Kā un kur labāk nopirkt lietotu auto mūsdienās?

Kā labāk šobrīd. Ņemt no privātiem. Vai no plača
Vai maksāt skaidrā naudā un viss. Vai arī labāk līzingā..

Agate9  3 1 Red -heat...izklausās 200 Eur neprāts, bet saliekot pa gadu remontā , izdalot pa mēnešiem, sanāk gandrīz identiski,mana pieredze,pirmo gadu kamēr visu salaboju, plus riepas jaunas , rezultātā sanāk tas pats. Vienk, maksāt 200 un brauc ar jaunu auto. 2020-06-27 16:06

Reds  1 1 Agate9 - 200eur katru mēnesi remontā??? Mana pirmā mašīna bija 18 gadus veca kad pirku uz "aklo" (bet ar svaigu skati) par 1000eur , pirmajā gadā kopā ar jaunām vidējās klases ziemas riepām un 2 eļļas maiņām un citiem sīkumiem kopā labi ja 800EUR savācās. Smagākais kas bija bija jānomaina pusass. Nu var jau nepaveikties ar pirkumiem, bet nu, ja vien nebrauc pāris tūkstošus km pa mēnesi, tad baigi neveiksmīgs pirkums. 2020-06-27 16:19

Agate9  4 1 nu riepas 500 maksaa.... 2020-06-27 16:41

janisb  1 2 200 eur mēnesī būs operatīvais līzings uz 5 gadiem jaunam auto cenā ap 18k no kuras 2k jāiemaksā kā pirmā iemaksa. Diži daudz auto neatradīsi par šādu cenu...

=>Agate9 Auto, ekspluatācijas mazākās izmaksas parasti ir vecumā 5..15 gadi, tas gan atkarīgs no ražotāja, modeļa, auto iedzimtajām slimībām, stāvokļa nopērkot, degvielas tipa un nobraukuma. Nevienā auto nav nācies gadā ielikt 2400 EUR, ieskaito riepas, degvielu un amortizāciju (amortizāciju rēķinu pirkšanas cena - pārdošanas cena, un rezultātu izdalot ar laiku, cik mēnešu auto bijis īpašumā)
2020-06-27 17:42

Skudiss      Ja ņemtu šos ieteikumus un iegrābtos tad ko, visi ieteicēji lai sametās.
Dīleris lietotu auto arī iesmērēs un ko, viņam tak po jo auto ir komisijā vai arī saņemts uz mainu. Un varu apgalvot labākos pārdevēji paši savāc sev un pārdod. Pilnīgas muķļibas par plačiem. Ir auto kuri slikti un nav svarīgi kas tos tirgo. Ir zināms kā pat pieredzējušus auto spečukus uzmet visi tie privātie utt. Kādreiz kad rumbula bija, vajadzēja braukt ap 4.00 lai redzētu kuru atvelk ar trosi, bet visu dienu tiek darbināts un testēts un nekāda vaina. Iesmērēt var visiem tik jāzin kāda šaize un ko nevar radīt. Visu noteiks veiksme. Starp citu jauni auto dīleros arī var būt sisti krāsoti un pilni ar šizēm,zinu.
Viss labākais ko esmu dzirdējis un kam piekristu ir cik gadā tiek plānots nobraukt. Ja nobraukumi mazi tad var pirkt auto ar lielu nobraukumu, bet savukārt ka gadā jānobrauc daudz km tad vēlams pēc iespējas jaunāku ar mazāku nobraukumu. Protams pretim var likt arī nenokaujamos aparātus vecos MB vai Volvo tiem 500tkm ir sīkums.
2020-06-27 21:11

AivarsN    2 Tie jaunie auto jau tikai 3 gadu ekspluotācijai paredzēti. Labi ja vēl tik ilgi izvilks bez nopietna remonta. Un nav nozīmes firmai. 90-to gadu mašīna ar pusmiljonu nobraukumu var izrādīties izturīgāka un nesalīdzināmi lētāka ekspluotācijā par dažus gadus vecu lietotu. No Audi visizturīgākais modelis ir Audi100, pēc tam 80. Detaļas smieklīgi lētas. Par nepilnu 1000 paņem mašīnu un brauc gadiem bez bēdu, ja vien galvenais kritērijs nav izrādīties. 2020-06-27 23:59

av2  1   Nezinu, kur ir jaabrauc, lai nomauktu 100 sstukas gadaa? Jaadziivo tajaa autinnaa, vai kaa? Dariit nav ko, pusdziivi pavadiit autionnaa.....? :(
Un pilniigas mullkkiibas par to, ka jaunie paredzeeti 3 gadiem. Mullkkiibas, un punkts. Pat nav ko apsspriest, jo argumentus izsaka cilveki, kam par autinniem vispaar nav nekaadas sajeegas, un pilniigi jauns, arii neleets autinnss , tikai ir bijis plakataa uz sienas..Manu pirmo jaunu brauc veel ssodien ccoms , jau iet 7 gads, un zero probleemu.Riepas, bremzes, parasts serviss nav probleemas. Ne par velti daudzas firmas jauniem dod jau pat 10 gadu garantiju daargajiem pamatmezgliem.
Idiotu rokaas , protams, arii 3 gadi ir daudz. Salauzt, nojaat var pilniigi visu, arii bentliju .Un otraadi, riktiigi vecu autinnu var atjaunot muuzziigi , un viem staastiit, ka man tas neko nemaksaa, un veel tiessam taa domaat ( :)) ) .....jo ir vienkaarssaaks , lai iesleegtu lukturus, vajag tikai parastu pogu, nevis ecm jaaprogrammee utt. Tas tiesa.Un veel, nafig vajad muusdienu telafonu, vecais "ar ripu" tak arii ir muuzziigs, kameer....zobrati neizjuuk, vai nee? :)
2020-06-28 02:26

AivarsN    2 Paziņām ir visdažādākie auto, arī servisos taču var ievākt informāciju, kuri modeļi biežāk lūzt un cik izmaksā remonti. Ir brīvi pieejama visdažādākā statistika par pasaules izturīgākajiem un arī draņķīgākajiem auto. Protams, gadās arī izņēmumi, taču kopējā statistika nemelo, ka jaunie modeļi nav paredzēti ilgstošai lietošanai. Ražotājiem nav vairs izdevīgi ražot izturīgus auto, jo kas tad pirks jaunos? Izdevīgi ir piebāzt mašīnu ar pēc iespējas vairāk nekam nevajadzīgām funkcijām, lai tā uzskrūvētu cenu. Ar telefoniem jau tas pats. Cik daudz no tā neskaitāmajām funkcijām un aplikācijām normāls cilvēks izmanto? Kas gan tāds īpašs tagad ir pievienots jaunākajos modeļos, kas ļoti pietrūka pirms 5 un pat vairāk gadiem ražotajos? Vēl lielāks, izstiepts ekrāns ar šaurāku maliņu, lielāku atmiņu, vairāk kameru un pikseļu. 2020-06-28 10:28

Uguns      jā, man arī interesētu, kuru vāģi nevar nokaut Latvijas trepe un lielākas bedres ik uz soļa. 2020-06-28 11:55

runcs51      Palasīju komentus,riktīgi pasmējos par ´´iksperdiem´´(īpaši jau nu ´´kompetenta ´´Agate9-laikam nabaga cilvēku servisos pamatīgi apjājuši).....pats braukāju ar 20 gadus vecu autoun no maniem busiem jaunākais ir 16 gadus vecs....Par izmaksām nesūdzos,ar elektrosistēmām nav jāčakarējas,tikai apkopes jātaisa laicīgi.Jā un par noskrējienu-busi gadā nobrauc ap 80 tūkst,vieglais-drusku pāri par 30 k.... 2020-06-29 11:07

AivarsN  1 1 Dēls jau 2 gadus brauc ar Audi 100, nopirka par 750€, 340000 nobraukums. Servisā nav bijis. Tos dažus sīkumus nomainīja pats mājas pagalmā. Tēvs nopirka Audi80 ar pusmiljonu nobraukumu, nu jau trešo gadu brauc bez nopietniem ieguldījumiem. Tur jau tas āķis, ka vecās mašīnas var remontēt pats, detaļas simboliskās cenās, ja vien nav kāds rets eksemplārs. Ko nozīmē tagad nopirkt jaunu piemēram BMW, var pameklēt Youtubē, ko īpašnieki par to stāsta. Vecie Mersedesi, Toyota Corolla, noripo ne vienu vien miljonu kilometru. Kamēr jaunajiem modeļiem jau 250-300 tūkstoši var izrādīties pēdējie, jo motors nav paredzēts remontam. Tāpat kā ar tām pretiedeguma pannām, kad cilindra gudrais pārklājums sāk lobīties nost, mašīnu uz šrotu. 2020-06-29 22:48

piektdienisr  1 1 Jaunu autiņu no salona pērk firmas un tie, kam naudiņa krīt no gaisa. Ja vēlas "jaunu", tas varētu būt ap 3 gadīgu, jo izbraucot no servisa autiņš zaudē ap 20% no cenas. Pats jau 30 gadus dzenu autiņus no Eiropas un sev ņemu no 7 līdz 10 gadus vecus. Atkarīgs no zīmola un motora tilpuma, arī no lietošanas mērķa. DE, NL pirkts autiņš ir drošāks un uzticamāks, kā LV pirkts. Tas no pieredzes. 2020-07-09 12:01

Snowagain      Piekritīšu viedoklim, ka jāpērk jauns auto. Ja Jūs, cienījamais tēmas Autor, domājat ņemt kādu nojātu pa Vāczemi 5-7 gadus vecu A5 Coupe, tad marš uz autosalonu pēc jauna Dacia Duster!!!
Jebkuru lietotu auto pērkot, ir jātaisa diagnostika, bet jebkurā gadījumā dzinējā un kārbā iekšā neielīdīsi. Atceramies patiesību - labu auto neviens negrib tirgot. Reizēm, protams ir izņēmumi, bet tie sastāda ap 5%, ne vairāk. Tātad, pērkot lietotu auto, 95 gadījumos no simts, iegrābsieties sūdā.
P.P. AV2 kungs teica, ka jaunām mašīnām nevar notīt nobraukumus. Tas ir mīts!!! Notīt var pilnīgi visām. un notīt tā, ka pēdas nekur nepaliek. Vēl nesen viens no maniem klientiem sūdzējies, ka iegrābies 2017. g. BMW x3, pircis ar 82000 nobraukumu, realitātē 170000. Īsto nobraukumu uzzināja tikai caur dīleru tīklu. Īpaši viegli tinās korejieši, viņiem lielākajai daļai nobraukums saglabājās tikai odometrā.
2020-07-27 09:35

Labrador      Par gaumi nestridas , bet man no jaunajiem auto neviens , izņemot dažus amerikāņus (Mustang , Camaro,Challenger) , nepatīk. Atgādina grūsnas antilopes un izbrīnītas vardes krustojumu. Un ņemot vērā , ka Eiropas autoindustriju , mašīnbūvi un metalurģiju sagrābuši indieši , bet vairums auto sastāvdaļu tiek izgatavotas Ķīnā. Norvēģu kolēģis Norvēģijas autosalonā nopirka jaunu SUV. Pa ceļam līdz mājām nojuka automātiskā kārba. Salonā atzina , ka tā esot vadītāja vaina , tāpēc garantijas nebūs. Arī Eiropas un Skandināvijas valstīs izplatās klientu apcakaresanas sērga. 2020-08-28 03:57

Runcis_Puncis    1 Nez, tās mašīnas (Volvo) ar ko es braucu, jaunas ir neadekvāti dārgas, savukārt 3-5 gadīgas jau ir saprātīgā cenu segmentā (20-30% no jauna auto cenas). Tad nu tādu paņemu un braucu vairākus gadus, kamēr nesāk baigi plīst vai rūsēt, tad mainu atkal.

Jāuzmanās no autiņiem, kas ir jau braukti pa LV - tiem gan piekare ir izļurkāta mūsu bedrēs, gan korozija iemetusies visās vietās un nevietās dēļ neprātīgā sāls lietojuma. Izsekojams nobraukums neatsver šīs problēmas.
2020-08-28 09:35

Labrador      Latvijā intensīvi sāli uz ceļiem kaisa arī vasarā. 2020-08-28 17:27

SOLLA      Ekskursijas pēc aizbraukt uz Kauņu vai Vācijā kādu placi. Ieekanomēsi ~2000 2020-08-29 10:59

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu