Dzinēja jauda

līdz 50-60km/h jauda normāla, virs 60 dzinējs nevelk. A160, 2002g. benzīns

lapsa_13    2 Pilsētai pašā laikā... 2019-06-30 16:12

SKUTERS      Vismaz nav jābaidās no aļņu testa. 2019-06-30 18:08

PaisumsBegums      Mazs motora tilpums — mazs griezes moments, maz jaudas. Jaudas nepietiekamība jūtas vēl no auto pārslogotības svara ziņā. Vēl no vairākiem momentiem, kaut vai pietiekoši neuzpympētām riepām utt. 2019-06-30 20:38

rihtigais  7 3 Auto sākās no V6, pārējie ir zāliena pļāvēji - personīgā pieredze. 2019-06-30 22:05

Araabs  3 2 Ja ar to kasti brauc vīrietis,autiņš cenšas no kauna zemē ielīst.Tas auto domāts trūcīgām pensionārēm. 2019-07-01 07:58

HOUSE    1 A160 gaisa masas mērītājs liekas bija sakopts ar dzinēja vadības bloku pie gaisa filtra kastes. Kas savukārt saistīts ar imobilaizera sist. Respektīvi, ja trauslais gaisam asas mēr. Iziet no ierindas, auto jānokrāso un jāizmet, bet reāli sen neesmu saskāries, neatceros. Jāsāk ar ziņošu diagnostiķi un tikai tad pie polša. 2019-07-01 11:24

av2    5 nobraukts motors? 2019-07-01 13:57

AivarsN  3 3 Lai viens,vai divi cilvēki sekmīgi pārvietotos no punkta A līdz punktam B ar ātrumu 60km/h, pilnīgi pietiek ar 2 cilindru 0,4l dīzelīti. V6 jau noderēs tikai lielai daudzbērnu ģimenei,vai cilvēkam ar milzīgu lieko svaru un ļoti zemu pašvērtējumu. Un pat nepieminot populārāko iemeslu liela auto izvēlei. 2019-07-01 14:32

janisb    3 =>rihtigais sūdīga tev tā pieredze... piemēram veco audi 2.2 rindinieku var līdz 300 zirgiem pacelt ar nelielām pūlēm, bet ir cilvēki kas uzpimpo arī līdz 700 lopiem, subārs tiki uz opozītiem savaus auto, arī sacīkšu, ražo. Lielāka daļa sacīkšu motori rindenieki...
V6 lielāko ties tantēm uz tirgu braukt, gonkām rindinieks vai v8, izņemot open wheel sērijas..
2019-07-01 19:34

av2    3 Nu, nu...ir daudz lloti labi /jaudiigi/ilgi kalpojossi V6. Nissan GTR arii ir V6, taa kaa viss ar tiem v6 ir ok. Motorara jauada var buut laba arii parastam rindas 4 , vecie audi rinda 5 bija lloti , lloti labi, jaunie...nezinu, neintrsee deell sava stulbaa audi dizaina, kad 2/3 svara uz prieksseejoa si sanaak. Peedejiem rs pat priekssaa uzlikussi plataakas riepas , kaa aizmuguree , lai ko saglaabtu, bet tik un taa liikumos sstrunts.
Par teemu veelreiz. Izmeeri kompressiju motoram, nolasi kllluudas ecm, gan jau to tur ir vesela bukkete.
2019-07-02 03:14

janisb    1 =>av2 Nisan GTR V6 ir izņēmums, bet tam motoram svara/jaudas problēma risināta ar lieliem stobriem, līdz ar ko darba tilpums tuvāks v8 nekā lielākajai daļai v6, sadaļā par izsvarojumu bembim ir mazliet labāk, bet no širpotreba tik poche un ferrari var ko jūtami labāku piedāvāt, citādi ielas klasē lielākā daļa apmēram 60:40 ...

=>rihtigais no auto saproti mazāk kā blondīne, no motoriem vēl mazāk, bet beztēmu uzsāki pats (2019-06-30 22:05) ...
2019-07-03 00:36

rihtigais      Blondīnei nekas no motoriem nav jāsaprot! Ja nopirkts kārtīgs braucamais arī tad nav vajadzība studēt dzinēju, bet vienkārši braukt. 2019-07-04 14:32

av2      janisb - GTR ir taads pats tilpums kaa daudziem V6 fordiem, taa kaa ne jau tajaa (3.8l) ir tas saals. :)

https://www.youtube.com/watch?v=4M0rUusjG2w
2019-07-08 06:22

_pareizais_      Iekš kā tad ir tā sāls? 2019-07-08 08:30

janisb  1   =>av2 sāls ir iekš tilpuma, jo lielākas galvas, papildus sadalene, garākas ķēdes, tas viss ir papildus masa motoram, bet inženieri sen jau sapratuši ka labāk vairāk stobru ar mazāku tilpumu kur var precīzāk sadegšanu kontrolēt, nekā mazāk ar lielāku. Nisan ir projektēts kā "tautas" sporta vāģis ekonomējot uz visu, ko var ieekonomēt lai cenu zemu dabūtu, attiecīgi arī tāda motora izvēle. Kā jau teicu no veca audi 2.2 turbo piecstobrnieka 700 lopus var izspiest, bet nisanam ap 500 ar visām modernajām fīčām un 2vām turbīnām... 2019-07-09 00:36

_pareizais_    1 =>janisb Tavs novērojums ir kaut kādā pilnīgā pretrunā ar faktiski notiekošo industrijā. Var būt vienīgi Tu dzīvo ar kādu 20-30 gadu aizturi no faktiskā? Visi sen ir sapratuši kāds ir viena cilindra lietderīgākais izmērs, tāpēc jau ražo 3-cilundru dzinējus mazajiem tilpumiem! Iekšdedzes dzinēja lietderība ir augstāka pie normālas dzinēja slodzes, tāpēc arī samazina dzinēja tilpumus, lai tas mazais agregāts vismaz normālā termo režīmā var darboties. 2019-07-09 08:14

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu