Atlaižot stūri velk sāņus
Riepas piepumpēju,velk. Kur meklēt vainu? Kurš meistars Jums visprasmīgāk noregulēja ģeometriju pilnpiedziņas auto?perpetum 2 Es regulē un varu teikt kad uzzināsi kad jāmaina bukses ar savirzes skrūvēm lai varētu visu 4 riteļu ģeometriju paliksi pie tā lai uzgriez ka tik nevelk
anis Pilnpiedziņas nav bijis,bet ar saviem esmu ticis galā pats. Vispirms jau jāpārbauda visi stiprinājumi,bukses. Visa veida brīvkustības ietekmē gaitas stabilitāti.
riebekle 3 3 Nevajag atlaist stūri. :)
SKUTERS 1 Var būt pie vainas kāda riepa. Ja rezerves ritenis tā paša izmēra, mēģini pamainīt sākumā ar tās puses priekšējo uz kuru velk, ja nemainās tad otru pusi. Ja nelīdzēja, tad jārok dziļāk. Iespējams vainīgajā pusē bremžu kluči vadotnēs pieķīlē u.c.
janisb
2
nenoregulēta savirze, bojāta piekare, risas uz ceļiem...
Lai pilnpiedziņai savirzi noregulētu, jābaruc uz normālu servisu, kur pilnais regulēšanas aparāts ir, "meistars" neko daudz nelīdzēs...
vilx
1
Tikai atlaižot stūri? Bet, kad stūri turi, tad nevelk uz sānu?
Cik saprotu runa ir par automātiskas vadības stūri, kā Teslai, piemēram. Šajā gadījumā, kad palaid vaļā stūri, mašīna piebrauc tuvāk ceļa līnijai, un tad ar sensoriem "ķer" to strīpu. Pamēģini piebraukt tuvāk ceļa svītrai un tad laid stūri vaļā, un pazudīs tas efekts, ka sākotnēji pavelk uz sānu.
anis Nu ja! Tie kadri,kas paši pumpē riteņus ,ikdienā lieto pilnpiedziņas Teslu... Tad jau arī kāds stends šķūnītī atradīsies,ja tas tomēr nebūs stūres automāts...
Cemodans Noliec auto uz taisnas virsmas, iztaisno stūrī, ar līmeni pārbaudi vai abi priekšējie riteņi vertikāli stāv taisni, tad novelc auklu un pārbaudi vai priekšējais un pakaļējais atrodas uz vienas horizontālas taisnes, ja ne pieregulē priekšējos riteņus.
vilx 1 Ani - nu nav mums tāds serviss, ka iebrauc benzīntankā un tev pārbaudīs gan spiedienu riepās, gan eļļas līmeņus, gan kodiškas uzpildi, servisa uzlīmes par šķidrumu, siksnu maiņas laikiem, utt. Vari braukt ar ko gribi, bet riepās spiedienu, gribi vai nē, pa laikam jāpaskatās, ja negribi ik pa laikam sēdēt ceļmalā Lambas večus gaidot.
anis 1 Tad jābrauc uz servisu-tur izdarīs visu,arī degvielu pielies! Jebkuru kaprīzi... Bet Teslas braucējiem tas laikam būs jauns atklājums. Tad atliek paļauties uz autopilotu-kā nupat nokritušajiem Boeing´iem...
Arnolds Mainot bremžu klučus, viens cilindrs neparko negribēja iegremdēties, skrūvēju līmspīlēs uzklopējot ar āmurīti. laikam tur būs jāskatās ko darīt.
anis
Bet,mīlīt! Virzulīšu "stīvums" ir no klasiskajām vainām. Būs skola-tur visam viegli jākustas!
Var lāgā nebremzēt vai sabremzējot"neatlaist". Un drošībai vēlams pārlūkot abas puses...
av2 1 cik gadi autinnam? Var buut tak 10 un 1 probleema. Parasti jau iipassniekiem slinkums , zzmiedzaas jau arii , visu salikt jaunu piekaree, tad noreguleet VISUS lennkkus, ne tikai savirzi ...:( .Un tad, ja veel kur velk, hmm, riepas tomeer, autinns bijis sists utt.
Rego1 No pieredzes! Man bija beigts priekšējais amartizatora (čaškas) gultnis.
Pilskungs Amortizatoriem nav nekādu gultņu. Un kas ir "čaška" ?