Kā noregulēt izplūdes gāzes?

Man ir 2005. gada Ford Mondeo 1.8l universiālis, benzīns. Neizgāju tehnisko, jo ielika vērtējumu 2 par CH sastāva atgāzēm, kas pārsniedz pieļaujamo normu.
CO tukšgaitā 0.210, paaugstināti 0.200
CH tukšgaitā 245, biju servisā un tur uzrādījās pat 380.
Lamda rāda 0.99
Nomainīju arī sveces ko ieteica, bet rezultāts nav tāds, lai izietu tehnisko. Datorā, kad pieslēdza, uzrādījās, ka, iespējams, ir vainīgs katalizators, bet strādāt viņš strādā un nav tā ka būtu beigts. Nevar saprast, kas tam visam ir par cēloni? Katalizators jau nav lēts prieks. Servisā teica, ka arī, ja nomainīs, tad nav zināms vai tas ko mainīs - 50 uz 50. Ko darīt???

ruupiigais  1 3 CH ir neaizdegusies degviela, kas izplūdes gāzēs nonāk gar nehermētiskiem vārstiem (ja ar aizdedzi viss ir kārtībā), obligāti jāpārbauda kompresija. Vēl var pārbaudīt sprauslas, gadās defekti. Katalizators tikai cīnās ar sekām, vienmēr ir vērts pameklēt cēloņus.

vilks28    2 Aizbrauc uz normālu servisu. Nomaini gaisa filtru, varbūt paliks labāk. Varbūt šprice jāremontē, viss kas var būt. Bet labāk atrodi normālu servisu.

jurks  1 1 Katalizātors ir ļoti viegli sabojājams, nepareiza degviela un šūnu pārklājums kaput! Tas izdara to galveno izplūdes gāzu sadalīšanu mazāk kaitīgajos savienojumos!

satikt_    2 ...man bij gadījums kad Lukoilā iepildīju nekvalitatīvu benzīnu, kompis uzreiz parādīja ka ar gāzēm nav kas kārtībā, braucu uz Statoilu iepildīju vēl pus bāku, lampiņa nodzisa...

av2      ielej kaadu labu(daargu) fuel injector , valve clenaer. Un izbrauc baaku, vai divas, kaartiigi pavelkot ar zemaakiem robiem. Nu kaa rallijjaa, lai ir apgriezieni.
Ja motora ecm nekaadu fault kodus neuzraada, vajadzeetu liidzeet.
Un , jaaa, ja pats katalitiks ir sacccakareets ar kautkaadu leeto krievu degvielu, tad jau neko, buus jaamaina. Bet, kaa jau rakstiiju, tad tomeer buutu fault code tiessi par to teemu.

Snowagain  1   AV2 kungam:
"Check engine" var arī neiedegties, ja ir nomirusi (aizaugusi) sekundārā lambda zonde.
Autoram:
Lētie (analogie) katalizatori nemaz tik briesmīgi dārgi nemaksā, cik atceos no 70 EUR.

av2      Snowagain - ceru, ka vismaz saproti, ko uzrakstiiji. Tas taa, teoreetiski jau var buut, bet prakstiski ja peec katalika zonde ir nomirussi /sadegusi/aizaugusi , neesmu veel redzeejis nevienu, un tas ir 20+ gados, ka to neuzraadiitu diagnostika. Parasti komplektaa veel ar citiem faultiem.

Snowagain      Man ir gadījies, pie tam ne vienu reizi vien, ka sekundāra zonde ir aizaugusi vai izdegusi. "Check engine" parādās tikai tad, ja šī zonde "saosta" problēmas pēc katalizatora. Šī zonde nepiedalās ECU darbībā.

ford  1   Sveiki,nevajag vainot Krievijas benzinu,tas ir vistirakais benzins kadu var iedomaties.Ielej caurspidiga kana un paskaties kada dzeltena zampa mums pardodas,paturi paris dienas miera stavokli un tad izdari secinajumus,visa ta zampa nonak degv.sistema,nav tapec jabrinas par sekam.Sad tad braucu uz Krieviju tikai uztankot savu auto un leju TNK stacija 95.pulsar un nav problemu.Pats braucu ar 29.gadu vecu amerikanu fordu 5,0L V8 +gaze,katalizatorus izsviedu ara,skate prasija ar ko es braucu ka atgazes ka jaunai masinai.Un ja,ar gazi braucu letak ka ar 2,0dizeli-diemzel (8.eiro uz 100km) toties ir jauda,uzraviens un bauda braukt ko novelu ari jums.

natural      Pats katalizators, var radiit paaugstinatas izpludes gazes. tikai taadaa gadijuma ja tas ir kautkada veida saluzis vai sabiris ilgas ekspluataacijas rezultaataa. Lai gan 2005 g. auto nevar nosaukt par jaunu, bet tai pasha laikaa katalizatori patiesibaa, kaa likums parsvaraa ir ljoti labaa stavoklii pat 2000.g razhotaam automashinam. Esmu uz 1000% paarliecinats ka tas nav pie vainas. Nemot veeraa, kaut vai tos aspektus, kaa autoservisi miil uz katalizatoriem uzpelniities naudu.
Pats personigi uzskatu, ka vainiga ir lamdas zonde. Ieteiktu, atkartoti pieslegt auto pie kompja. Tikai jau citaa autoservisaa.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu