Kā izvēlēties lietotu auto?

Lūdzu ieteikumus kā izvēlēties lietotu auto un "neiegrābties". Skaidrs ir tik daudz, ka odometra rādījumam un stāstam par "vienu īpašnieku - pensionāru" ticēt nevajag. Uz ko ieteicams vērst uzmanību?

edding (2015-12-28 11:20)  2 1 Uz izlaiduma gadu. Var arī spidometru pārbaudīt.Iepriekšējos īpašniekus. Pensionārs kā bijušais saimnieks ir slikti, jo viņi parasti slikti brauc.
Ja mehāniskā ātrumkārba, tad to ādas drānu, pedāļu nodilumu.

derevnja10 (2015-12-28 11:50)  3 6 Aizdzen uz oficiālo servisu uz diagnostiku.Tie pateiks,kādi cipari ir bijuši pēdējā apkopē. Reti kurš pārdevējs uz tādu pasākumu parakstās.

lazdarr (2015-12-28 11:51)    4 bez oriģinālajiem papīriem nav vērts laiku tērēt- šodien piedāvājums ir bagātīgs, lai no tā izvēlētos optimālāko.

JurisK (2015-12-28 12:06)  1   Uzmaniibu vajaga veerst uz savu intuiiciju un autorizeetaa servisa paarbaudes rezultaatiem. Lai gan tie nepaarbauda karoseerijas staavokli, tik piekari, motoru. Vismaz vienkaarshaakajaa paarbaudee par apm. 30-50eu.

non_grata (2015-12-28 12:23)      obligāti norunā pārbaudi pie tās markas dīlera uz pārbaudi. kad pirku savu vw, sarunāju pārbaudi auto īlē, pateicu par cik naudiņām taisos iegādāties, vai ir tā vērts utt. kad deva apstiprinājumu, tad ņēmu ciet. ir gan atkarīgs cik lietotu, ja pa 1k, tad netērē naudu pārbaudēm, varbūt pie kāda krieva garāzās var iedzīt. ja rūc un eļļa ārā netek, tad ir o.k.

non_grata (2015-12-28 12:24)    5 es gan ieteiktu meklēt auto kurš nevis tikko no vācija, bet latvijā jaunu pirktu ar pārskatāmu vēsturi

tudalins (2015-12-28 12:51)      Domāju kad pie jauno auto dīleriem var aiziet un paskatīties uz lietotām mašīnām.
Protams cena būs lielāka kā Rumbulā, bet garantijas būs kad autiņš ir normālā tehniskā kārtībā.

asais_vecis (2015-12-28 12:52)    4 Mani arī ir vienmēr interesējusi šī dilemma - vai labāk ņemt auto no Vācijas, vai "Latvijā jaunu pirktu ar pārskatāmu vēsturi".
Latvijas variantam teorētiski "pārskatāmā vēsture", protams, ir pluss, bet vai nav tā, ka Latvijas ceļi un klimats nočakarē auto tā, ka katrs Latvijā nobrauktais gads ir līdzvērtīgs 2 vai pat 3 Vācijas gadiem?

Freja4 (2015-12-28 13:08)    1 Tikai pēc čuja, sasumējot kopsaucēju ar auto vēsturi.

kaseens (2015-12-28 13:39)      parbaudi pec reg.nummura vai vin numura un aizdzen uz serwisu bet tewis izweletu lai parbauda kas un ka pec vin nr tu ari uzzinasi kas ar to auto ir bijis un nav ...laimigi nopirkt

kolis (2015-12-28 15:37)  2 2 viss augstāk minētais ir bleķis, īsts vīrs un pieredzējis autobraucējs labu auto atšķirs pēc riepu apostīšanas un pasēdēšanas ar pliku pēcpusi uz darbojoša motora (īpaši jūtīgi indivīdi motora pārsegu var nevērt vaļā) ... :D

aroganis (2015-12-28 15:43)    1 Paprasi win numuru pārdevējam. Ja nedod - vari neturpinat sarunu. Pec wina var daudz ko uxzinat

HOUSE (2015-12-28 17:52)    2 Tikko palīdzēju pirkt auto, teikšu kā ir, mašīnas meklēšana ir ilgstošs process, neskatoties uz to, ka piedāvājums ir liels. Uzmanība jāpievērš praktiski visam. Ir pārāk gari un bezjēdzīgi stāstīt ko un kā, jo vienalga pats to nevarēsi izdarīt.
Arī labi izpētīta lietota mašīna nedod 100% garantiju, jo auto ir lietots. Standarta dokumentus no ārvalstīm iespējams iegādāties internetā ap 30 euro un aizpildīt kā pašam patīk.
Manā gadījumā auto bija koriģēts spidometra rādījums par 100 000 km un tikai tad reģistrēts LV. Visi oriģinālie dokumenti un apkopes, zināma vēsture. Šādi auto ir retums un tie nav arī paši lētākie.
Iesaku pirkt auto ar zināmu, neviltotu vēsturi, griezties pie konkrētu auto pārzinoša speciālista. Obligāti uz servisu un uz baznīcu arī aizej:)

arnisb (2015-12-28 18:50)    1 Arī pērkot auto salonā pilnīgi jaunu auto ir iespējams nopirkt sistu, bet saremontētu, kurai problēmas ar rūsēšanu parādīsies vēlāk. Kaut gan būs it kā garantija ir iespējams, ka pašam būs jāapmaksā remonts. Stāstīja tādu gadījumu.
Pašam arī autosalonā žiguli savulaik sanāca nopirkt ar uzšķērstu vēderu. Kurš gan to var iedomāties, ka veikalā pērkot jaunu mantu tā jāpēta kā lietota!

suunuroze (2015-12-28 19:16)    1 Atkarībā, kādu naudu gribi tērēt. Ja vari atļauties vairāk, Tukumā ir lietotu auto bode, kas iepērk mašīnas vairumā no izsolēm un jau ļoti sen ar to nodarbojas. Padārgas, bet labas. Nu, tā vismaz runā. Ja ļoti vajag, varu uzzināt nosaukumu.

Ariel (2015-12-28 20:27)    2 Kad jūs beidzot sapratīsit, ka ar spidometru mēra braukšanas ātrumu, bet ar ODOMETRU mēra nobraukumu?!

regina_dei_diamanti (2015-12-28 20:49)    2 Uzskatu, ka vienīgais puslīdz uzticamais indikators ir pārbaude sev zināmā servisā. Es pirms iegādes auto pārbaudīju servisā, diagnostika 25 EUR, teica, ka var pirkt. Nopirku un nenožēloju. Protams, pāris vainas atklāja, uz to rēķina nokaulēju cenu, salaboju jau pirmajā dienā un braucu laimīga.

illbeback (2015-12-28 21:05)      Esmu salidzinoši daudz auto pircis pa netu ārzemēs, nezinot ne odometru ne uz sevsisu braucis un viss čiki puki. Pērku tās kuras iepatīkas un viss. Pat jauni auto plīst un garantija nav tas pēc kā tiekties.

SaSts (2015-12-28 23:16)    2 Atkarīgs no pārdevēja. Ir tādi, kas izstāsta visu (vienīgi tad visdrīzāk nevēlēsies pirkt, jo praktiski jebkuram lietotam auto ir kāds trūkums). Ir protams tādi, kas savu preci pasniedz kā vislabāko.

JurisK (2015-12-29 04:55)      Papildinot suunurozes teikto - Riigaa, Rumbulaa ir liidziiga bode - labi auto no Beljgjijas, kaut kaa tamliidziigi. Uz Salaspili braucot, labajaa pusee, aiz BRC(kreisajaa), kur gandriiz beidzaas tie daudzie autoplachi. Vari vinju buudinjaa pats seedeet un redzeet kaa notiek izsoles un mainaas autinja cena, ko izveeleejies, izsolee.

LiveWithEase (2016-01-28 19:44)      Japaņem dažaš štellītes līdz kāds kas ko saprot no motoriem. ;) Kompresijas mērītājs, leakdown testeris, magnēts un kodu lasītājs. Ja nav tad labi aizdzīt pie kāda kas to visu var izdarīt lai nav tā ka pēc mēneša ar visu labo nobraukuma rādījumu motors bijis pārkarsēts un jāmaina galva ar visiem pribambasiem. Pastaigā ar magnētu gar spārniem , magnēts pie špahteles nelīp, japaskatās kādus brīnumus pats kompis rāda un jaizlaiž kads gabaliņš tas arī viss. :D

SaSts (2016-03-17 00:54)      Pats reālākais variants ir garantija (arī lietotam auto). Viss pārējais ir subjektīvs vērtējums.

Nobraukums pa Vācijas autobāni 500 000 km auto bieži būs labākā stāvoklī nekā uz pusi mazāks noskrējiens piemēram pa Rīgu. Eiropas standarta nobraukums gadā ap 30, 40 tūkstoši km. Protams ir arī daudz mazāk un arī vairāk braukti auto.

Tā kā Latvijas pircējs bieži vērtē tikai ciparus, tāpēc bieži tiek koriģēts odometra rādījums (starp citu arī dīlera centros).
Salona nodilums - braucot pa ātrgaitas lielceļiem salons praktiski nedilst.

Pārbaude pie dīlera - bieži no autoplača aizdzītais auto dīlera centrā izrādās mēsls (it sevišķi ja tiek iegādāts auto, kādu piedāvā arī dīleris). Ar ko tad dīleris atšķiras no "parastā" autotirgotāja. Juridiski abi ir vienādi. Un kur tad dīleri ņem auto uz tirdzniecību (visdrīzāk arī turpat kur pārējie - tirgū). Dīlerim ir daudz lielāki pamatizdevumi - tāpēc tur auto ir dārgāks. Un tas procents, kas no pārdotajiem auto salūzt, to remontējot dīlerim praktiski nekādus zaudējumus nerada. Servisa meistariem tāpat tiek maksātas algas izdevumi praktiski ir tikai materiāli (rezerves daļas)

Par to naudu es arī varu iedot garantiju!!!

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu