Braucot priekšā troksnis.

Nomainīju abus riteņu gultņus. Nelīdzēja. Vai var būt dzenošo pusašu gultnis- miroņ galva? Kā varētu noteikt? Audi 100, 92.g. Awanti, 5 cil.
Jautā JEDrewry3484 2016-11-16 08:36

usinjsh (2016-11-16 08:58)      Gan jau ka riepas būs pie vainas. Vai nu tāpēc ka cietas ziemenes, vai arī tāpēc ka tām nepareizs nodilums. Gultņa defekta gadījumā parasti izteikti mainās troksnis pagriežot stūri pa labi vai kreisi pie zināma ātruma.

Arnis10 (2016-11-16 09:30)      Mana versija-diferencila gultni

Rinkulis (2016-11-16 10:58)      Kad skaņa ir - visu laiku vienmērīgi? Kā skaņa mainās uzgāzējot? Kā skaņa mainās pagriezienos? Kā skaņa mainās, ja tu ripo neitrālītī pie 20 km/h, pie >60 km/h?
Kāda rakstura skaņa tā ir?

ruugumpods (2016-11-16 11:02)    1 Ir bijuši gadijumi kad gaudo kārbas gultnis

av2 (2016-11-16 11:10)      ta viss kas var buut. 92 gads tomeer. Riepas , dif. gultnni, pats diferetialis, kaarbas gultnni utt
Pussasis (mironngalvas) klaksskk baigi, kad sagriezz stuuri, un uzgaazee.

Lince (2016-11-26 02:22)      Klaudzesana, varetu but kad luzis stabilators.
Man ar ta bija kad bija buksci, ta ka kads ar amuru uzsistu no apaksas.
Ilgi mekleju, bet neatradu. Tikai kad braucu apskati to atklaja un ar jau pasas beigas.
Ne butu tik pargudrs calis trapijies, kas piesejas pie stures brivgajienu, noteikti ar nebutu atrasts. Sim gribejas auto izgast un ilgi kratot tomer atrada. Vaina bija tam ka stabilators parluzis tiesi zem stiprinajumu.
Tapec ar to pamegini sakuma, pakustinot to ar lauzniti un paverojot vai ir kads posms kurs nereage uz kustibam.
Bet vel varetu but vaina iekseja granata, tada vaina man ir bijusi, del to kad dzineja spilvens nosedies bija.
Vairak tur nav kam grabet, ja vien tas grabonis nav nakt no dzineja, bet tad vis grabes ari nebraucot.
Varetu but kad aras granata ar beigta, bet to var parbaudit pie izgriestiem ratiem.

Lince (2016-11-26 02:41)      Ja diferencs saks grabet tad, nebus vairs bukski, bet bus kartigs krakskis.
To jau ar var viegli noteikt.
Pacelot kreiso ratu gaisa, nodrosinot autinu lai nenogazas un pie darbojosa dzineja tuksgaita laujot ratam griesties. Un kadam ir jagroza sture no viena gala lidz otram. Ja problema bus karba, tad ta uzreiz liks manit.
Ja bail ta darit, var bez dzineja darbosanos, tad gan abiem ratiem jabut paceltiem un vaig kadu kas no labas puses ratu censas turet ciet, kamer laba puse to groza uz abam pusem, un ja problema diferencala bus, tad tas uzreiz bus manams. Pazimes ir kad grozot vienu riteni otrs greb mesties preteja virziena.
Bet labak sakt ar manu pirmo versiju un meklet vainu tur.
Defektu karba protams ne izsledzu, bet tas ir maz ticams.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu