Nevar pielaist SEAT dīzeli

Nevar pielaist SEAT dīzeliNevaru pielaist savu Seat dīzelīti. Ieliekot atslēgu aizdedzē dzeltenās spirāles simbols parādās uz max. 2 sekundēm. Kādā veidā tad notiek tā "sveču sildīšana"? Griežot atslēgu vairāk motors apgriezienus taisīja gausi, bet vairākas reizes atkārtojot atteicās strādāt vispār.
Atvainojos ja kādam jautājums šķiet smieklīgs, bet man nav pieredze šādās situācijās. Kā rīkoties?

Rinkulis (2016-10-09 00:09)      1) Tev vajag kādam sakarīgam vīrietim to mašīnu parādīt... (varbūt kāds no šejienes ar būtu gatavs izpalīdzēt - kas tuvumā kaut kur mitinās).
2) Tad jau pēc situācijas...

Horacio (2016-10-09 00:27)      siltā laikā kvēlsveces darbojas īstu sprīdi, ir metode kā pārbaudīt, gausi griež starteris, a) aku kirdik, b) starteris kirdik c) masa starp motora bloku un kuzavu sapujusi, citos variantos vajag diagnostikas iekārtu un speciālistu

ruugumpods (2016-10-09 00:30)      Horacio taisniba

typhoo (2016-10-09 00:32)    5 Visdriizaak akumulators tukssh. Auto visdriizaak nav paarak jauns, kompresija shvaka. Sildi vai nesildi sveces, ja aku nevar uzgiezt motoru, tad neleks.
Pie tam, jaatziimee, ka veel nav aukstums, lai sveceem buutu kritiska noziime.
Taa kaa vai nu jaalaadee akumulators, (ja nav vecs, tad paliidzees) droshi vien arii ikdenas noskreejiens mazs, gjenerators nespeej uzlaadeet, vai jaagaadaa jauns.

etc (2016-10-09 08:45)    1 Principā Horacio jau visu pareizi pateica. Visticamāk, ka nelādē ģenerators - bet tad uz paneļa jādeg sarkanai lampiņai ar akumulatora simbolu, kad dzinējs darbojas. Ja tā nav, bet vienalga starteris vāji griež, problēma varētu būt tāda, ka akumulators netur strāvu, citiem vārdiem -> rezerves daļu veikals + rūķītis, kurš akumulatoru nomaina. Ja akumulators tomēr kārtībā, tad pagalam starteris - nodilušas oglītes. Jebkurā gadījumā vizīte servisā ir neizbēgama.
Kvēlsveces pie plus grādiem lielu lomu nespēlē. Pašam ir bijis dīzelis, kurš līdz mīnus 10 leca bez kvēlsvecēm, tikai ilgāk bija jāgriež.
Ja auto nepieciešams dabūt pie dzīvības, lai tiktu kaut vai līdz servisam, tad jālūdz "palīdzība no zāles" vecā, labā striķa + kaimiņa ar auto veidā. Dīzeli var ievilkt un tas iedarbosies - ja tikai auto nav ar automātisko kārbu, tad gan vajag evakuatoru.

zebs (2016-10-09 12:19)      Lai iedarbinātu ar citu palīdzību - vispirms velkamā šņore vajadzīga, kura, kā parasts, katrā automašīnā nav. Ja ir šņore - esmu nostopējis taksometru, kas par pāris eiro šādos gadījumos neatsaka.
Svētdienās akumulatoru atrast un mainīt? Lielāka daļa servisu ciet, bet tad kādā lielveikalā, kur pārdod akumulatorus, piemēram, DEPO. Ja izstāstīs savu bēdu, gad arī džentlmenis (rūķītis) atradīsies, kas nomainīs.

janisb (2016-10-09 13:46)  1   *)Aķis beigts, ja bez mīnusiem nosēdies (protams ja nav atstātas gaismas/radio/pagrieziens)
*)sveces dīzelim ir kvēldiegs, kas tiek uzkarsēts līdz kvēlei, lai veicinātu degmaisījuma aizdegšanos, līdzīgi kā citi elektriskie sildītāji, patērē diezgan daudz strāvas, tādejādi tukšojot aķi
*)aķi brīvdienās var dabūt benzīntankos, bet izmaksās tas 40..100% vairāk nekā specializētā veikalā, vēl var mēģināt Depo un līdzīgus veikalus.

ruugumpods (2016-10-09 15:11)  2 1 Pirms jauna akumulatora iegādes ieteiktu tomēr pārbaudīt ģeneratoru. Citādi var gadities ka arī jaunais aķis driz bus izmetams

merglis (2016-10-09 20:30)  1   liekas jau tava vaina bus akkumulatora.dizelim vajag nipru akiti ja svaks vari malt ilgi,griezes apgriezieni nepietiek.

Viliendi (2016-10-09 23:29)  1 1 Vajag vnk noķert kādu ar auto un palūgt "piepīpēt".Un tad prom uz tuvāko servisu.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu