Celt apgriezienus ar aukstu motoru?
Dzīvoju blakus intensīvai maģistrālei (50metri). Vai no rīta izbraucot uz tās varu celt apgriezienus aukstam dzinējam apm. līdz 3000-3500 apgr. lai iekļautos satiksmē? Audi A4 2.0 TDI .Vai tas nekaitē dzinējam?
euromens (2018-11-01 13:06)
izrēķini, cik degvielu iztērēsi ik rītu minimāli uzsildot dzinēju un cik maksās dzinēja nomaiņa, kad virzuļi notrūks
bet lai iekļautos satiksmē, nav jādzen līdz 3 tukst, pietiek ar 2, neesi vairs puišelis, lai skraidītu
Garoznieks (2018-11-01 13:07) Es vajadzības gadījumā īsi paceļu kā Tavā gadījumā, tikai no stāvvietas, lai plūsmā 70 km iekļautos, nekas nav nobiris un arī nenobirs pie īslaicīgas slodzes.
ingus1969 (2018-11-01 13:19) Man jau lai iekļautos satiksmē vajag sasniegt 110 km/h
ingus1969 (2018-11-01 13:24) Stāvot jau nekas dzinējam neuzsils īpaši,plus vēl man automāts.Daudz labāk dzinējs uzsilst braucot.Kāds tad ir optimālais dzinēja uzsildīšanās laiks stāvot?
nazis (2018-11-01 13:38) 2 Ar normālu eļļu nekas motoram nenotiks. Mašīna ir jāsilda, lai logi nesalst ciet. Dzinēja darba temperatūru mēra dzesēšanas šķidrumā - cilindru iekšpuse un virzuļi uzsilst uzreiz.
Snowagain (2018-11-01 15:04) Ar 2.0 TDI uzmanīgi, īpaši ja PD motors. Siltā laikā nekas nenotiks slikts, bet ziemā gan ir iespējas visu "labāko" izdarīt šim dzinējam, īpaši, ja mums vidējais šādas a/m lietotājs eļļu lej lētāko, un maina to pēc eiropas intervāliem. Tātad iespējamie defekti - aprauts balansējošo vārpstu un eļļas sūkņa zobrats uz kloķvārpstas gala, kam seko vispārējs "zvaigznājs" dzinējam. Aprauts eļļas sūkņa piedziņas seškantis, kam seko vispārējs "zvaigznājs" dzinējam. Pie 300k noskrējiena izdilst sadales vārpstas, kam seko izdauzītas PD sprauslu sēžas galvā. Protams, ka PD sprauslas arī ar īpašu ilgmūzību neizceļas, īpaši pirmās Siemens/VDO (tagadējais Continental) versijas.