Sitieni automātiskajā kārbā volvo xc60 D3

Volvo xc60 D3 automāts Parādījušies sitieni kārbā, kādi varētu būt defekti? Citreiz liekot draivā ir tādi jūtami sitieni,bet ir taa ka vairākas dienas ir viss ok atkal... Braukšanas laikaa mēdz ar parādīties sitieni, citreiz mazāki, citreiz lielāki. Vai eļļas maiņa var ko līdzēt, vai arii jāremontē?

Skudiss      Eļļas maiņa sitienu parasti nelikvidē, nepieciešams remonts. Labāk pieteikties pie kārbu remontētājiem lai tie pieslēdz datoru paskatās ierakstus un izbrauc. Viņi arī uzreiz pateiks cik tas maksās. 2020-08-05 17:37

av2    1 ella (un oblegaati filtrs iekssaa) jaamaina laiciigi,kaa paredzeets attieciigaas kaarbas razzotaajam. Pat aatraak iesaku to dariit. Tad automaatiskaas kaarbas iet ilgi , bez probleemaam.
Kad jau saakussies defekti, nedomaaju, ka paliidzees ko, driizaak otraadi. Vecaa ellaa tajaa kaarbaa ir netiira, piesaarnnota ar disku materiaaliem, tas ir ....ir abraziiva. Kaarbas diski veel veelk pateicoties tai abrazivitaatei. Ielejot jaunu elllu, sakkkere diskos vairs nebuus, nesleegsies, sliidees, kaarbas ecm visu to pasaakumu iesaldees, tas ir....prijehalli.
Bet taa cilveeki dara, brauc tik, un brauc, liidz paraadaas probleema.Tad maina ellu, un tad remontee kaarbu. Veel iemanaas vainot elllas mainiitaajus servisaa, ka esot sachakarejussi kaarbu utt. Tas nav pareizi. Serviss tomeer ir jaadara laiciigi. Kaa smeereesi, taa brauksi.
2020-08-06 00:19

tracer  3   Atkal viens vecs diizelis noklaajies..kad latvijaa mainiisies kas?kad par noteiktu naudas daudzumu cilveeki pirks mazlitraazas auto nenojaatu. Vai arii vecu nodziitu premium klasi?laikam nekad...pilna riiga ar milziigiem veciem dizeljiem..laikam latvietim asiniis izraadiushanaas.un kraaninja pagarinaashana 2020-08-09 20:10

aibas      Tikai prom uz servisu. Turklāt profesionālu. Garāžu veči tur neko nepadarīs. 2020-08-10 14:10

usinjsh  1   Iesākumā par Tracer viedokli. Vai tad XC60 ar D3 dzinēju nesāka ražot kaut kur no 2011.gada? Vai tas ir ļoti vecs auto? Nu nav vairs tie automāti tādi kā bija 1990. gados. Bet ne jau tikai auto jomā. Viss tagad tiek ražots kā vienreizējie šķīvi.
Par autora jautājumu, piekrītu Skudiss viedoklim. Vismaz jau kārbu kļūdu kodus te varēji iemest, tad arī padiskutētu. Vari mēģināt mainīt eļļu. Gan jau ka sliktāk nebūs. Tik centies nomainīt visu, t.i. caurplūdē jauno izdzenot caur radiatoru. Ja nezini kā to dara, vari kur internetā paskatīties. Pēc tam kārbai vajadzēs paskaidrot ka tur ir svaiga eļļa salieta lai vadības bloks zinātu kā to pareizi slēģelēt.
2020-08-10 21:05

tracer  1   Usinsj..un ko tu domaa 2011gada auto kaads noskreejiens..peec vaacijas TUV datiem 40000gadaa.respektiivi shis volvo ar cetrsimtujstoshu noskreejienu.vecs luuznis..ar aadas benkjiem..un tagad jrenkjus ja neiet vairs? Ar galvu vajag draudzeeties pirms pirkt taadu..nu pritams visi cer kaa vinja auto izneemums..ja muukene tik braukaajusi pa klosteri..latvietis tieshaam ir loti stulbs..bez variantiem 2020-08-12 18:45

Snowagain      Arī šeit piekrītu Tracer - Vācijā vidējais auto noskrējiens dīzeļa automašīnām ir vismaz 40000 km, drīzāk pat 60000 km. Tātad 10 gadus vecai a/m noskrējiens ir ap pusmiljonu. Tas ir nojāts šrots kuram vieta Tolmetā.
Kad beidzot Latvijā pirks mazās litrāžas mazlietotus vai jaunus auto. Šeit tā ir neiespējamā misija.
Šeit nopērk trīsgadīgu VW Passat ar 190000 km noskrējienu nevis jaunu VW Polo vai Peugeot 208. Cena visām minētām mašīnām viena ap 17000 Eur.
Uz jautājumu, kāpēc ne jauns auto, atbilde ir "Nav prestiži, nav premium!" Un tad dzīvojas pa servisiem. Te ir Latvija :D!
2020-08-24 09:34

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu