Plāns nopirkt auto Vācijā un pa ceļam uz LV iegriezties dažās EU valstīs...

...arī tādās kuras ir pretējā virzienā LV - Itālijā, Francijā, Spānijā. Būs jāšķērso arī Šveices teritorija.
Jautājums: kādas problēmas var rasties, vai kā jārīkojas, lai problēmas nerastos.

Lūdzu, tikai personīgo pieredzi.

Elektrods    1 Vinjetes neaizmirsti nopirkt valstīs, kur tās vajadzīgas.

Edgars37    1 Jo vairak naudas, jo mazak problemu un otradi... Parastaka problema - melnie zagleni nakts autostavvietas (benzintanki, utt.).

janisb    6 *)tranzīta numuriem ir neliels derīguma termiņš
*)vācijā tranzīta numurus tagad dod tikai vāciešiem, vai ja vietējais ļoļiks par tevi galvo (ka maksās visus sodus)
*)katras valsts attieksme pret tranzīta numuriem ir savādāka, LV piemēram ir 10 eur dienā ceļa nodoklis...

LV pilsonis nevar reģistrēt auto Vācijā, ja tur nav deklarējis savu dzīvesvietu

neko    6 Ja precīzāk vācu tranzīta numuriem (dzelteni) derīguma termiņš ir 5 dienas ieskaitot numura izsniegšanas dienu.
Pa šo laiku jāpaspēj nonākt LV un piereģistrēt vai ari tev bus mašīna bez derīgiem numuriem.

av2    4 lietotu atinnu likt uzreiz...EU apcellojumaa? Nav praatigi. Lietotiem autinniem VISIEM ir kaada probleema. Pluss viss tas ar tiem tranziita numuriem :(

slaids    1 Ir nedaudz dārgāki Tranzīta nummuri / 15 dienas / ar sarkanas krāsas galu uz kuriem ir pēdējā derīguma dienas datums .
Skatoties cik - vertigu - auto pērc ? Lai brauktu vel / dziļāk / Eiropā ir būtiski dzinēja zobsiksnas maiņas km . ! Arī dzinēja eļļas resurs / stāvoklis / .

Students02    3 Kad ar Vācijā iegādātu auto un transīta numuriem iebraucu Šveicē, robežsardze apturēja mani dokumentu pārbaudei. Ieraudzījuši LV pasi un Vācijas auto viņu valstī, lika man izkāpt, pacelt rokas un nostāties ar seju pret kontrolpunkta ēkas sienu.
Salonu viņi izjauca pilnībā...vēlāk atļāvos palūgt, lai vismaz priekšējos sēdekļus ieliek atpakaļ, jo citādi solījos uz spaiņa sēdot braukt tālāk! Visus apšuvumus sametu bagāžniekā un, tomēr, turpināju savu izsapņoto ceļu uz Šveices vidieni!

kvarts  1 1 Nav īsti prāta darbs, bet ja ņem auto no kāda dīlera ar garantiju un sarkanos tranzīta numurus, attiecīgi ari apdrošināšanu, braukt var, bet izdevīguma gan nekāda nav...
Labu mašīnu Latvijā ir daudz vieglāk nopirkt nekā Vācijā.

Edgars37  2 2 00:42
Ja, visadu sugu begli un vietejie melnie.
Ja gribas celot ifen ar auto, vislabak ir so auto noiret un ta ar pirkto masinu Vacija uz pramja un uz LV. Bet celosanai pa Jevropu es tomer izveletos sabiedrisko transportu, mazak problemu. Tava vieta es vel izpetitu iespejas lietotu auto pirkt Polija, ir man tadas aizdomas, ka tas butu izdevigak... Bet LV vislabak nemt jaunu masinu lizinga, jo LV vnk nav tadas remontbazes, lai uzturetu lietotu auto...

vilks28      tā nav gudra doma, lietots ir lietots. Ja paveiksies atrast normālu, brauc mājās un te viņu pārbaudi un saved normālā stāvokī un tad var braukt kur gribi. Vinjetes ir jāpērk laicīgi un jāielīmē stiktā, uz viņām ir pamācība. p. s tranzīta numuri nav domāti ceļošanai.

DanaL    1 Man paziņa stāstīja līdzīgu stāstu par Šveici, aizturēja uz veselu dienu un kārtīgi izkratīja auto. Tikai mašīnai bija LV numurs.

Geisha    1 Pirms 5 gadiem placī paņemu lietotu autiņu tikko no Vācijas ar svaigu tehnisko....oi, oi, oi.... paldies manam zelta meistaram, kurš autiņu paņēma savā aprūpē. Vispirms mainijām zobaino siksnu, eļļu un filtrus, tad sita no trubas kvēpus. Tagad autiņš nu jau 4 gadus tehnisko iziet ar pirmo piegājienu. Kā Tu zini kāds tjurku skopulis vai šiziks ir braucis ar autiņu. Es drošāk brauktu ar zināmu autiņu. Garā ceļā doties ar kaķi maisā nu liels risks. Bet, lai Tev veicas!

joens      Dārgās Šveices vinjetes dēļ, šo valsti labāk izvēlēties vai nu ar sabiedrisko transportu (īres auto, kam šī vinjete ir), vai nu ir ļoti neatliekamas darīšanas šajā valstī. Ja nauda nav problēma, tad katrs izklaidējas kā patīk.

Aizdzīšanai uz LV (eksports EU iekšienē) - numurs ar dzelteno galu, eksportam ārpus EU numurs ar sarkano galu. Numurs ar sarkaniem burtiem/cipariem tikai DE rezidentiem auto pārvietošanai pa Vāciju. Attiecīgi katram gadījuma sava "OCTA".

iesacejs    2 Perkot lietotu auto jebkur...var rasties tas pasas problemas.kas.rumbula. jo neviens faking.pardevejs ar to.auto nav braucis vairak par 100m..vienigi odemetrus tur varetu but korekts. Perkot.oficioala.placi.japrasa tranzita numur... parejais viss veiksme un tava karma

edding      Man nepoņatka par zobsiksnu. Ir bijuši 5 auto no Vācijas/ veda zināms džeks/ un nekad nav mainīta siksna. Nav bijušas ar to problēmas. Protams, autiņi nav bijuši 20 gadus veci, bet gan 4-7.
Par cļošanu nezināšu teikt, tagad jau visās valstīs slauc, cik var. bet ja padomā loģiski, tranzīta numuri taču nav domāti ekskursijām.Un braukāt ar nepārbaudītu mašīnu riskanti. Ja kas notiek piemēram Šveicē, vari iedomāties, cik tur maksā remonts. Es neriskētu. Bet varbūt Tev noveicas, ej nu sazini.

Geisha      edding, man zināšanas par auto ir tikai kādu degvielu ielej un meistara numurs, bet pat es zinu, ka zobsiksna ja plīst tad ir lielas ziepes. Bez tam to siksnu ar zobiem maina pēc cik tur km (vīrieši parast zina). Kādi tur gadi? Nu ja autiņš vairāk stāv siena šķūnī tad varbūt arī ir tie 20 gadi.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu