Mašīnu izslēdz. Iedarbināt var kad atdzisusi.
Volkswagen Sharan 1997.gada jūlijs. Benzīns - gāze. Mašīnu no jauna var iedarbināt tikai tad, kad ir pilnībā atdzisusi. Diagnostika uzrāda, ka viss kārtībā. Sveces jaunas, termostata klapans nomainīts. Kur problēma?perpetum (2018-09-13 22:25) pieslēdzot karstu pie kompja redzēsi ka sadales vārpstas hols atņirdzes vai kloķenes, jāredz osciolograma
janisb (2018-09-13 23:04) Ja holla devējs atņirdzies, tad vispār nešķiļās, simptomi norāda uz gļukainu temperatūras devēju...
av2 (2018-09-14 01:45)
1
pareizi te saka, diagnostika jaataisa uzsilussam/karstam motoram - motors darbojas - nolasi visus deveejus, noslaapee, neatsleedzot kompi , nolasi atkal. Tas kas pazudis, tas pie vainas.
Ja tam sharanam ir kaads droseles overide klapans, nu kaa bmw, tad iespeejams, ka tikai jaaiztiira tas.
Un peedejais, varbut taa gaazes iekaarta chakaree vissu, a? Vai tad tur nav taa, ka iedarbina uz bendziinu, un tad paarsleedzaas uz gaazi? Lai uztaisa diagnostiku gaazes speciaalisti normalaa kantorii.
usinjsh (2018-09-14 08:23) VW Sharan benzīns. Kas tas par dzinēju? Ceru ka pa šādu diagnostiku kā rakstīji, naudu tak nemaksāji. Skaties vai gaisu ieplūdes kolektorā kur nesūc garām. Negribi čakarēties, norauj motora temperatūras devēju, pielaid, spraud atpakaļ. Vajadzētu lekt kā vardei.
Jurijs55 (2018-09-15 21:27) Dzīrksteles nav ?
Lince15 (2018-09-16 02:13)
Av2 Gazes sistemas i dažādas.
1 Karburators caur kuru iet gan bendzins, gan gāze. Sī ir viss sliktāka versija, jo karburatorā nedrīkst palikt degviela.
2 Gāze tiek padota caur ieplūdes kolektoru. Šajā versijā ir janoslēdz bendzīna padevi, un tad tikai gāzi var laist iekšā. Lai nostrādātu pārslēgšanās ir īslaicīgi jāpalielina apgriezieni dzinējā.
3 Gāze tiek padota caur sprauslām. Šī ir vel labaka versija, bet tas nozīmē ka ir jaiejaucas dzinēja uzbūvē. Galvā jāiebūvē uz katru stobru savs ievads. Labums tāds ka motors uzsilstot pats pārslēgsies uz gāzi, ja protams būs ieslēgts slēdzis gāzes režīmam.
4 Tagad pēdējā ko jau ražotājs uzstāda it kā ir vēl foršāka, bet pašam tur ko regulēt nav iespejams.
2 un 3 versija ir normālākās. Es personīgi uzticos 2 versijai, jo to var pats i remontēt i saregulēt. Nav jāčakarē dzinēju ar iejaukšanos ķirurģisku.
Bet jautajums ko uzdeva ir neskaidrs. Jo kura no gāzes sistēmām ir uzstādīta?
Visādā gadījumā dzinējs darbojas ļoti tīri uz gāzi, nekā uz bendzīnu. Bet arī viss atkarīgs no degvielas.
Lai nu kā ja ir dzinējs ar divejadu degvielu ir jāapgūst daži knifiņi, jo tikai tad dzinējs darbosies ilgi un nebojās garstavikli ar savām kaitēm.
Bet karsts nedarbojas iekšā, tur ir daudz iemeslu. Viena jau ir minēta, vel var ūt slikta kompresija, kamēr auksts kompresija pietiek iedarbināšanai, kad karsts tā samazinās.
Ja pamēģīnātu iepūst gāzi dzinejā pie iedarbinašanas, tas noteikti sāktu strādāt. Bet tehniski to nav izdarīt, degvielas atslegšana nebūs. Jo nepieciešami dzineja apgriezieni.
Ir vēl viens iemesls, jaskatās relejs, kas dod strāvu uz degvielas klapanu. Jo degvielas klapans atverās pie strāvas padošanas, nav strāva degviela netiek caur to.
Ta ka der arī pārliecinaties vai bez dzirksteles ir arī degvielas pienakšana?
Ko dara karsts motors ja to mēģina iedarbināt uz šlopi? Ja arī tad nedarbojas, tad būs kāds no minētiem manis iemesliem.
usinjsh (2018-09-16 19:39) Jauks raksts. Tik kur lai 97.g Sharanu sadabū ar karburatoru? :)) Un kāda suņa pēc tur vēl kāds degvielas vārsts tur jāuzstāda, ja ir benzīna sūknis.