Stāvvietu pārveide uz Dzirnavu ielas
Uz dzirnavu ielas pretì lido, tiek likvidéts apzìméjums kas atłáva novietot auto gandrìz śkérsám un tiek ziméts jauns, kas atłaus auto novietot tikai paraléli trotuáram, lìdz ar to auto varés novietot vismaz uz pusi mazák ridzinieku, tá ir kártéjá rìgas domes akcija pret autovadìtájiem, un nauda par stávvietám ushacowa un amerikosa kompánijai arì nav vajadzìga?
Spameris (2014-08-07 18:38)
Manuprāt, 2 varianti:
1. Satiksmes plūsmas uzlabošana Dzirnavu ielā, kur no 1,5 joslas tiek izveidotas 2 joslas
2. Saistībā Centrum centra būvniecību tiek paplašināta josla, lai smagā tehnika varētu vieglāk iebraukt būvlaukumā, netraucējot pārējo satiksmi. Bet nu šis variants mazāk ticams.
P.S. Labi, ka tur vispār netiek likvidētas stāvvietas un netiek ierīkota velo josla. :))
Spameris (2014-08-07 18:41) Bet, lai izveidotu 2 pilnas joslas un tādā veidā uzlabojot auto plūsmu, tas pats būtu jādara posmā starp Tērbatas un Brīvības ielām.
edmunds19692 (2014-08-07 19:11) Velosipēdistiem ar likumu būtu jāiaizliedz pārvietoties braukšus ārpus veloceliņiem.
labvakar (2014-08-07 19:24) Daži velosipēdisti ir galvā tērēti.Piemēram Berģos ir veloceliņš,tak nē,katru dienu braucot maršrutā Brīvības iela-Upesciems, 100 vismaz 2 idioti pilīs pa ielas braucamo daļu un traucēs autiņiem. Nez ko viņi teiktu, ja auto sāktu braukāt pa veloceliņiem.
Vikentijs20 (2014-08-07 19:36)
Klausies varbūt TU gribētu visu Rīgas centru par lielu auto stāvietu pārveidot.
Es arī pārvietojos ar auto mani tas neuztrauc.
Rīgas centrā vispār vajadzēja 10 evro stundā, kājām vajaga vairāk staigāt.
ZemeGaiss (2014-08-07 21:04) Ne pa tēmu, bet piekrītu labvakar, besī ne pajokam!!!
laukroze (2014-08-07 21:52) a te uzbrauciens no 2 pasažieriem attiecībā uz riteņbraucējiem, piekrītu, jā, ja ir riteņbraucēju ceļš, ta jābrauc par to, pārsvarā braucu pa jūrmalas riteņbraucēju celiņu, un ir gadījies, ka izrullē auto priekšā, tad ko nu labvakar??? .. ne pa tēmu, bet nevajadzīgi "uzbraukt riteņbraucējiem" ar nav māksla.. nu nav mums tie riteņbruacēju celiņi visur, kā zināms, tikai vietām, ja riteņbrucējs solīdi brauc pa braucamo daļu, tad nav problēmas, kads no auto pārmaiņas pēc var uzsēsties uz ričuka un pamēģināt, kā tas ir!
erucanob (2014-08-07 21:58) Es pretēji Vikentijam domāju,ka pat platos trotuārus varētu izmantot stāvvietām,atstājot tikai vietu tādā platumā,lai varētu mierīgi tikt garām ratiņkrēslā un ar dvīņu ratiem.Gājējiem nav obligāti jāiet rokās saķērušamies pa 5-7 cilvēki.Tas ir tizli,kad atbrauc uz centru,vajag ieskriet kādā kantorī Vecrīgā uz 15 minūtēm,un nav kur nolikt auto.
bziks (2014-08-07 22:57) Mūsu valstī diezgan savdabīgi tiek risinātas jebkāda veida transporta problēmas. Piekritīšu komentētajam, labi, ka vispar nelikvidē,
edmunds19692 (2014-08-08 01:12) ierosināts likumprojekts, kas praktiski pielīdzinās velosipēdistus pārējiem satiksmes dalībniekiem: obligātā OCTA; transporta nodoklis; medicīniskā komisija reizi 10 gados; ķivere; atstarojoša vestīte naktī; CSDD izsniegta apliecība pēc teorētiskā eksāmena nokārtošanas.
neko (2014-08-08 01:45) edmunds19692: ta kāda atšķirība ko tur kam pielīdzinās - viņi vienkārši uz ceļiem jau ir.. un tas ir faktiskais lietu stāvoklis. Un tanī pašā centrā ļoti daudzi turpinās izmantot velosipēdus, jo pārvietošanās ir mašīnu ir pārāk sarežģīta - sastrēgumi, stāvvietu problēmas utt.
MaryClaire (2014-08-08 08:45)
airopas komisija neskaitāmas reizes ir norādījusi, kā putekļu un co izmešu daudzums ir ārkārtīgi pastiprināts, un to rada automašīnas, un a/m nekontrolētais daudzums, esot pārāk liels, tāpēc divi zaķi ar vienu šāvienu - samazina a/m stāvvietu skaitu, kas limitēs to iebraukšanu pilsētā un palielinās veloceliņu skaitu ... :)
visi rīdzinieki būs veselīgi, aktīvi, sportiski, ietaupīs uz degvielas, pārvietošanās, stāvvietu, a/m octa´m, neradīs bīstamīgu gājējos un velotājos, pilsētu padarīs zaļu un elpojamu, un visādās citādas brīnumjaukās lietas, kuras nu tur uzskaita velotāji - cik tas ir kruti velot!
tā ka, mīļie, rīdzinieki autovadītāji, - sāciet nu piemeklēt ričukus un arī to krutās atslēgas, jo kā zināms veļuki ir kā garšīgi kūku gabaliņi zaglēniem
apsveicu!
es jau kaut kā nebūt, - vairs par rīgas stulbumiem necepos, pieņemu filosofiskā mierā, tāpat kā lucavsalas izpārdošanu ...
draboss (2014-08-08 11:01) Velo celiņiem jābūt un tie jāatīsta. Bet piekrītu - tie kuri brauc pa ceļiem, lai gan paralēli ir veloceliņš ir jāsit. Man tādi gadās uz Vanšu tilta, pagājušajā rudenī, krēslas laikā vienu gandrīz pārmetu pāri margām. Netīšām protams.
Vilkabele (2014-08-09 11:59) Laikam jau ir pareizi, jo Dzirnavu iela virzienā uz Brīvības un Kr.Valdemāra ir diezgan noslogota. Ielas tomēr domātas braukšanai, nevis stāvēšanai. Un tas, ka domnieki nav spējīgi domāt par trim jautājumiem vienlaikus un tālāk par sasaukumu, sen ir pierādījies. Auto jau mazāk nepaliks, tāpēc, likvidējot stāvvietas, jādomā alternatīvas.
Agate68 (2014-08-09 19:38)
....tā iela ir interesanta,tur braucot jāredz tik joslu,cik tur nav-1,5;))
Varbūt beidzot novilks strīpu un tiešām būs veselas divas pa īstam!
Bet,tas kā tur novietotas mašīnas-slīpi,vai paralēli trotuārim-pilnīgi nesatrauc,jo dienas vidū brīvu vietu tāpat nekad nenoķersi.Jāliek,kur atrod-kādā citā ielā,un uz Lido ar kājām....