Gribu pirkt Volvo XC60 DīZELIS D5 AUTOMāTS

Ko sakat par šo modeli.2009.g. 274000km 8999.eiro. Izskatās vizuāli skaists,motors strādā normāli. Nezinu kā kārba un pārejais kalpos šiem modeļiem.

Dvinsky    3 Ja gribi, tad pērc. No kā baidies? Jāremontē būs jebkurš auto, vārdu sakot - loterija. 2020-06-10 15:16

Lija  1   man pērkot golfu bija kritērijs, lai būtu skaists/sauss/ arī no apakšas, zem pārsega
suv + automāts varētu būt ne sevišķi ekonomisks
2020-06-10 15:21

joens      Ja vien neesi galīgs neveiksminieks, pāris gadus izvilks bez nopietniem ieguldījumiem. Vairāk arī nevajag, tad laiks nākamajam auto. 2020-06-10 16:59

multi      Ja nepērc pa pēdējo naudu līzingā, kāpēc ne. Šāda gada auto kārbas remonts uz kopējām servisa izmaksām nemaz nepārsteigs. 2020-06-10 17:04

Skorbulsnak  1 1 Kādus 10 gadus braucu ar S60 D5, no kādiem 150000 esmu nobraucis līdz 400000..auto tiek lietots ikdienā..jāskrūvē ir, bet pamatā ritošais, kā jebkuram citam auto..pāris reizes esmu remontējis stūres reiku..motoram neko.. 2020-06-10 17:44

Skorbulsnak      Ak jā, kārba sāk uzdot, vienā robā noraustās. Kārbu iesaku kārtīgi notestēt. Ja ar to kas notiek, remontēt vai mainīt uz remontētu ar kādiem 1000 eiro..ja ņem lietotu, tad sākot no kādiem 150-200 eiro un uz augšu 2020-06-10 17:47

perpetum    1 ieej autodoc palūko cik maksā eļļas fiiltri bremžu diski piekare devēji egr vārsti droseles un utt
izvērtē vai pa kabatai būs
2020-06-10 19:13

JurisK    2 Ja tikko no Vaacijas, nobraukumu pareizini ar divi, ja vietējais, tad OK. Nepažēlo naudu autorizētam servisam, ja pārdevējs to neļauj, tad ij nerunā tālāk. 2020-06-10 19:18

MegaPixels    1 Izdevies auto modelis, konkrēti. Pašam ar tāds bijis un palicis siltās atmiņās. Taču - ne ar tādu nobraukumu un ne par tik nesamērīgu cenu, pat, ja, piem. ziemas/vasaras riepas un savu mīļāko dod līdzi.:)) Nu par nolietotu tas auto jau ir. Ja nu tomēr iekritis acīs, tas vispirms noskaidrot un izvērtēt CSDD datu bāzē pieejamo info par šo auto, un, otrais - oficiālā dīlera servisā palūgt veikt detalizētudiagnostiku šim krietni padzīvojušam eksemplāram. Vēl jo vairāk, ja tā apkopes un remonti veikti pa lēto pie kaktu servisiem ar visām no tā neizbēgami izrietošām sekām (šrota vai neorģinālas detaļas, manipulācijas ar vadības bloku utjpr). Un tad pamatoti runāt par cenas adekvātumu. 2020-06-10 19:50

Chris1986  3 3 nu, nezinu, pa manam - ja nobraukums ir virs 100 000, tad noteikti nevajag vecu lūzni un jaunas problēmas sev pirkt. Par to naudu tu sev prakstiski jaunu Fabia vari nopirkt 2020-06-10 21:41

Kencis      9 štukas ! mazliet tā kā iznāk pārmaksāt , nu bet kur ir auni, tur ir cirpēji !! :-))
Mobile , de pilns ar tādiem un stipri lētāki .

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=294880866&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&g
rossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=40&maxP
rice=8000&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=40bca611-677d-94dc-079e-f3b24ecd44e2
2020-06-11 01:48

av2  1 2 9 sstukas par taadu nobraukumu? Ja kaarba nav remonteeta, ar visiem papiiriem, garantijaam, 100% buus jaaremontee driiz. Taa kaa pieskaiti veel paaris sstukas, jo gan jau veel kas izliidiis.
Netaisos buut orgginaals, bet par taadu naudinnu ..... nnem mazlietotu, no diilera, ar garantiju, un izmaksaasi pamazaam. Un brauksi 5+ gadus bez problemaam.
2020-06-11 06:01

Snowagain  3 3 Tīri latviska pieeja - jāpērk nojāts "premium" šrots. Piekrītu av2, ja kārba nav remontēta ar visiem papīriem, uzreiz jau noliekam 2k kārbas remontam, 1.5k degvielas sistēmas remontam, 1.5k turbīnas, EGR un DPF remontam. Pārējos sīkumus, kā nehermētisku A/C sistēmu, gļukojošu ABS/ESP es pat neskaitīšu.
Pa 9k gājiens uz Škoda, Seat, Peugeot, Renault, Toyota dīlercentru, un nopērkam 2-3 gadus vecu DEMO vai no operatīvā līzinga atpakaļ atnākušu kompaktās vai vidējās klases automašīnu. Pašlaik dīlercentri ir pilni ar šādām automašīnām. Nu bet jā, šāda automašīna samazina "ierindas latvieša" pašcieņu, jo vajag XC60, XC90, LC, X5, X6, Q7 u.t.t. :D!
2020-06-11 08:05

xxx3x      Dēlam bija CX90,automāts 5 D,milzīgi rijīgs,pārslēgšanās paaugstu apgriezienu režīmā..,zem 9 litri dīzeli nedabūsi...ar parasto kārbu 5 - 6 litri.biežas problēmas ar dažādiem kaniem,tad pazūd uguņi,tad pazūd pulksteņi un protams tas viss maksā...un galvenais,lai nomainītu spuldzīti,bamperis jāņem nost,bet tā jau auto kā auto...samērā izturīgs un ietilpīgs... 2020-06-11 08:45

Kencis    1 xxx3x > ko nu Tu muldi , lampiņu nomainīt !.... xc 90 abus lukturus izņemt var 10 - 15 sekundēs ! Maksā tie lukturi 500 eur , Rīgā , katru nedēļu izrauj 2-3 auto tos lukturus ! Patēriņš ar mehāniku , pats minimums 6,5 un tad arī jābrauc kā sēnēs ! un pa šoseju ! 2020-06-11 12:14

MegaPixels      XC 60/90 gadījumā "biežas problēmas ar dažādiem kontaktiem,tad pazūd uguņi,tad pazūd pulksteņi" - ja tas defekts laiku pa laikam te parādās, te pazūd, tad visbiežak pie vainas būs vada lūzums kādā no kabeļiem,kas iet no virsbūves kurpusa šofera puses durvīs (tas, kurš tādā gumijotā gofrā). 2020-06-11 17:32

kvarts      Kā teica Klarksons, ja tavā piebraucamā ceļā stāv Volvo, tad tava seksuālā dzīve ir beigusies....
kopš Volvo pārdevās ķīniešiem tā auto marka manās acīs ir zudusi.... tas tikpat kā apprecēt nēģeri vai musulmani...
2020-06-11 22:48

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu