Dūmo un pazūd antifrizs

Ik pēc laika pazūd antifrizs un dzinējs spēcīgi dūmo baltiem dūmiem.Ko darīt, lai novērstu.

kruumaajs      Śo problèmu atrisinàs visdrìzàk dzinèja galvas, vai galvas blìves remonts.Ar śàdu problèmu arì jàbùt spiedienam pàrplùdes tilpnè.Kas tas ir pa auto?

Horacio    3 toties cik tīri virzuļi tagag būs, kad jauks ārā prieks būs skatīties

uusins      NEDARBINI!!!!!!! Visticamāk, ka ir beigta blīve, vai plaisa dzinējā. Krieviski tas saucas P----C!!! Man reiz darba auto šādi uzkārās....

Arnis10      Kas par auto!

bonifacijs    1 nevajag braukt,paskaties vai karterii ella jau nav paarveertusies par emulsiju,antifriizs ar ellu,un antifriza baccokaa arii paskaties vai nav ellas plankumi. ja nav tad fiksi maini galvas bliivi,labaakajaa gadiijumaa. bet sliktaakajaa plaisa galvaa. Nebiji paarkarseejis,tad uzreiz var teikt ka galva saveerpta.Kaada masiina?

Edg  1 2 A pričom tur - kas par auto? Motori +- pēc uzbūves vienādi un minētais defekts arī visiem izpaužas vienādi, beigta blīve, plaisa blokā vai cilindru galvā. Ar blīvi remonts vēl ta nekas, bet plaisas gadījumā visdrīzāk jādomā kur ņemt citu dzelzs gabalu. Var metināt, bet kur garantija? Ir redzēti ka vienas plaisas gadījumā sametinot ar laiku rodas jau divas plaisas metinājumam pa abām pusēm.

av2      esmu savaa laikaa ieleejis motoraa taadu, kaa "sskkidro stiklu" (piedeva) . Beigta bija bliive. Peec tam veel paaris gadus nobrauca tas autinnss, liidz paardeva.
Ar to piedevu nobrauc saakumaa paaris tuukstossi, liidz aizaug beigtaa vieta. Tad nomainaa vissu dzeseessanas sskkidrumu uz jaunu.
Veel par taam galvas bliiveem. Vinnas tomeer nenobeidzaas vienkaarssi taapat. Visticamaakais, ka paarkarseets motors. Nu tad darba var buut krietni vairaak, kaa tikai nomainiit bliivi.

Snowagain    1 Piebildīšu vēl vienu iespēju - laikā nenomainīts vai nepareizs antifrīzs, kā rezultātā dzinēja galvas korozija (saēsti galvas dzesēšanas kanāli).

bonifacijs  1 2 Priccom kaads auto? Ja Tev ir liels rindas motors,kaads sesscilindriigais vi pieccilindrinieks,lloti liela iespeeja ka saveer galvu,ja kautkaads vecais labais diizeliitis ar ccuguna galvu tad taadas probas neeksistee,tikai bliive. ja kautkaads jaunais mazlitriigais tad arii iespeejams ka bliive jo attalumi starp strokkiem mazi...un taa var turpinaat un turpinaat. Un vispaar ko peramies:) Ja bija pirmie sali un cilveekam saaka eest tjipa tosolu,tad varbuut bij iekssaa uudens un kristalizeejaas,un visas probleemas un plaisas var buut jebkur.

Mbe300    1 Galvas bliive!

Lince      Ta ir dzineja galvas defekts, tavs dzesesanas skidrums iziet caur isputeju atmosfera.
Iemesli ir vairaki.
1. Caurums galvas blive kada no cilindriem. Tas ir viss ticamakais iemesls.
Iesaku steidzami nomainit blivi, kamer caurums nav tik liels kad dzesesanas skidrums nonak karteri vai vel launak cilindra degkamera.
2. Izgrausts kanals dzineja galva. Tas vairak iespejams tiem dzinejiem, kas darbojas ar gazi.
Ne pareizi eksplutejot gazes dzinejus, ta ir izplatita vaina.
Ja ir viena galva dzinejam, problema ir vienkarsaka, ja W tipa dzinejs, tad bus loterija jaspele lai uzminetu kura blive bojata. Lai gan labak mainit abas pie vienam sapem.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu