Motora piedevas-vai ir vērts?

Plaši tiek reklamētas visādas motora piedevas gan benzīnniekiem , gan dīzeļiem kompresijas uzlabošanai un cilindra sieniņu daļējai atjaunošanai. Interesē atsauksmes konkrēti par plaši izsmieto Suprotec produkciju un Mototec močiem. Vai vispār ir jēga to pielietojumam, varbūt pietiek vnk. ar pirmstermiņa eļļas un filtru nomaiņu? Vai būs vēlamais efekts pie diezgan liela motora noskrējiena utt. ?Ir kādam ko padalīties??

kaspis1982  5 1 Nekas neko neatjauno. Īslaicīgs efekts uz pārdošanu,lai mazāk dūmotu.

AivarsN    4 Bija kādreiz tāds Latvijas produkts Molylat,ja pareizi atceros nosaukumu. Tā pievienošana eļļai,vismaz traktoram deva jūtamus uzlabojumus. Palielinājās jauda un mazāk dūmoja. Piedevas sastāvā bija ļoti smalki krāsainā metāla putekļi,kuri iet cauri filtram,bet aizpilda mikro švīkas un aizkavē nodilumu. Vai tādu vēl ražo,nezinu gan.

vilks28      Molilats strādāja un pat krietni pavilka dzīvību, bet nu bija arī nianses.

gacca  1 3 Savulaik, kaut kādu piedevu biju dīzelim nopircis. Uzlabojot kompresiju, lekšanu pie zemiem grādiem u.t.t. Reāli ... lekšanu pie zemiem grādiem - uzlaboja vienīgi jauna akumulātora iegāde.

lapsa_13  1 7 Pie liela dzinēja noskrējiena parastas transmisijas eļļas(arī padomijas produktu) pievienošana jau paaugstinās kompresiju un samazinās dūmošanu,bet tas ir beigu sākums. Pa lielam,kamēr ir pircēji,būs arī piedevu pārdevēji un lai tas notiktu,jālaiž gaisā reklāma. Ja tas viss strādātu,tad jau eļļu ražotāji sen piedāvātu eļļu,teiksim stipri izdilušiem dzinējiem,bet brīnumi nenotiek.

multi      Eļļu ražotāji piedāvā molibdēna saturošas eļļas un ja šāda veida eļļas piedāvā pat liqui moly tad efekts ir labs. Movilat ir eļļas piedeva ar molibdēnu. Bet tās eļļas un piedevas padzīvojošiem dzinējiem, kam vēl ir dzīvība. Visādus galvas blīvju hermētiķus u.c drazu gan labāk neliet savā auto...

MP_94_95  2 4 Neņemot vērā teorētiķu, nīkuļu spriedelējumus, es profilaksei izmantoju piedevas, ne no paša lētā gala. No manis tikai pozitīvas atsauksmes.

rinkulis  1 5 Papēti Xado produkciju.
Kaut kāda jēga ir, bet nu no kapremonta tas neizglābs.

Anakakijs  2 1 Gaz tik ieksa atrak tiksi pie jaunas!

lapsa_13    5 Neaizmirsīsim,ka cilindra virsmai ir honējums(kas nezin šo tehnisko vārdu,tālāk var nelasīt)...tad lūk,tās visas piedevas pielīdzina vertikālās cilindra švīkas un pie viena arī aiztaisa ciet honējumu,kā rezultātā kompresijas gredzeni paliek bez eļļošanas. Jā,dzinēja kompresija uzlabojas,dzinējs paliek klusāks,ekonomiskāks,jaudīgāks pēc šīm piedevām,bet tas nav mūžīgi,jo gredzeni drīz vien sadilst. Protams,tas nenotiks pēc pāris tūkstošiem,iespējams pat ne pēc pusgada. Ja par molibdenu,tad tas nelielās devās ir pievienots visām motoreļļām. Jebkura piedeva eļļā ir limitēta,ražošanas procesā nevar visas foršās,bieži ne tik dārgās piedevas pievienot maksimālajās porcijās,tā ir katra ražotāja spēle ar dzinēja ilgmūžību,dzinēja tīrību,veiktspēju...reizēm pat neliela pārcenšanās var bēdīgi beigties. Par to molibdenu,agrāk bija BMW modeļi,kuriem virs sadales vārpstām eļļošanas trubiņas nāca,tad lūk,šīs trubiņas tika aizsistas pāris mēnešu laikā un varēja meklēt jaunas sadales veles un arī rokerus...ar MB dzinējiem bija līdzīgi...Opel dzinējiem bieži vien aizsērēja kloķvārpstas eļļošanas kanāli.Bet jā,uz pārdošanu efekts bija.

tool    4 Jauniem un relatīvi jauniem (0-5 gadi, līdz ~150000km), manuprāt, ar piedevām nav ko iespringt. Galvenais ir lietot labu eļļu (pats dodu priekšroku Mobil), mainīt eļļu/filtru katrus 10000 km un nepaļauties uz deklarētajiem eļļas servisa intervāliem 20000 un vairāk. Manam līzinga zirgam tie ir 40000 km - vājprātīgs cipars.
Savam fana dubļu/meža transportam, kuram iekšā ir iemānīts Indenor dīzelis (lika uz Ford Sierra un kaut kādiem Peugeot) leju iekšā krievu Cupper (ir gan gatavas eļļas, gan piedevas) Izskatās pēc tumši zaļas zampas. Tas dēļ augsta vara satura, kurš izsēžas tērauda diluma vietās. Ja interesē teorija, tad var apskatīties http://www.cupperinfo.ru/ Mērījumus neesmu veicis, taču, kopš šo lietoju, mans dubļu rūķis pielec krietni labāk, nesalīdzināmi mazāk ēd eļļu un velk labāk. Vienīgā nelaime, ka Latvijā neesmu to redzējis. Man to atved pazīstams fūrists no saviem austrumu reisiem.

av2  1 4 Ssad tad lietoju vaacu Liqui Moly , gan injector cleaners , gan Oil Treatment .Gan jaunaam, gan lietotaam massiinaam. Darbaa ,lielajiem busu diizelliem, ir lieti klaat XADO .Atsauksmes tikai pozetiivas.

JurisK  2 1 Man te uz krievu kuģa kādu gadu jau tiek pievienota Krievijā ražota piedeva, viņu ved tiesi no ražotaja, cena 500tkst. krievu rubļu par 1.5 litru. Esot super un pasaulē vienīgā, ieperkot arābi saviem vilcienu vagonu gultņiem darbam tuksneša smilšu putekļos. Pašlaik dzinējā ielējām pirms gada, tagad vēl, nākamajā remontā redzēsim rezultātu. Tā īpašu izmaiņu nav, varbūt nedaudz mazāks eļļas patēriņš. Bet, ja pēc 5 gadiem nekas nebūs jāmaina, tad tā manta atmaksāsies vismaz desmitkārtīgi. Autiņiem mūsdienās nav jēgas neko pievienot eļļai, ja lieto labas kvalitates eļļas un laicīgi maina. Dīzeļegvielai ziemā var pievienot ziemas piedevas, kas šķidrina ne īsti ziemas degvielu. Lai gan es to nekad neesmu darijis, ja labs autiņš, benzīntanki līmeni, tad bēdu nav.

daris    1 Esmu lietojis dīzeļautiņam ar 400 000 km noskrējienu . Notikās šaize - noklapēja dzinējs . Nezinu vai tā piedeva palīdzēja tam notikt vai vienkārši vecums (resurss).Zobsiksnas trūkšana nebija pie vainas.
Tagad pēc dzinēja nomaiņas mainu eļlu līdz 10 000 km.

av2  2 1 Deell piedevaam nekas nevar noklapeet.Ja motors ir uz mirssanas robezzzas, tad pielejot "vitamiinus"...tas netiks sglaabts.
Tas ir tik lloti tipiski ar automaatiskajaam kaarbaam, jo daudz ar vinnam tiessi straadaajis esmu. Cilveekam , nu piemeeram , saakas probleemas ar paarsleegssnaos, vai ko citu, un tad tikai ssmais "pamostaas", saak gaazt kaarbaa piedevas , saak taisiit sen dienas noveelotus servisus, un peec nedeellas kaarba apstaajaas pavisam. Un tad, vainiigs esot serviss, un piedevas :)) Right....
Tas taa. Kaa jau teicu, pieredze man ir arii ar piedevaam motoriem, un vinnas tiessaam darbojaas pozetiivi, pagarina motora normaalo muuzzu, bet nekad neglaabj jau sachakareetu motoru no..."game over."

OneThe  2   Manā rīcībā ir auto kuru resurs dēļ noteiktiem aptākļiem ir vien 80-120 tkm. Ir izdevies paildzināt to mūžu divtik tikai uz piedevām vien.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu