Kas taa par ipatniibu?

Kas taa par ipatniibu..riigaa sutoservisi uz katra stuura.bet rinas milziigas..taatad visi tik remontee savus auto? Bet acimredzot likumsakariigi.ja peerkam vecus diizeljus? Paskatot sludinajumu serverus paardod tikai dizeljus paarsvaraa.vecus ar milzu noskreejieniem..protams attiitiem odometriem.bet tic joprojaam par maacitaaju vai muukeni kura braukaajusi..es pareekinaaju ka jaunu auto no budzeta gala ir leetaak panemt neka lietotu lielauto..pats biju izbriiniits.kad mums zudiis shi krananinja staipisana?

Felde  7 17 Tev ar ssadu teemu jameklee citas interessu grupinas.... te vairumam viiriessu nav ne auto,ne vad.aplieciibas. Taatad-nav viedoklla! :)
Mani vienmer uzjautrina tie teksti-braukusi sieviete... :) Tavaa gadijuma macitajs,mukkene... :)
Peerciet manu auto :) Protams,tehniski uztureta,bet! :) ... :) esmu saukta pat par Sumaheru... aatrums eh.kaa patiik... :)

Keel  2 7 Kāpēc MUMS zudīs?? Tev zudīs, tev tādi dīvaini novērojumi, tu arī ar to tiec galā.
Neesmu novērojis nedz tās milzu rindas, nedz tos milzu noskrējienus.
Ir tikai loģiski, ka sludinājumos pārsvarā ir dīzeļi, jo arī uz ielām pārsvarā ir dīzeļi.

Un- kas ir ´´budžeta gala auto´´ ???

nazis  4 9 Ne jau vecos dīzeļus tur tik ļoti remontē. Lielāko rindu veido jaunākas mašīnas, kurām apkopes ir kļuvušas ļoti sarežģītas, darbietilpīgas un prasa ilgu laiku.

tracums82  1 5 Aprēķinu studijā! Savādāk tukša muldēšana. Pa manam vislētāk ar riteni:)

Kurtslabs  5 11 aprēķinus studijā:)
Vispār jau nav tas viss tik vienkārši. Vidēji statistiskajam Latvijas iedzīvotājam pirmā iemaksa vislētākajam auto jau ir zināms izaicinājums un pēc tam vēl daudzus gadus jāmaksā katru mēnesi. bet cilvēki nejūtas 100% droši, ka būs darbs, ka spēs maksāt. Visdrīzāk vēl jāņem kasko. Un cilvēkiem nav liekas naudas ikmēneša maksājumiem. Labāk to piķi tērē kam citam. Te nav runa par zīmēšanos, bet gan par nabadzību.
Lielie dīzeļi līdz kādiem 500 000km iet puslīdz droši. Tauta ir uz savas ādas pārbaudījusi kas ir kas, tāpēc dažas auto markas ir populārākas.
Un ja tā tīri subjektīvi, tad piektais bembis, kas nebūt nebūs jauns, sagādās daudz lielāku braukšanas kaifu, kā pavisam jauns mazās klases japānis. Kvalitāte atšķiras būtiski un it visā.
Un nav jau tā, ka piemēram Vācijā visi brauc ar jauniem auto. te nav vienas formulas priekš visiem.

Keel  7 2 Cilvēkiem nav liekas naudas ikmēneša maksājumiem... :D Tā te kurts skricelē.
Iebrauc darba dienas vidū cenuklubā, depo, krautā. NAv kur auto nolikt. Un tur nav tikai santehniķi vai elektriķi. Tauta iepērkas.
Visa tā muldēšana par to, cik viss ir slikti, nav naudas utt...tas ir tiešām prasts un lēts tukšu tirgus tantiņu līmeņa bazars.
Tie, kuri grib, tie var un tiem arī ir. Arī Vācijā ne visi brauc ar BMW un ne visi to var atļauties. Un, ja arī var atļauties, spēj rēķināt un domāt.

tracums82- kāpēc vajag vislētāk? Iemācies dzīvot nevis ar vislētāk, bet ar ´´man patīk tā´´ un redzēsi atšķirību ;)

kuks10  2 3 Nesapratu.. kas par sāpi.?Kārtēja reklāma par zaļajiem eko autiņiem..?Dīzelis ir sevi pierādījis kā dzīvotspējīgu un labu autiņu,bet viss pārējais ir lobijs auto gigantu monstriem,kas taisa lielus mēslus,kas pat garantijas laikā nosprāgst..))Visas pasaules auto giganti ražo tā,lai biežāk pirktu cilvēki autiņus,jo vairs kvalitātes nav..ir pat internetā dīvaini video salikti ar jauniem autiņiem,kas plačos pūst,jo nav izdevīgi pārdot,jo tie ,,maitas var vairāk izvilkt kā piecus gadus..)))

preilene  2   Hmmmmm... autors pats sev uzdeva jautājumu par krāniņa staipīšanu? Interesanti.. Un kāda ir atbilde? Kad beigsi staipīt? Tad, kad krāniņš pazudīs?

langstinsh      Kuk-par gadiem labi---aržiguli braucām katra riepa savādāka un akumulators lādēja WOW!

Kurtslabs  3 7 Keel, nevērtē visus pēc sevis. Kā pats rakstiji, tad cenu klubs pilns. Jo cilvēkiem ir ģimenes, mājas utt. Viņi tērē naudu pirmkārt savas dzīves kvalitātes celšanai, nevis jaunam auto. Un manuprāt jebkuram saprātīgam cilvēkam auto prioritāšu sarakstā nav pirmajā vietā. tas ir pārvietošanās līdzeklis. Ir jau protams arī dažādi dīvaiņi, kas pērk jaunu auto un dzīvo Purčikā divistabu dzīvoklī.
Tāpēc varbūt pats padomā ar galvu pirms citus māci dzīvot..., citādi sanāk tikai tāda patukša pļāpāšana

RRAGANA  3 4 Pie vainas ceļu kvalitāte.

multi  5 9 Autoparks milzīgs un nu jau retais savu auto skrūvē pats, tāpēc arī rindas servisos. Stipri šaubos, ka servisu pamatdarbs ir vecu dīzeļu skrūvēšana, jo pirmkārt retajā servisā māk taisīt motora/ kārbas kapitālo remontu un servisu izcenojumi šādām lietām ir kosmoss. Kam vidējam latvietim, kas nobrauc 10/15k km gadā jaunu auto? Priekš maziem nobraukumiem lietots auto ir tīri ok izvēle.

krumuzagis      nesen ar biju Reigā, baigi dzīvā satiksme, nepievērs tam uzmanību, tas ir kautkas līdzīgs, kā agrāk, mācijos vadīt automašīnu ar vw passat, tad nu ar visur redzēju tikai volkswagen mašīnas

jotuns  4   Nezinu, lai nu dara katrs kā grib. Dīzeļi drīz būs dārgs prieks, visi no tiem atsakās ne-komerc segmentā. Ilgtermiņā paliks tikai elektrība. Kaut gan ilgtermiņā nevienam vairs nebūs sava auto - lietos kopīgos (tipa kā skūterus) kad vajadzēs. Protams, paliks entuziasti, kas gribēs savus, tad nu normāli apliksim ar nodokļiem kā privātās lidmašīnas.

Chris1986    4 Mani vienmēr ir mulsinājuši, šie "liizinga izmaksas taadam mazauto ap 120 eiro meenesii". Nu, tā viņi raksta reklāmās, bet, kad ieiet paskatās viņu mājas lapā, tad patiesībā tās līzinga izmaksas pat vislētākjam auto nez kādām ekstrām būs vismaz 190 mēnesī.
Par piemēru, ieiejiet tagad volksvagen baltic mājas lapā - tur vislētākais auto reklamējas par 125 EUR mēnesī. Bet, kad papēti tuvāk, tad tā ir NOMA. Bet finanšu līzings ir no 181-284 EUR mēnesī. Tieši tādi pat tautas šmaukšana arī pilnīgi visu citu marku jauno auto reklāmās.
Ja es par līzingu vēl maksātu 125 EUR mēnesī, tad par nomu - nekādā gadījumā. Jo es tik daudz nebraucu. No skates līdz skatei nobraucu 1000-2000 km

kur_tu_esi  2 5 Fuj tie lētā gala auto, salons plastmasas, sajūta tāda, ka taisīts ātri un neiedziļinoties detaļās. BMW vai E klase kaut vai 20 gadīga, bet kaifs iesēsties, sajust ādas salonu, dzinēja jaudu, vadāmību. Autor, vai jebkad esi baudījis 7 - series vai s- klasi vai Audi A8 ? Lūk, tās ir mašīnas.

kur_tu_esi  4 2 Kā teica mana bijusī : “ Īsts vecis brauc ar jaunu premium auto, tas atšķir viņu no puišeļa vai bābas (par bābām viņa sauca arī tos vīriešus, kas maz pelnīja vai neprata īstus vīra darbus, tikai sēdēt ofisā kā sieviete)”.

Chris1986  2 6 kur_tu_esi , nē, nu, apsaukāties viņas ir naskas, tikai tādām "ar skatu no augšas" nekāda laimīga ģimenes dzīve nesanāk, jo neviens nespēj atbilst viņas neadekvātajām prasībām. Vai arī tam vīrietim apnīkas ar tādu "zelta pīī" ņemties. Un tas laika periods, kad var mētāt pirkstus veijerī jaunām sievietēm parasti ir dikti īss - starp 20 un 30. Jau pēc 30 sākas neatgriezeniskas pārmaiņas izskatā un pēc 40 - vispār - traģēdija. Tā kā - lai jau papriecājas tos pāris gadiņus :D

Keel  2 1 Kurtslabs- kur es mācīju dzīvot? :D Tas ir mans redzējums, un tikai.
Pie tam, kas slikts ir nopirkt jaunu auto un dzīvot purčika dzīvoklī?? Cilvēks nopērk kaut kādu vidējās , mazās klases auto jaunu un brauc, dzīvo tur, kur viņam ir dzīves vieta, kas tur dīvains??
Varbūt mazliet dīvaini ir pirkt Range Rover līzingā un dzīvot 2 istabu purčika dzīvoklī...bet arī tikai varbūt.
Ja par tām veikalu stāvvietām- nu nestāv tur visi veci auto, pilns ar jauniem auto.

Cik es noprotu, šeit lielai daļai ir cepiens vispār par to, ka kāds var jaunu auto nopirkt.
Pērk taču par savu naudu, ne tā? :)

Stāsts par tām pilnajām stāvvietām ir par ko citu- cilvēkiem nauda ir un visa tā īdēšana par to, ka nav ko ēst un ir nabadzība ir tukšas lūzeru basņas. Ir tādi cilvēki vienkārši, kuriem visu laiku par kaut ko jāžēlojas un te arī tādu nav mazums.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu