Ford Galaxy 2000g. 1.9 TDI PD pēc dzinēja kap.remonta sāka "ēst" eļļu...

PD dzinējs 1.9 TDI pēc kapitālā remonta nobraukums tikai 30 000 km., sāka "ēst" (vistiešākā vārda nozīmē ) eļļu, 0,5 litri uz 500 km. Kas varēja notikt? Ja kāds zin lūdzu dodiet ziņu, nu un protams ko darīt? Paldies par padomu.

Rinkulis (2017-02-10 17:35)    1 Kas ietilpa "kapitālajā remontā"? Un kāds bija iemesls šāda remonta veikšanai, kas tika diagnosticēts?

andruks50 (2017-02-10 17:45)      tur daudz dazadi varianti,sakot ar letu rezerves dalu iegadi

Vecais333 (2017-02-10 18:29)      Fdroši ka problēma ar gredzeniem...labi saremontēs😎

kuks10 (2017-02-10 19:29)    1 Labāk nosauc to gr,obono servisu,lai citi tur nebrauktu..)))

Gunadijs (2017-02-10 20:10)      Ir vismaz tris iespejas kapec motors eed ellu beigta turbiina , varstu gumijas vai ellas gredzeni.

bronsons40 (2017-02-10 21:00)      šis nav pirmais gadījums kad pēc kap remonta motors neiet vispār ... Taisnību neatradīsiet, pērciet ejošu motoru.

varisr (2017-02-10 22:24)      Kas ietilpa tajā kapitālajā remontā?
Ja tajā kapitālajā remontā dzinējam nomainīja tikai gredzenus, un samainīja vārstu blīvslēgus, tad tādam eļļas patēriņam apmēram vajadzēja arī būt.

JurisK (2017-02-11 03:01)    1 Nedomaajot to sliktaako, un, ja nekur nekas nepil, tad ceri, ka taa ir tutrbiina. Bet taa . nomeeri kompresiju, tai jaabuut kaa jaunam motoram, ja nee - nosvilini to servisu!!!

av2 (2017-02-11 09:39)      varbut , ka veel piedilss...ar laiku.Bet maz ticams.
Un kas zina, ko dariija remontaa, kaa te saka. Salika jaunus gredzenus, vecos virzullos, bloku nesliipeeja utt.

andruks50 (2017-02-11 14:42)      man vecajam zigulitim 3 kap remonti bija,viss tika pirkts jauns, apetite uz ellu ka bija ta ari palika...

Korelis (2017-02-11 17:55)      Kloķenei saļņiki pie ātrumkārbas. Nepaslinko pameklē veco labo UDAV, piegāz puslitram eļļas samaisi un lej motorā. Vieglajam vajag 2 flakonus, pietiek ar 1 vismaz uz pusgadu

udugs (2017-02-11 20:44)      Kapitālais remonts ir motora pilnīga izjaukšana , bloka , kloķvārpstas slīpēšana uz remonta izmēru ... utt. Tā cena bieži vien pārsniedz vecas mašīnas atlikušo vērtību. Gredzenu maiņa ir tikai acu aizmālēšana un naudas nokāšana ... Esi vienkārši izmetis naudu - vai nu remontē kā pienākas vai pērc citu motoru un ceri ka eļļas patēriņš šrotiniekam būs mazāks.

udugs (2017-02-11 21:48)      Ir tikai divas vietas kur var pazust eļļa - vai nu iztek uz pannas vai zemē , vai arī sadeg un aiziet caur izpūtēju ... nu labi - jāieskatās tosola izplešanās traukā. Ja sadeg - es sāktu ar starpdzesētāja /interkūlera/ zemākās caurules noņemšanu - tur dažkārt ir vairāki litri no turbīnas. Jāpadomā kas notiek neuzliekot jaunas vai izmantojot nebošinieces sprauslu blīvgumijas eļļa degvielā vai degviela eļļā ... Vienreiz ārstam pateicu ka tie vispirms attaisa vaļā smadzeņu podu un tad domā ko tur darīt - ar motoriem tāpat.

Dz_l (2017-02-12 22:04)      Pa kloķenes vai sadalenes salņiku vnk nevar iztecēt 0,5l uz 500km. Ja nu vienīgi viņš ir aizmirsts ielikt. Jauni gredzeni uz vecā virzuļa arī tik traki nerītu eļļu. Pats esmu savam krūmu gonku fordiņam uzlicis jaunus gredzenus uz vecajiem poršņiem un viņš pilnīgi noteikti nerij tik daudz eļļu. Es teiktu, ka vārstu gumijas džeki nav zinājuši kā ielikt vai arī vispār ir sačakarējuši vecās un saprotot, ka nesamainīs, atstāja kā ir. Jebkurā gadijumā pie šitāda eļļas patēriņa centies ar mašīnu neskriet ātrāk par 80km/h, jo ja tur tiešam no vārstu gumijām pāri ir palicis gandrīz nekas, tad eļļa var aizdegrties galvā un tad jau būs baigie sūdi.

Edg (2017-02-12 22:47)      To nu nekādīgi nu nevar saukt par kapitālo remontu. Kāpēc vispār ir jāiet uz visādu līkroču kantoriem? ir redzēti pat gadījumi kad šokolādes foliju stūķē šālēs lai kompensētu izdulumu un nebūtu jāslīpē. Cik ilgi tāds var iet variet minēt paši kaut trīs reizes.
Ja nomainīja gredzenus uz pilnīgi izdiluša cilindra bez slīpēšanas tad var būt pat vairāk nekā tas puslitrs, viss atkarīgs no kondīcijas. Jauni gredzeni paši par sevi nav nekāds garants, tas no pieredzes. Plus vēl vajag ielikt nepareizus gredzenus, tad vispār nav par ko te sūdzēties. Vēl jau paliek arī turbīna un vārstu gumijas, forda tipiskākā vaina.
Galugalā vajag dot remontā tādiem kam uzticies un zini par rezultātu. Ja tādu nav, tad nemeklē kaktu kantorus lai cik tas lēti maksātu. Šrotā meklēt aizvietojumu ari ir loterija ar lielu jautājumu, it sevišķi dīzeli.
Labāk būtu nosaucis to kantori kur tie līkroči "remontē".

Snowagain (2017-02-13 09:22)      Kas ietilpa kapitālajā remontā? Gredzenu maiņa blokā, vārstu gumiju maiņu galvā bez vadīklu un vārstu maiņas? Ja tā, tad veltīgi esat izmetis naudu. Dīzelim ir jāslīpē bloks un cilindri, jāmaina virzuļi kopā ar gredzeniem uz nākošo remonta izmēru, vēlams noslīpēt kloķvārpstas klaņa gultņu sēžas uz nākošo remontizmēru. Tikai, protams, šāds remonts izmaksā 3 reizes dārgāk nekā 17 gadus vecs, stipri nodzīts (vairāk par 500k kilometru nobraucis), šrotmobils.
Pilnīgi piekrītu Edg, ka jauni gredzeni uz neslīpēta cilindra 0.5 litri eļļas ir pilnīgs sīkums, esmu pieredzējis gadījumus (MB 2.4d), kad uz tūkstoti km 5 litri jāpielej :)...
Ford gļuki ar turbīnu un vārstu gumijām te diez vai būs pie vainas - šis ir VAG dzinējs, un ja vēl dzinējs ir PD, tad pie pilnas laimes te vēl dzinēja galva ar sadales vārpstām 90% gadījumos būtu jāmaina.

Dz_l (2017-02-13 21:55)      Vērtīgi tiešām būtu uzzināt, kurš ir šis serviss, kuram jāiet garām ar līkumu.
Es varbūt neesmu noņēmis 1000 galvas blokiem, bet nu vienkārši nav gadijies redzēt tik nodilušu virzuli, kas ēstu 0,5l uz tik mazu distanci, kur nu vēl 5litri uz 1000km (reāli uzjautrināja fakts).
Esmu no paziņām dzirdējis arī gadījumus, kad gredzenu nepareizo remkomplektu uzliek, bet tad jau ne tikai eļļu sāk ēst, tur vel čupa ar problēmām parādās...
Bet nu fakts paliek fakts - nauda vējā un ja tomēr izdomās vēl vienu kapitalku taisīt motoram, tad jārēķinās, ka otrā var sanākt sālītāka par pirmo....

Snowagain (2017-02-14 07:52)      Nu 1000 dzinēju es arī neesmu izjaucis, bet kādi 50-70 būs (puse no tiem sporta auto).
Ne jau virzulī ir problēma, bet cilindra izdilšanā - no apaļa paliek ovāls, vecie gredzeni izdilst līdzīgi. Un izdilumu ar aci nemaz nevar redzēt. Kad uzliek jaunus gredzenus (apaļus), rezultāts nav ilgi jāgaida :)... Un gadās, ka jaunie gredzeni pēc šādām "krūmu" manipulācijām arī salūzt.
Bet jā, 5l uz 1000km - šis ir absolūts rekords ielas mašīnām, vēl tālajā (~1999. gadā) MB 123 2.4D, izdarīja dzinējam to pašu, ko autors. Sākumā viss bija forši, dzinējs gāja kā zvērs, pēc nepilnu 8000 km nobraukuma, sāka ēst eļļu aizvien vairāk un vairāk, līdz pie 15000. nobraukuma bija šis rādītājs... Par sporta autiņiem ir citi stāsti :).

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu