Volvo D5 sajūgs

Nenāk līdz galam atpakaļ sajūga pedālis.

av2  1   jaaliek jauns sajuugs, tas viss. Iisti nesaprotu, ka taisot taadu lielu remontu, kaa mainot motoru, neieliek to divmassu sajuugu jaunu.

Snowagain  1   Nu bļin, kurā servisā dzima šis meistardarbsi? Vai tas tomēr kapeiku jāšanas iespaidā?
Ja mašīnu taisa sev, tad pie šādiem remontiem (motora maiņa, pārnesumkārbas maiņa) defaultā jāliek jauns sajūga komplekts, un ja a/m divmasu spararats, tad tas arī jāliek jauns! Ja mašīnu taisa uz pārdošanu, tad kapeiku jāšanas dēļ to nedara. Tagad būs dubultas izmaksas - jāņem nost pārnesumkārba.
Par nelekšanu - te arī visticamākais, ka dēļ divmasu spararata ir hola devēju nolasīšanas atzīmes nobīde (abi devēji nelasa vienlaicīgi atzīmes).

HOUSE      Izskatās, ka kāds to dzinēju ir mocījis, nevis licis vietā. Ir vēl tādi meistari, kuri visu dara līkām rokām ar spēku, ne sajēgu, tas tādēļ, ka nav viņiem izglītības, tā saucamie samoučkas. Protams, ka mēdz būt sakritības, ka meistars nav pie vainas, bet es nepazīstu nevienu normālu servisu, bieži pie manis uzrodas īsti servisu šedevri.

walmets    1 Par to ka dzinējs nelēc no pus apgrieziena ir vienkāršs, dzinēju saprotu ka ieliki lietotu un iespējams labi nodzītu un tāpēc tādi brīnumi notiek.
Sajūga problēmaas var būt dažādas. pastāv iespējamība arī kāda propķa aizsprostu caurulītē un t.t.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu