Dīzelis vai benzīns?

Lūdzu izsakiet savas domas par dīzeli un benzīnieku. Ko ieteiktu pirkt?

av2  3 2 neviens neniist diizellmotorus, bet reaali....diizelli ir veesture. Un to veel pagruuda polksvaaggens ar savaam afeeraam..Ja runaa par jaunaam masiinaam. Protams, ir vesels bars, kam uzpllaut ekaloggijjai utt, bet nu taas ir vinnu probleemas.
Ja lietotaam, jaa,protams taa ir loterija, ja paveiksies, brauksi ilgi. Ja taa padomaa, leeti nav ne ar diizeli, ne ar bendzinu. Uz ssodeinu leeti ir ar elektriibu braukt. Mans koleeggis brauc ar hibriidu, kuru var uzlaadeet no rozetes. Bendziinu nav jaalej meenessiem , jo liidz darbam un liidz majaam pietiek ar elektriibu. Boss brauc ar Teslu, nu jaa , tas cits staasts deell autinna cenas .Bet nekad nekas nav jaalej vispaar.
Ja jaannem lietota masiina, nnem to, kas patiik vizuaali, un kartiigi uzticamaa kantorii paarbaudi. Ja vari, jaaparbaudi cik ir attinussi spidometru, lai buutu reaals prieksstats par autinna patieso staavokli.Taapat, kautkas jau buus jaapieccinii.

wildangel      Bija dīzelis. Tagad gāze.
Dīzelis pilnīgi garām. Visās jomās.

aroganis    3 Ne fabijā, ne astrā nesanāks sex uz aizmugurējā beņķa. Meklē ko citu:) VW Touran piemēram

euromens    2 vispirms izdomā, kur un cik gatavojies braukt ... bet dīzelis jebkurā gadijumā izdevīgāks un pilnīgas muļķības par palaišanu ziemā, skaļumu, smirdēšanu un remontiem (jo viņi vienkārši neplīst), bet riepas, amortizatori, bukses jāmaina visām mašīnām

JurisK    2 Man šķiet - tas ir pilnīgi vienalga, īpaši, ja ņem lietotu un ne pārāk lielu mašīnu. Ja tā tev pirmā, tad noteikti ej pie pārdevēja ar kādu zinošu automašīnu jomā cilvēku un noteikti pieprasi gan izmēginajuma braucienu, gan apskati autorizētā servisā. Ja kaut ko no tā atsaka, pie tā pārdevēja meklēt neturpini.

DanaL      Vēl neesi nopirkusi? Man liekas, ka šis nav tavs pirmais topiks par auto iegādi. Varbūt pameklē savu paziņu un radu vidū kādu vīrieti, kas kaut ko jēdz no mašīnām, un vienkārši uzticies viņa viedoklim.

Kad es iegādājos mašīnu, maniem vīriešiem jautājums par to vai iegādāties konkrētas degvielas auto, bija 4. vai 5. vietā., bija daudz svarīgākas lietas. Un vienmēr būs kāds, kurš teiks, ka melns ir labāks par sarkanu, vai govs vērtīgāka par kazu, piemeklēs tam noteiktus argumentus, utt.

Man ir mašīna ar dīzeļdegvielu, neredzu problēmas. Iespējams, ka ar benzīnnieci būtu tas pats.

aston  2 2 Tev labaaks ir benziins, vieglajai, iipashi nelielai masinai. No Tevis izveletajam, ieteiktu nemt astru, lai gan opelis nav krutaakaa marka, tomeer astra viniem ir izdevusies, un ja nenopeerk peedeejo braki, daudz probleemu nebuus.
Par diizelja miinusiem: Tev kaa sievietei, kas neko nejeedz mashiinaas, ar diizeli buus lielas probleemas. Aukstumaa tas nepieleks, salons smirdees ar diizeljdegvielu, servisaa vechi tevi cirps kaa aitu, jo kaa sievietei tev buus biezhi turp jaabrauc, pati taapat neko nesalabosi, un diizeliem ir daargaaks remonts.
Uz diizelja jaadarbojaas kugim, lokomatiivei, tankam, traktoram, fuurei, darba busam, in iespeejams veel Landrover dzipam. Viss kas ir mazaaks, ir jaadarbina ar benziinu. Loti vienkaarshi.

Vecais333      Ja pavecs auto tad labā benzīns gāze...ja jauns tad liela starpība nebūs...protams jauns dīzelis būs ekonomiskās bet remonti dārgāki😎

jollyroger    2 Ja jaunu, un jābrauc lieli gabali, tad var pirkt dīzeli. Pofig, garantijas laikā tāpat visu salabos. Ja vecu, un jābrauc maz, tad benzīnu. Atkritīs dažas tipiskās mūsdienu dīzeļu problēmas.

etc    4 Skoda Fabia - maza, lēti salona apdares materiāli. Principā tas pats VW Polo, tikai salikts Čehijā. Ir dzirdēts par problēmām ar elektrisko stūres pastiprinātāju un stūres mehānismu, kas neremontējas, bet mainās viss komplektā. Protams, vecāka izlaiduma auto būs ar rūsas pēdām. Ieteicamākais variants - 1,2 L benzīnnieks, esot diezgan lēns un ar švaku uzrāvienu.
Opel Astra - tipisks viduvējs auto. Pēc 2004. gada (Astra H) vismaz dizains ir kaut cik sakarīgs. Apkopju ziņā nav no dārgajiem. Dzinēju variāciju daudz - gan benzīna, gan dīzeļa. Daudz elektronikas. Ar laiku rūsē kā jau visi Opel.
Es ieteiktu paskatīties arī Ford Fiesta pēc 2004. g. Pašam ir sanācis ar tādu braukt. Benzīna versija pilsētā diezgan ņipra, arī salīdzinoši ekonomiska. Uz trases turas labi. Auto ir tikpat kompakts kā Fabia, bet salons man patīk labāk. Ir interesantas ekstras (piem., apsildāms vējstikls - ziemā vnk lieliski!). Servisa izmaksas un rezerves daļu cenas patīkami pārsteigs.
Kas attiecas uz dažu komentētāju nepatiku pret dīzeļiem - ja auto ir tehniski uzpasēts, tad dīzelis ies bez problēmām. Parasti vaimanas ir par to, ka slikti lec un dārgi remonti - nu nevajag tik tālu nolaist! Arī benzīna auto ar vecu akumulatoru ziemā nepieleks. Degvielas sūkņu un sprauslu remonti, kā likums, ir "kreisās" degvielas lietošanas sekas. Filtri un eļļas jāmaina tad, kad tas paredzēts, nevis jābrauc, līdz eļļa ar nazi griežama.

usinjsh    1 Kādas muļķības ka dīzeli ziemā nevar pielaist. Kas tad tad tam dīzelim dārgāks kā benzīniekam? Jā, tiesa kas tiesa pie 300 000km katram dīzelim var sākties problēmas ar sprauslām un turbīnu. Bet cik līdz tiem 300 000 nervus sabojāsi ar benz.dz. Tad kaut kur gaisu sūc, tad kāda spole, svece. Bet ja tas ir tiešās iesmidzināšanas benz. dz., tad ar ko gan tas atšķiras no dīzeļa. Tas pats, tikai mazliet sarežģītāks. Ok, varam ielikt gāzi un degvielas izmaksas būs apmēram tādas pašas kā dīzelim. Bet šis balons kas aizņem vietu. Gāzes iekārtas ar vairs nav kā pirmās, otrās paaudzes. Mūsdienīgās gāzes iekārtas prasa savus izdevumus. Tagad mazliet par jaudām. Fakts ka dīzelim tās jutīsies lielākas, jo ātrāks griezes moments. Benzīnniekiem degvielas patēriņš tā pat vidēji grozīsies uz 10l. Vai tas 1.2l dz. ,vai 2.6l dz. Dīzelim vidējais 5-7. Ok 8 ja liels auto un 170 zirgi.
Bet nu labi. Ja gadā nobraukā tikai līdz 10 000 km, vari ņemt arī benzīnnieku.

www1973      braucu padsmitus gadu ar dīzeli un nekādas problēmas nav bijušas,dīzeļdzinējam ir daudz lielāks resurs par benzīna vienīgi neko labu nevaru teikt par jaunajiem dīzeļiem ar DPF un PD jo tiem tas resurs ir ierobežots un remonts ļoti dārgs

marekst    2 benzīna auto lielais pluss ir tāds, ka tas ātri uzsilst, ja jābrauc ziemā īsus gabalus, tad tas ir būtiski

Kalvados    2 Runa par jaunām. Ja gadā plāno nobraukt zem 30000 km , tad benzīns. Ja plāno vairāk, tad dīzelis. Motori ar tilpumu 1.o vai 1,2 ir domāti omītei 500metrus aizbraukt līdz bodei. Ja 10 gadīgs auto, tad benzīnu rēķini 8-10 litri uz 100km, bet dīzelim 4-6 litri. Dīzelim jābūt labam aķim un pirms sezonas jānomaina degvielas filtri. Ja esi noskatījusi dīzeli, tad pārliecinies, ka auto kādu laiku nav rūcināts {diennakti}, iekāp iekšā un sper vaļā bez kvēlsveču sildīšanas, ja lec uz reiz , tad leks arī ziemā, bet ja jāgriež ka tecilla, tad par ziemu vari aizmirst.

guncha1966      Atkariba kadu mpdeli,labak jau benzins.

etc    1 Vēlreiz atgriežoties pie dīzeļiem: Kā darba auto šobrīd ir Peugeot ar 1.6 HDi, 2012. gada. Par šo dīzeli varu teikt tikai labāko - ņiprs, ar labu uzrāvienu, ekonomisks - uz trases vasarā pat 4,8 L/100 km. Ziemā 5,5 - 6 L/100 km. Pa pilsētu - nu kā sanāk, aiziet pat līdz 10, ja sēž korķos vai sportiski pabrauc.
Visu franču ekonomisko HDi dīzeļdzinēju mīnuss - speciālais šķidrums, kas smidzinās kvēpu filtrā pret to aizaugšanu un parasti izbeidzas ap 200 tk nobraukuma. Gana dārgs - nomaiņa izmaksās ap 160 - 180 EUR, lietojams tikai oriģinālais, veikalā nav nopērkams, arī nav lētu analogu. Ja šo nomaiņu ignorē, tad displejs met ārā info, ka dzinējam tūlīt būs kirdiks un auto skaļi signalizē, kad to iedarbina. Pēc paciemošanās atbilstošajā autorizētajā servisā problēma pazūd, toties maks par minētajām naudiņām saplok. Var jau to skaņas signālu atvienot, bet kā sekas būs kvēpu filtra aizaugšana ar sekojošu jaudas zudumu un tālākā perspektīvā - turbīnas maiņa vai remonts (ja paveicas, var rēķināties ar 500 eironaudiņām, ja nē - tad ap 1 k.). Par jauno dīzeļu zemo resursu nevajag stāstīt pasakas - tās problēmas vairāk saistās ar augstāk minēto stāstu un sekām. Ja veic apkopi tā, kā tas paredzēts, tad auto ripos vēl nākamos 200 tk. Varbūt arī vairāk.

oposums1969    1 Peugeot 1.6HDi 80 kw visu cieņu! Man gan 2005 gads, bet bēdu nezinu maini tik eļļu un brauc. Uzrāvienā neatpaliek no benzīnieka, vidējais patēriņš 4.7 l/100km braucot gan, gan. Un salonā ar nekas nesmird

Snowagain      ETC kungam!

HDI dīzeļu cerīnviela nav tik dārga kā rakstat - nesen papildināju vienam darba auto - 87 Eur litrā (galalietotāja cena) + 20 Eur ieliešana.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu