volksvagen caravelle vai mercedes benz vito?
esmu dzirdejis ka mercedes vairak ruse un luzt.

erucanob (2013-11-20 09:35)      Papēti,kur ražo,Turcijā vai Vācijā.

etc (2013-11-20 11:17)      Neviens no šiem. Vito ir kantains un pūst bezdievīgi, Caravella ir vnk autobuss, tikai ar bagātīgāku apdari. Mana izvēle nu jau 6 gadus ir Chrysler Voyager. Ja šķiet par mazu, var ņemt Grand Voyager vai Town Country - tiem ir garāka bāze. Amerikāņu tirgum domātie Dodge Caravan/Grand Caravan praktiski ir tas pats, atškiras tikai lukturi (ne-Eiropas) un drusku varbūt aprīkojums nabadzīgāks (ak jā, Dodge nav dīzeļi). Ja benzīnniekam tiek ielikta gāze, tad arī par patēriņu nav sevišķi ko uztraukties - max līdz 6-7 LVL/100 km. Komforta un salona apdares ziņā šie auto Vito un VW pamatīgi pārspēj. Tā kā iesaku palūkoties uz šo pusi!

WolfPlayer (2013-11-20 11:50)    2 voyager ir to cilvēku izvēle, kam nepietiek naudas priekš vw, he he

JurisK (2013-11-20 13:04)      Pirms dažiem gadiem bija salīdzināti vairāki mikriņi, arī te pieminēto četru firmu. Cik atceros - WV bija vieni no labākajiem. Chrysler slikts dēļ dīzeļdzinējiem, labāks esot Dodge, Vito arī bija nolikts, neatceros īsti par ko, šķiet, ka kaut kādā sakarā ar dinamiku un degvielas patēriņu. Esmu braucis tik ar Chrysler Voyager, komforts ideāls, braukšana samērā viegla, sūdīgas bremzes. Motors(dīzelis ar ķēdi) - pēdējais mēsls. Bet tas pirms gadiem 8-iem, autiņš kaut kāda 95.gada.

etc (2013-11-20 13:23)      Wolfplayer, kāpēc tad VW metās ražot Sharan´us, kas it kā līdzinās Voyager, bet izpildījuma ziņā nepavelk līdzi? Voyager pat pēc 300 000 km salons ir kā no rūpnīcas, ja vien ar to nesāk pārvadāt ķieģeļus un cementa maisus. Sharan krēsli sāk plīst jau pēc 100 000 km.
Kas attiecas uz Voyager dīzeļiem - jā, atsauksmes nav nekādas labās. Bet tas dīzelis jau arī nav amīšu dzinējs, 3.3 un 3.8 benzīnnieki ir praktiski nenobraucami (atceresimies, ko es iepriekš teicu par gāzi?).
Esmu braucis arī ar karavelli, ko friči laikam aiz sava skopuma nebija aprīkojuši ar stūres pastiprinātāju(!!!), it kā jau braukt varēja, bet 1.9 atmosfēriskā dīzeļa dinamika kopsummā ar smago bundžu nu nepavisam nepatika. Pie tam skaņas izolācija karavellē nav nekāda spīdošā. Teiktais attiecas uz T4, jo T5 nav nācies testēt.

Lucy (2013-11-20 13:40)      vito rūsē,vismaz paziņām katru gadu pēc ziemas jāpiekraso

dzelzsduure (2013-11-20 14:03)      T-sērija (WV) nav tur kur viņi ir tāpat vien. Sasodīti izturīgi dampji, protams ir jārēķinās ka arī nobraukums tādiem ir attiecīgs un neba nu visi saimnieku ir bijuši pedanti.
Vito sarūsē zibenīgi. Par GrandajiemVojādžeriem- nu tur varetu šausmu noveles rakstīt.

P.S. Alison, parādiet lūdzama, kur ir BMW minivens? Nevienu neesmu redzējis.

JurisK (2013-11-20 14:05)      Vispār jāpiekrīt etc! Salīdzināt WV caravelli ar Voyageri diezgan nepareizi - WV ir raboķagu vešanai no uz darbu, Voyager ģimenes ceļojumiem un ērtai ikdienas braukšanai. Un jā - benzīnnieki esot labi!

kvarts (2013-11-20 16:26)      No šiem viennozīmīgi VW, bet vēl ieteiktu Renault Trafic 2.5 ar 6 pak mehāniku un jaudīgāku motorīti, remontos būs vismaz uz pusi lētāk par abiem iepriekš minētajiem.

walmets (2013-11-20 17:00)  1   Visumā VW , jo diezgan izturīgs un ietilpīgs. Sēdekļi gan vb nav tie ērtākie un skaņas izolācija ir skopa. Vojageram konforts ir visumā labs un bunža arī labi turās bet , ja brauc pilns pasažieru, tad nav kur pat somas nolikt un sēdēšana ir kā siļķu mucā (aizmugurējiem), šoferim ir ok. Vēl tāds mazs sīkums Vojadžeram mazs stūres pagrieziena leņķis. Dīzeļa dzinējs ir ļoti kaprīzs, nedrīgst pārkarsēt, jāseko ļoti dzesēšanas šķidruma līmenim. MB lielas pieredzes naff bet 1. rūsa, 2. dzinējs, nepraktisks remontam

MartinsX_1978 (2013-11-20 23:31)      VW var paskatiit arii Touran vai Sharan, ja kas minivenam liidziigs interesee.
Vito dikti ruusee, piekares un arii paareejaas detaljas daargaakas. VW jaaskataas uzmaniigi motori, peec kodiem, TDI PD ir dazhi "slimiigie", Siemens vadiiba/sprauslas, piemeeram, kaa arii 2,0l 16v, kam galvas pliist...
Chrysler komforta zinjaa nav slikts, bet pameegjiniet vinjus paremonteet... Shovakar remonteeju gjeneratoru vienam taadam eksemplaaram - ta tikt klaat un demonteet vien jau vesels pasaakums... Konstruktors noteikti buus bijis ginekologs savaa ieprieksheejaa dziivee :-)

av2 (2013-11-21 03:56)      MB jau pamotos ir labaks, protams, ja nav notriekts nezzeeliigi.MB ir autinnss, a WV ir transporta liidzeklis no punkta a liidz b, un nekas vairaak.

etc (2013-11-21 08:26)      Walmets, nepiekrītu par bagāžnieka izmēriem - Grand Voyager tas ir pietiekami liels, bet par dīzeļiem gan manas domas sakrīt. Kas attiecas uz Touran, tas ir tāds lielāks Golf (jo uz tā bāzes taisīts). Touran atrast ar benzīna dzinēju un gāzi - tas ir tā kā adatu siena kaudzē, ir tikai dīzeļi.
av2, ja kas - Vito pamatā ir kravas vāģis ar visām no tā izrietošajām īpatnībām. Esmu braucis ar tādu, dīzelis ir diezgan dinamisks, bet ātrumu pārslēgšana - so so. Tas, ko MB uzskata par salona apdari, Vito izpildījumā ir sh... (tālāk nekomentēšu, lai nekļūtu nepieklājīgs).

etc (2013-11-21 13:45)      Paturpinot tālāk - par cenām. VW Caravelle vai Multivan ar gāzi ss.lv ir divi gb., abi 97. gada, cenas ap 3 000 LVL. (vai nav drusku tā kā par dārgu?) Dīzeļi - tie gan papilnam. Bet kam gan vajag dīzeli ar patēriņu ap 9 - 10 LVL/100 km?
Grand Voyager par cenu ap 3 000 LVL var dabūt 2002.-2003. gada. Patēriņš ar gāzi 5-6 LVL/100 km.
Secinājumus var katrs izdarīt pats. Es gan tīri pragmatiski uzskatu, ka nav jēgas pārmaksāt par vecu VW ar 2 reizes lielākām degvielas izmaksām, ja part to pašu cenu var iegādāties 5-6 gadus jaunāku aparātu ar lielāku komfortu.

MartinsX_1978 (2013-11-21 23:43)      etc, ja Tu esi Chrysler fans, tad taa arii saki. Vnk realitaatee saliidzinot visus mineetos auto, kad vinjus remontee ikdienaa, ar VW tomeer vieglaak kautkaa.
Caravelle/Multivan ir uz Transporter baazes - taatad komerctransports. Taapeec arii 90% ir diizelji. Kur Tu esi redzeejis komerctransportu (Fuures, autobusus, lauksimnieciibas/celtnieciibas tehniku utt.) ar benziinu/gaazi? :-)
Un kaa var dabuut 10 Ls/uz 100km diizeljdegvielas pateerinju augstaakmineetajiem auto? Tad tur jaabuut lupataas nojaataam visaam motora detaljaam vai jaavadaa vismaz paaris tonnas liekaa svara liidzi.
+ TDI motorus var sachipot - ieguut "+" jaudu un "-" degvielas pateerinju :-)
Nu tas taa, no vairaak kaa 10 gadu VAG remonta pieredzes. SS cenas nenjemos komenteet, taas briiziem ir pilniigi neizskaidrojamas. Izveele jau katra pasha zinjaa.
P.S. Humoram. Ir tak 1000 viirieshu, kas peerk auto peec kraasas, po par tehnisko pusi; un atrodas arii pa kaadai sievietei, kam po vizuaalais un kas pat atsleegas rauj no rokaam aaraa lai iedo kautko paskruuveet :-)

Krastmalnieks (2013-11-22 21:05)      Manuprāt VW T4 savienojumā ar AEL dzinēju (2,5 TDI, 5-cilindri) ir tāds labais darba zirgs.

Wunder (2013-11-24 22:17)      Vw t4 viennozimigi. Tikko iegadajos tadu. Transportieri 2.5tdi .Man patik. Protams dinamika vareja but labaka. Ietilpiba - 2 motocikli iet iekšā. Ari Voyager ir labs . Tikai shos divus nav korekti salidzinàt.

MartinsX_1978 (2013-11-24 23:32)      AEL ir labs, sachipot vajag, tad ir pavisam labs :-: Voyager var meegjinaat saliidzianat ar Touran, komfortaa vareetu arii vinneet, uztureeshanas izmaksaas- shvaki vai...

Asket (2013-11-25 01:43)      Topika autoram-jautajums -kas labaaks ?-ko tieshi tu velies uzzinaat.-auto var dot dazhadus vertejumus,Vizualais izkats,interjers ,eksplotacijas izdevumi jeb auto uzticamiba, cena,detalju cenas un lietoto detalju piejamiba un to cenas,un cik pieprasits ir tas auto ja busi izdomajis to drizuma pardot. Kadiem nolukiem tev tas auto vajadzigs ,vadaat preces/materialus/instrumentus vai stradnieku brigad,ivai ari komfortiem gimenes izbraukumiem,cik daudz(km gadaa) tu taisies ar vinju braukt. No visiem aspektiem izvelies sev svariigakos un pec tiem sac vaakt informaciju , izdari savu secinajumus. un sac piemeklet variantus. Citadi vienas markas fans tev ieteiks vienu cits ar visaam rokam un kajam bus par citu auto un buusi nesapratne.Un viens no nozimigakajiem faktoriem ir iepriekshejaa eksplotacija un bijusha saimnieka vai saimnieku attieksme pret auto. Jo var iekulties noperkot uzpucetu auto kuru jaaja un neko vinjaa neinvisteja-un busi automehaniku labakais draugs.

Asket (2013-11-25 02:00)      Pats es ikdienaa braucu ar businju , bija gan VW t-4 2,5 ,Bija Opel vivaro/ 2.0 tas pats Renualt trafic/un Nissan primestar tagad ir jauns t-5 .-komforta protams vinee pedejais ,Vivaro ar nav slikts bet tiem biezhi ar kaarbam un elektroniku kibeles T-5 ari ikarbas netur. ja ir vajadzigs izturigs businjsh darbam -tad taa ir Toyota Hiace- Izturibas zinjaa vinjsh buss viennozimigi 1 vieta, bet protams tam ari ir savi minusi. noperkot laicigi uzpasetu variantu tu galu galaa buusi ieguldijis daudz mazaak lidzeklju.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu