Autobraucēju kultūra
Dikti gan gribētos ticēt,ka šeit tādu exemplāru nav...kas neprot pagriezienos ieslēgt pavarotu!!!Vai tad katrs gājējs,velosipēdists vai skrējējs nav piederīgs tam soc.slānim,kas pārvietojas ar auto?
Arī pati braucu,ir auto,bet...noteikumus nepārkāpju!
Gan vakar,gan šodien... kad šķērsoju ielu pie priekšrocības...brauc tādi(-as),kas uzskata,ka pagrieziens nav jāieslēdz...blakus jau nav CP...NESAPROTU?Lampiņas izdegušas vai aķis dēļ tām sēžas???
Varbūt CSDD pirms dod autovadīšanas tiesības varētu kādu novitāti ieviest..teiksim-neirologa vai psihiatra lekciju..
Guniic (2018-09-27 20:40) 2 A tas jau tikai jaunajām mašīnām :) Izņēmumi ir veci BMW kuriem arī nedeg pagriezienrādītāji.
EIZHENIJA_FINKA (2018-09-27 20:47) 3 4 Ja nervi netur, silti ieteiktu nedēļas braukšanas praksi Deli vai Kalkutā. Var arī Maskavā. Dinamiskā meditācija, kā sacīt jāsaka. Apzinatībai.
arturo1963 (2018-09-27 20:48)
1
5
Piekriitu,ir taadi eksemplaari,kas nesleedz pagriezienus.Ticiiba vai pofigisms nelauj?Vispaar cuuciigi riikojas visi satiksmes paarstaavji,kaa arii ir loti kulturaali un izpaliidziigi cilveeki,kas saprot,ka situaacijas var buut nestandarta,ne vienmeer noteikumiem atbilstosas.
Braucu gan ar auto,gan moci,gan velo,un arii ar kaajaam spegoju,taa ka gadaas visaadas situaacijas noveerteet.
Man gan liekas,ka dazreiz tie lielaakie breeceeji -gaajeeji un ritenbrauceeji -taadas provokaacijas uz ielaam taisa,ka vienkaarsi pa kaklu sadot vajadzeetu!
borzomi (2018-09-27 20:49)
Nu...Toyotas īpašnieks uz Viskaļu ielas pie pagrieziena uz Krustabaznīcas ielu ...neieslēdza.Spruku atpakaļ,citādi,te nesēdētu..:))
Konkrēts krustojums,kur galvenais ceļš ir pa Viskaļu ielu!...tāpat Voldemāra ielā...Audi īpašnieks savu "grabažu" noliek tā,ka velo un bērnu rati no ietves jānoceļ,jo viņam laikam invalīdu krēsls,kam no brauktuves jāuzbrauc uz ietves..
borzomi (2018-09-27 20:51) EF līdz Deli vai Kalkutai...nākamībā,ja šejienieši nenotrieks!:)
Jurijs55 (2018-09-27 20:59) 2 2 Savstarpēja necieņa ir katras lielas pilsētas neatņēmama daļa. Laimigā kartā, Rīgā dzīvo tikai kādi 700 tukstoši, jā būtu kā Tokio 36 miļjoni, tad tieši Rīgā sāktos III pasaules karš.
EIZHENIJA_FINKA (2018-09-27 21:05) 3 3 20.49 , Tīgā nav VOldemāra ielas. ir Valdemāra. Krišjānis bija Valdemārs.
borzomi (2018-09-27 21:10) 3 EF,ok,jēgu saprati!
reached (2018-09-27 21:43) 4 21.25, Kur ir Tiga? Kā zini, ka tur nav Voldemāra iela? Ja nu ir?
Tinga (2018-09-27 21:52) 2 1 Da vienkārši ir mašīnas, kurām nav iemontēti pagrieziena rādītāji...PunkC...:)))
arturo1963 (2018-09-27 21:57) 1 5 Da vienkaarsi ir smadzenes[?] kuraas nav nekaadu raadiitaaju!!!
Garoznieks (2018-09-27 21:57) 3 9 Man arī savs novērojums, ilgstošā laika posmā. Burtiski vakar, Rīga, Salu tilts, remonts. No trim joslām pāriet uz divām. Polis no 3. kustībā, akurāti grib uz otro iespraukties un ko jūs domājat, kārtējā gaišmate, ieķērusies veca grausta stūrē, deguns augšā un acīmtedzami nelaiž. Rāvējslēdzēju princips arī ir svešs daudzām būtnēm. Atkārtošos, to es redzu, uz sevis izjūtu visai bieži un vienmēr gaišmates. Kāpēc tā, man nav izskaidrojuma.
borzomi (2018-09-27 22:04) 2 3 21:57 ne velti tik daudz anekdošu par blondīnēm!:))
nazis (2018-09-27 22:16)
1
5
21:57 Garoznieks
Ne vienmēr gaišmates, arī tumšmati, un bārdaini, un visādi citādi, kam rāvējslēdzēja princips (pamēģini to krieviski pateikt) nav saprotams. Man neinteresē, kā brauc citi; es vienmēr pieņemu, ka viņi ir stulbeņi, nav lasījuši satiksmes noteikumus un var izdarīt jebko. Tas manu braukšanas stilu neizmainīs - lai mācās no manis.
borzomi (2018-09-27 22:24)
4
1
Rāvējslēdzēja principā pārliecinoši darbojas faktors-AR KĀDU AUTO PĀRVIETOJIES!
Volvo-respect!:))
Garoznieks (2018-09-27 22:42) Bieži tiek novērots, ka vadītājs nodarbojas ar blakuslietām vadot auto. Nē taču, ne tām.....par telefona lietošanu es runāju. Zūd objektivitāte, koncentrēšanās samazināšanās un tad parādās tādas bremzes pie stūres, kuri sevi un citus apdraud.
nedolce_negabana (2018-09-27 23:18) 2 Es gan tieši Rīgā pēdējā laikā novēroju, ka rāvējslēdzēja princips darbojas! Vispār auto vadītāji kļuvuši laipnāki, palaiž ārā no šķērsielas, ko agrāk gaidīdams nesagaidīsi... Izņemot dažus ķertos, kas gonko pa joslām, liels vairums ir kļuvuši pieklājīgāki!
nazis (2018-09-27 23:29) 2 Vai liela jēga aprunāt citus auto braucējus? Mazas cerības, ka no šīs diskusijas viņi kļūs pieklājīgāki. ĻOTI MAZAS.
Eneile (2018-09-27 23:58)
3
23.29
Tieši tāda pati jēga, kā pie stūres sēžot lamāt pārējos nejēgas - vienkārši "dušu otvestji".
av2 (2018-09-28 03:21)
2
3
Hmmm, dikti nervozi sanaacis Tev , bet ja pa nakti pilniigi tukss krustojums, varu neiesleegt, bet tiko, uzsveru tiko ir veel kaads, un nav svariigi, gaajeejs, brauceejs, ritennbrauceejs, es oblegaati iesleedzu pavarotu, lai tas otrs zina, ko dariissu. Ja taisu kreiso pagriezienu, iesleegssu pat gandriiz veselu bloku pirms taa pagrieziena, lai aizmuree braucossi var laiciigi parkaartoties, un nenospruust aiz mana autinnaa, jo gaidiissu savu pagriezienu.
Man viens cilveeks maacaas tiessi ssobrid braukt. Es vinnai meegginu ieskaidrot, ka pats galvenais ir braukt taa , lai tu citiem netrauceetu. Un lai tas notiktu, ir jaaiesleedz tie pagriezieni.PUnkts.
Ja kas, ASV daudzi nesleedz pagrieziensus , bet vissi taapat zina, ko tu darisi. Chujs :) Un tas rodaas ar gadiem tikai.
coldlands(2018-09-28 09:37) Tāda sajūta ka autors tūlīt raudāt sāks, vai jau raud rakstot šo temu. nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 33) | nākamās >> |