Automāts iesācējam?

Kāds būtu piemērotākais modelis? Varianti.

viedoklis  1   AV2 nepiekritīšu! Es saprotu, mūsdienīgs cilvēks ir tāds, kuram mājās, ja izsit korķus, jāsauc elektriķi un riepās gaisu regulē autoservisā! :D

Ar manuālo ir iespējams braukt ekonomiskāk. Remontēt lētāk. Kritiskā situācijā bremzēt efektīvāk. Pasaule nav tikai USA, kur sen jau automāti pārsvarā! Tagad protams motoru jauda tiek saforsēta, bet kādreiz bija princips, ka automātam ir jēga tikai sākot ar 2l motoriem. Arī jaunā auto šī kārba maksā vairāk.

viedoklis      Snowagain , var, var lietotam, bet mazlietotam (līdz 100k), ja auto normāli braukts/kopts.

av2      viedoklis - lapraat braucu arii ar stick shifty, kaa bmw m5 , bet nu nezinu gan, kaadas Tev probleemas ar automaatiem, un, it sevisski ar to ekanomiskumu. ECM kontroleeta transmisija, motors utt , jau sen dienas brauc ekanomiskaak, kaa jebkurss gudrelis ar manuaalo. Arii bremzee lloti efektiivi - pat nokaucoties riepaam , bet nellaujot noblokkeeties , ja kas. Nu pabrauc ar normaalu, nu ...piemeram, vaacu ZF 8 pakapju automaatu , Palasi varbuut kaadu , ibj , litratuuru, ja passam nav vispaar nekaadas pieredzes , un lloti gribaas izteikties :(

viedoklis    1 Vispār tēma bija automāts iesācējam un m5 noteikti nebūs šim mērķim tas labākais auto :D

Un pārmērīga elektronika ir laba līdz brīdim, kamēr kaut kas nenotiek! Viennozīmīgi varu teikt, ka auto ar manuālo kārbu no punkta A līdz punktam B nonāks ar lielāku varbūtību, nekā automāts :D Bet cilvēkam, kurš augstāko matemātiku iespējams nav mācījies, šādas nianses nesaprast! :)

Snowagain      Viedokla kungs!
Labas automasiinas ar reaalu noskreejienu zem 100k tirgoshanaa nenonaak, un ja nonaak, tad tas ir iznjeemums, kas apstiprina sho likumsakariibu.

etc      av2 personīgā pieredze
vispaar, lai ssodien muusdieniigs civeeks brauktu ar mehaanisko kaarbu var but iemesli.
--------------------
??? Mūsdienīgi cilvēki brauc gan ar mehāniskajām kārbām. Katru dienu. Ar darba mašīnu.
Ne jau velti vieglajā komerctransportā automātkārbas ir maz pieejamas un tikai dažiem jaunāku gadu modeļiem. (Pameklējiet Ford Transit ar automātu!) Vecā, labā mehānika nepieviļ arī dziļos laukos. Ko nevar teikt par automātiem.
Kam vajadzīga automātkārba? Ja nemāki pārslēgt ātrumus ar mehānisko - nu tad ir jāiemācās to darīt. (Nav jau diži liela māksla.) Vai arī cilvēks pārvietojas pa Rīgas sastrēgumiem - nu tad varbūt tam ir attaisnojums.
Jārēķinās, ka automātkārba ir viens no sarežģītiem automobiļa mezgliem, jaunākajiem auto modeļiem pārbāzts ar elektroniku, tāpēc šī agregāta remonts ir sarežģīts un ne katrā kārbu servisā to kvalitatīvi paveiks.
Es izvēlos ātrumus pārslēgt ar roku. Un nemaz to nenožēloju.

viys      Toyota vai Honda,tikai ne VAG meesli

viedoklis      Snowagain, pa lielam man jāpiekrīt apgalvojumam, ka tie ir izņēmumi. Man zināmajos gadījumos auto iegādāts vai nu izmantojot privātus kontaktus/informāciju, vai arī meklēts ilgāk par gadu :)

legingss      Ko te muldiet,, Kalašņikovs ir vislabākais, iztur gan ūdeni gan smiltis 2023-09-07 07:42

Versis      Iesācējam automāts nav ieteicams, jo tas nenozīmē, ka auto ripos pats no sevis un vaidzēs tik stūrēt. Ar automātu jāprot darboties pareizi, ja nevēlas to ātrāk piebeigt. Automātiem ir daudz dažādu veidu! Klasiskā mehānika ir vienkārša, elementāra, ļauj izjust auto, disciplinē,utt.
Iesākumam der meža, lauku ceļi, mazākas nozīmes,tad pakāpeniski palielina attālumus, noslogotāki,krustojumi,luksafori,sānu ieliņas, u.t.j.p.
2023-10-24 14:42

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu