Daudzjoslu rievsiksna
Tātad man ir 1999. gada VW PASSAT VARIANT 1.9tdi 81kw 4motion/synchroun ir bojāta daudzjoslu rievsiksna t.i., siksna kas piedzen ģenerātoru un kkadu sūkni, bojātās siksna ir no CONTITECH ar kodu 5pk1585, vai ir iespēja to nomainīt paša spēkiem neņemot arā motoru?
ruugumpods Lai nomainītu motors nav jāceļārā
Jancuks2212 Tad sanāk ka man jāņem faktiski visa priekša nost. Un vai ir vajadzīgi kādi speciāli instrumenti?
Horacio 1 pēc vārdiem ģeneratoru un vēl kaut ko atbilde ir nēēēēēēēēēēēē, lētāk servisā būs kopsumma:P)))))))
lovemedo Es mainīju savam passātikam pareiz 95. gada, visu , ar komplektu un maiņu 190€, ā eļlu arī nomainīja.
www1973 2 2 nē nu vispār tādi jautājumi ģenģera siksnu nomainīt tas ir dažu minūšu darbs nav jau zobene kur ja nav iemaņu labāk nelīst klāt
typhoo
2
Nezinot konkeetaa auto uzbuuvi, siksna isspeejams piedzen arii kodishkas kompresoru un nav nonjemama neatskruuveejot vienu no motora balsteim.
Iespeejams katrs to neizdariis.
labais19
1
Generatoru siksnu var nomainīt bez jebkadām problēmām pats
ja smadzenes strada un ar tehniku ir uz tu
VenBer 2 Nu ne jau tad, ja cilvēks jautā vai dzinējs ir jāceļ ārā !
TurboRukis 24792355 palidzesim
maksis50 1 Stulbības. Iemesls ir nodiluši gultņi rullīšiem, vai arī piespiedējmehānisms nodilis un dzen siksnu slīpi. Nomainīt var kaut Rīgas centrā sastrēgumā ielas malā. Jāzin tik kā to pareizi izdarīt.
av2 1 ko, kaadu siksnu? Zobene nepiedzen ggeneratoru.. Un autora mineetaa , ir visparastaakaa CONTITECH ar kodu 5pk1585 drive belt, kas ir motoram ARPUSEE. Parasti vajag kaadus paaris elementaarus instrumentus. "Jaacell araa" moors - labais :))
HOUSE Motors gareniski novietots vai šķērsām īsti vairs neatceros kā bija ar to piekļūšanu. Pie vienām sāpēm būtu jāpārbauda ģeneratora apsteidzes sajūgs un rullīši. Prātīgāk jau laikam būtu aizbraukt pie kāda meistara, ja jau jautājums par motora celšanu radās...
udugs 2 ... motors priekšā vai aizmugurē ... varbūt pa diognāli . Speciālisti novākušies ... ielas malā mainītājs uzradies. Ja kondiška nav amputēta , būs jānoņem tā siksna - no apakšas vispirms noņemot pannu , tad uzzīmē vai paskaties autodatā pa kuru pusi rullīšiem siksna liekama , tad pačakarējies ar spriegotāju un darbojies. Ar pianista pirkstiem sanāks ātrāk ... Rullīšu un spriegotāja šķībuma pārbaude ir gaumes un pieredzes lieta tāpat kā siksnas ražotāja izvēle. Es no contitech pēdējā laikā cenšos atturēties atstājot 2.vietā.
udugs Starp citu , es redzu siksnu 5PK1592 , jeb gates 5PK1590 ... BOSCH ir lētākā ,tad gates
usinjsh
Nav tas viegli izdarāms, bet izdarāms. Vari mazliet augšpusē paskrūvēt televizoru vaļā, mazliet padosies tas. Vismaz trīs pirkstus varēsi aizbāzt hidro muftas ventilatoram garām. Bet visā visumā nav vienkārša lieta. Negribi pats jāties, ved uz autoservisu. Vai arī skrūvē visu purnu nost un tad strādā kā cilvēks.
Parsti jau šiem modeļiem visu kas defektīvs pie reizes maina kad zobene jāmaina. Tad tam visam vajadzētu darboties līdz nākamajai zobenes maiņai.
SaSts Šim modelim mainot zobeni parasti izjauc visu priekšu. Motoru gan nevajag celt laukā. Pie reizes vari nomainīt zobsiksnu.