Problēms ar kārbu

Volvo V60 mehānika, ir brīži, kad ik pa laikam ir grūti ieslēgt pirmajā robā un atpakaļgaitā. Mans novērojums, ka tas varētu būt aukstam dzinējam, bet tas nav 100 %. Sajūgs ir labs. Tu izspied sajūgu bet robā var iespiest ar spēku, tikai. Pēc tam kad brauc, slēdzas ar vienu pirkstu. Ja, kādam ir ieteikumi, paldies. Dīzelis 6 ātrumi. 2012. gads

av2      un citos robos sleedzaas viegli tad, kad nevar pirmaajaa iekabinaat ?

JurisK      Pasen kaut kaadam 40-tajam volvim bija liidziiga probleema. Vaina kaut kaadaa buksiitee kaarbas aarpusee, kura izdilst un paarsleegshanas svirinja sashkjobaas. Tam gan slikti sleedzaas 2 aatrums.

Pilskungs      Vajag tomēr kārtīgi pārbaudīt sajūgu. Nav jāaizmirst par temperatūras ietekmi - aukstā kārbā eļļa ir biezāka, siltā - šķidrāka. Ja sajūgs par kādu nieku izslēdzas ne tik labi, kā senāk, tad biezā eļļa "velk līdzi", arī sinhronizatori, kuri katram ātrumam ir atsevišķi, strādā ne tā, arī izdilumi var būt.

usinjsh      Ja tā ir problēma ar sajūgu, atpakaļgaitai vajadzētu slēgties iekšā ar klikšķi, jo atpakaļgaitai nav sinhronizātoru. Ja problēmas ar ātrumu pārslēgšanas mehānisma trosēm, buksēm kuras ir jau labi izstrādājušās pēc 300 000 un pāri tūkstošiem. To var pārbaudīt sekojoši: Ieliekot jebkurā ātrumā ātruma pārslēdzēja rokturim jābūt praktiski bez brīvgaitas jebkurā virzienā.

Pilskungs    1 Pareizi. 300 000 - tas jau ir par daudz. Bet nepareizi par atpakaļgaitas sinhronizāciju - nezinu, kā Volvo, bet daudziem autiņiem taču ir ! Nu lietas būtību tas nemaina. Autoram vienalga iesaku noskaidrot par sajūgu - ja jau tāds nobraukums, disks būs nodilis, izspiedējgultnis arī. Sajūga piedziņa - no pedāļa līdz diskam - ir jāsaīsina. Ja nelīdz - nezinu. Vai nu uz baigo remontu, vai šrotu.

usinjsh      Pilskungs, vai vari pastāstīt kādiem nolūkiem atpakaļgaitas zobratam ir vajadzīgs sinhronizators? Kādu gan funkciju tas pildīs?

Pilskungs      Nevaru.

kristians31      Sajugu tam nav nekada sakara.problema ir parslegsanas klokim jamaina remkolplekts un pie karbas ari..bij saskarsme ar to.
Un sinhronizatori vajadzigi sabremzetu zobratus pirms ieslegsanas atruma un nebutu krakska.lai sledzas klusi

usinjsh      It sevišķi sinhronizators vajadzīgs aizmugurējā ātruma zobratam :)) Teiksim ja esi ieskrējies ar 30km/h uz priekšu lai bez trokšņa un nebojātu aizmugurējā ātruma sazobi varētu ielikt atpakaļgaitā. Ja nu kādreiz tomēr noder.:)) Vajadzētu ieteikt kādam auto ražotājam tādu racionālu priekšlikumu lai uzliek tam sinhronizatoru un muftu.

Pilskungs      Es arī novēlu priecīgus Ziemassvētkus !

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu