Eļļa Passat B6 1.9 TDI

Situācija sekojoša, automašīnai izdilušas vārstu gumijas un eļļa nonāk degkamerā. Līdz ar to ir mazliet zils dūms. Šobrīd nav liekas finanses lai salabotu to, bet ir pienākusi eļļas maiņas kārta.

Vai drīkst šim auto liet eļļu Motoreļļa K2 TEXAR, FUEL ECONOMY
5W-30, Pussintētiskā eļļa un klāt pievienotu vēl klāt pievienot STP® SmokeTreatment, kas palielina eļļas slāņa biezumu, aizpildot nodiluma rezultātā palielinātās spraugas starp virzuļa gredzenu un cilindra virsmu.

Vai šādas eļļas drīkst liet šim motoram Passat B6, 2007 Gada, 1.9 TDI, 77kw

lazers1961      5w30 ir sintētika,otrs...vārstu blīvslēgi ir palikuši cieti un nekādas piedevas tur var nelīdzēt! 2019-06-11 13:02

Garoznieks      Vienīgi piebildīšu par piedevu eļļai, kā alternatīvu "Stop...."; vai nebūtu labāk šajā gadījumā Xado produkcija? Neskaties, ka Ukraiņu brends. Tiek ražots Beļģijā, ja nemaldos kā nano produkcija. Tādejādi varētu palielināt motora resursu un mazināt, zilo dūmu efektu. Eļļai arī nav ne vainas, pats lietoju vecam grabulim. 2019-06-11 14:54

Snowagain      Šo problēmu neizārstēs nekas, izņemot vārstu gumiju maiņa, un arī nav garantijas, ka palīdzēs. Domāju, ka savi 500000 tas dzinējs jau ir noskrējis.
Pie šāda defekta, kad eļļa nokļūst degkamerā, ļoti mīl piecepties (iekoksēties) gredzeni, īpaši eļļas noņemšanas gredzens.
Šis ir PD motors, un viņā ir jālej tikai un vienīgi sintētiskā eļļa ar VAG noteikto specifikāciju, citādāk galvai un sadales vārpstai ir "Game Over"!!!
2019-06-11 16:40

mareus      Ielej 5w30 un pievieno atbilstošas piedevas un viss būs ok.Piedevas daudz dod,un nav garantija ,ka vainīgas vārstu gumijas.Var būt pie vainas iedeguši eļļas gredzeni un motora nodilums. 2019-06-11 22:05

HOUSE      Pilnībā piekrītu praksē pārbaudītai lietai, ka PD dzinējam jālieto specifikācijā paredzēta eļļa un nekas tos vārstu blīvslēgus neatdzīvinās. Es laikam ne eksperimentēt, bet bija kāda piedeva, kas mīkstināja gumijas blīvslēgus, salej visu kopā, samaisi ar sūkņi, tikai neaizmirsti lūdzu atsauksmes uzrakstīt, kad blīvslēgus visus nomainīs kompensatorus, sadalei.. Lai veicas! 2019-06-11 22:05

OnslovaMaargrieta    1 Ielej pusintetisko 10W40 specijāli dīzeļiem un pielej to stopu . Un brauc kad taisīsi lielo remontu pēc tam ielej to sintetisko ja jau dikti gribās vecam grabulim glauno eļu . 2019-06-11 22:28

av2    1 vasaraa lej pat 20W50. Nekas slikts nenotiks. Pieradussi vissu visur paarspiileet. Muusdienu elllaam ne jau viskozitaate ,nedaudz lielaaka, sabojaas ko, it sevsskki padilussam motoram.
Piekriitu arii, ka piedevas darbojaas. Jaa, daargaa gala, bet darbojaas.
Bet, ja tiessaam motors ir bijis paarkarseets, bliivsleegi palikussi lloti cieti, nu buus jaaremontee, ja tie duumi traucee.
2019-06-12 00:43

multi  1   5-40 ņem arī pilnīga sintētika tik bišku biezāka. Nav jau tā, ka modernajiem dzinējiem pie kājas eļļas viskozitāte. Ielejot pārāk biezu eļļu var radīt citus bojājumus. Ja uz pārdošanu, tad lej minerālo vai pussintētiku sabāz vēl piedevas un turi īkšķus, ka izmēģinājumā nekas nesabruks. 2019-06-12 17:09

_pareizais_      Vārstu gumijas mainīt ir tas pats kas paņemt ielas meitu bez gumijas un pēc tam domāt kur var iegādāties gumiju .... Viss jau ir noticis! Saved kārtība dzinēja galvu, pēc tam runā par eļļas patēriņu gar vārstu kātiem ... Kurš un kā vispār ir noteicis šo diagnozi? 2019-07-08 08:24

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu