Daudzjoslu rievsiksna

Tātad man ir 1999. gada VW PASSAT VARIANT 1.9tdi 81kw 4motion/synchro
un ir bojāta daudzjoslu rievsiksna t.i., siksna kas piedzen ģenerātoru un kkadu sūkni, bojātās siksna ir no CONTITECH ar kodu 5pk1585, vai ir iespēja to nomainīt paša spēkiem neņemot arā motoru?

ruugumpods      Lai nomainītu motors nav jāceļārā

Horacio    1 pēc vārdiem ģeneratoru un vēl kaut ko atbilde ir nēēēēēēēēēēēē, lētāk servisā būs kopsumma:P)))))))

lovemedo      Es mainīju savam passātikam pareiz 95. gada, visu , ar komplektu un maiņu 190€, ā eļlu arī nomainīja.

www1973  2 2 nē nu vispār tādi jautājumi ģenģera siksnu nomainīt tas ir dažu minūšu darbs nav jau zobene kur ja nav iemaņu labāk nelīst klāt

typhoo  2   Nezinot konkeetaa auto uzbuuvi, siksna isspeejams piedzen arii kodishkas kompresoru un nav nonjemama neatskruuveejot vienu no motora balsteim.
Iespeejams katrs to neizdariis.

labais19    1 Generatoru siksnu var nomainīt bez jebkadām problēmām pats
ja smadzenes strada un ar tehniku ir uz tu

VenBer    2 Nu ne jau tad, ja cilvēks jautā vai dzinējs ir jāceļ ārā !

TurboRukis      24792355 palidzesim

maksis50    1 Stulbības. Iemesls ir nodiluši gultņi rullīšiem, vai arī piespiedējmehānisms nodilis un dzen siksnu slīpi. Nomainīt var kaut Rīgas centrā sastrēgumā ielas malā. Jāzin tik kā to pareizi izdarīt.

av2  1   ko, kaadu siksnu? Zobene nepiedzen ggeneratoru.. Un autora mineetaa , ir visparastaakaa CONTITECH ar kodu 5pk1585 drive belt, kas ir motoram ARPUSEE. Parasti vajag kaadus paaris elementaarus instrumentus. "Jaacell araa" moors - labais :))

HOUSE      Motors gareniski novietots vai šķērsām īsti vairs neatceros kā bija ar to piekļūšanu. Pie vienām sāpēm būtu jāpārbauda ģeneratora apsteidzes sajūgs un rullīši. Prātīgāk jau laikam būtu aizbraukt pie kāda meistara, ja jau jautājums par motora celšanu radās...

udugs    2 ... motors priekšā vai aizmugurē ... varbūt pa diognāli . Speciālisti novākušies ... ielas malā mainītājs uzradies. Ja kondiška nav amputēta , būs jānoņem tā siksna - no apakšas vispirms noņemot pannu , tad uzzīmē vai paskaties autodatā pa kuru pusi rullīšiem siksna liekama , tad pačakarējies ar spriegotāju un darbojies. Ar pianista pirkstiem sanāks ātrāk ... Rullīšu un spriegotāja šķībuma pārbaude ir gaumes un pieredzes lieta tāpat kā siksnas ražotāja izvēle. Es no contitech pēdējā laikā cenšos atturēties atstājot 2.vietā.

udugs      Starp citu , es redzu siksnu 5PK1592 , jeb gates 5PK1590 ... BOSCH ir lētākā ,tad gates

usinjsh      Nav tas viegli izdarāms, bet izdarāms. Vari mazliet augšpusē paskrūvēt televizoru vaļā, mazliet padosies tas. Vismaz trīs pirkstus varēsi aizbāzt hidro muftas ventilatoram garām. Bet visā visumā nav vienkārša lieta. Negribi pats jāties, ved uz autoservisu. Vai arī skrūvē visu purnu nost un tad strādā kā cilvēks.
Parsti jau šiem modeļiem visu kas defektīvs pie reizes maina kad zobene jāmaina. Tad tam visam vajadzētu darboties līdz nākamajai zobenes maiņai.

SaSts      Šim modelim mainot zobeni parasti izjauc visu priekšu. Motoru gan nevajag celt laukā. Pie reizes vari nomainīt zobsiksnu.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu