Motoreļļas izvēle.

Sveiki!Gribētu dzirdēt citu domas par motoreļļām!Pašam auto Audi A4 B5 2001g 1.6 benzīns,tērē eļļu,uz lielākiem gabaliem uzreiz jūtams kritiens,no maiņas līdz maiņam 3l stabīli jāpielej,vārstu gumijas mainītas,nekā.....braucu ar pussintētiku,cits saka ielej sintētiku,neēdīs tā.Nu protams,iztiksim bez tizliem komentāriem-uz tolmetu u.t.t

MGTOW  2 1 Nu, bet te nevar iztikt bez tolmeta pieminēšanas. Nobrauktenis ir nobrauktenis tur neko tu viņam neizdarīsi. Resurss tai mašīnai ir bedzies. Mironim nepalīdzēs ne sintētika, ne pussintētika, ne kādas mistiskas piedevas. Kapremots dzinējam vai cita mašīna ar mazāku noskrējienu problēmu atrisina. Uzcelt nobraukteni no miroņiem - tur nav lēta un laba risinājuma. Un vēl. Nezinu kā Audi, bet nepērc BMW. Man bija 4 gadus. Pat pirkts Latvijā, ar oriģinālu nobraukumu mazliet virs 100 000 km, tomēr tas neglāba no biežiem servisa apmeklējumiem un milzīgiem uzturēšanas izdevumiem. Ja tev vajag braukšanai, nevis remontēšanai, tad ņem kādu japāni. Bet ir, kam patīk ķimerēties, ņemties, draudzēties ar šrotu darbiniekiem un servisiem utt. Ja esi no tiem, tad tev jau ir auģiks - turpini braukt ar to:)) 2020-09-12 20:05

Monterro    4 Eļļas tips nemaina eļļas zušanu. Zemākas viskozitātes varētu palīdzēt īstermiņā, bet nāk ziema un prasās motoram palīdzēt. 2020-09-12 20:06

Kencis    2 2001 gada , tur jau nevar zināt cik ir īstais nobraukums , vai arī kādi ir bijuši iepriekšējie saimnieki , - varbūt ir bijis pārkarsēts , gredzeni beigti . .. un 1,6 nav diez ko jaudīgs , lai tam būtu resurs ap 500 tūkst . ! Vienkāršāk ir atdot , pārdot uz rezerves daļām , bet ja žēl, un bundža ir laba , vispār auto labs , tad jāsameklē cits motors , ar mazu noskrējienu , un jāmaina motors , tā būs lētāk nekā taisīt kapitālo remontu ! Motors - 100-150 , + darbs - maiņa , apmēram 200-300 . Eiropā var nopirkt labu A 4 , benzīnu vai dīzeli sākot 400-500 eur , + atvest - 400 , + reģistrācija un TA - 250 , viss kopā uz 1200-1400 , gatavs , labs auto ar 1,8 vai 1,9 tdi un ir izvēle , sedans - universālis ! 2020-09-12 23:00

Kencis      Un motoreļļa nekāda nepalīdzēs ! Īslaicīgi palīdzēs visādas piedevas , var Depo skatīties , tur cenas tādas labākas , uzreiz kādas 3-4 bundžas piedevas var nopirkt un iegāzt motorā , tas jādara karstam motoram , pirms tālāka brauciena un tas varētu mazliet kaut ko uzabot , bet bez garantijas un ilgam laikam tas nedarbosies ! 2020-09-12 23:07

runcs51    1 Ja noskrējieni nav lieli-nav jēgas iespringt...ja lieli-var padomāt par gredzenu maiņu,vai pat visu dzinēju-šrotā benzīnnieki neko daudz nemaksā.... 2020-09-12 23:43

runcizs  2 1 Ja brauc ar 30 gadus vecu autiņu (nu labi, 29) un netaisies viņam iegūt VS statusu, tad par eļļas rīšanu nav jēgas iespringt. Lej lētāko 10W30 (pussintētika), ik pa brīdim papildini. Tikai reizi gadā eļļas filtru nomaini :) 2020-09-13 00:07

janisb    1 Motors nojāts, nekas tur nelīdzēs (ja neskaita kapitālo remontu). Sadaļā par eļļu sintētika labāk līdīs pa spraugām ārā nekā pussintētika, attiecīgi sintētiku liet vajadzēja, kamēr motors bija kārtībā, tagad jau par vēlu... 2020-09-13 02:32

av2  1 2 Jautaajums, nu un tad? Pielej to ellu , un nechakaree sev smadzenes. Vari liet liela nobraukuma 20W50 sinteetiku, un arii piedevas, kas samazina ellas eessanu, bet daargaa gala. Darbojaas labi, bet nobrauktam autinnam ....vinmeer vajdzees elllu uzliet. vairaak, vai mazaak. 2020-09-13 04:18

Skudiss  2 1 Ja gribi iedziļināties jautājumā par eļļas zušanas daudzumu konkrētam dzinējam tad nepieciešams palasīt testus. Dažādām eļļām ir dažāds iztvaikošanas koeficients. Ir eļļas kuras vairāk iztvaiko un kuras mazāk. Bet šie lielumi lai gan ir jūtami tie nekad nesastādīs 3litrus. Domāju šajā gadījumā vainīgi ir virzuļu gredzeni. Tie varētu būt vai nu iecepušies vai nu nodiluši. Eļļas viskozitātes maiņa daudz nepalīdzēs. Pēc pieredzes vairāk palīdz dažādas eļļas piedevas. Kādreiz ļoti labs bija molilat vai no smoking, bet tas viss ir ielāpi. Var sākt ar spēciālo ķīmiju ko lej tieši cilindros. Bet vis labāk dzinēja remonts. 2020-09-13 11:48

MegaPixels  1 3 Šādam lielnobraukuma dzinējam eļas apetīti kardināli var mazināt mainot nolietotos virzuļu gredzenu pret attiecīgā izmēra remontkomplektu. Un pie viena arī vārstus. Taču pirms to pasākt, jānovērtē cilindru virsmas stāvoklis - nodilums un galvenais- vai nav mehānisku bojājumu šīviku paskatā., - mēdz gadīties no tā, ka kāds gredzens salūzis. Ja ir - tad gredzenu maiņa, palīdzēs, bet ne cerētajā apjomā dēl švīkām. No švīkām tiek vaļā mainot cilindra ģilzes. Bet tas sarežģiti un, galvenais, maksā. Tikai jautājums - vai tas ir to vērts no finansiālā viedokļa. Alternatīva - mazāk nolietots dzinējs. Un veca motora gadījuma neaizraties ar mazākas viskozitātes eļļā par tam, ko norādījis ražotājs. 2020-09-14 11:08

euromens      triperi ar plāksteri neizārstēsi, pazvani tuvākajam Tolmeta pieņemšanas punktas, varbūt vari apmainīt pret kādu citu, jaunu vēl nesapresētu mersi 2020-09-14 11:15

tracer  1 3 Das is ze best...nu ko var nemties? Tas auto labaa staavoklii maksaa 1000.ar nojaatu motoru 500.nu vai tieshaam nesaproti ka mironis ir mironis?nav taadu elju kuras atdziivinaas to motoru...es vairaak sliecos domaat ka topika autors grib vienkaarshi uzzinast ko uegaazt motiraa..kai beduumo..un nopaardot jaa labaa staavoklii esoshu auto.un atradiusies kaads kursh iegraabsies..shitaadus vajag ar mietu sist.. 2020-09-14 14:29

staffor      10w60 biju leejis nokautam motoram. viss bij bumbaas! 2020-09-15 07:40

etc      Pēc kataloga šim auto jālej sintētika - vai nu 5W40, vai 5W30 viskozitātes eļļa. Ja pastāvīgi lej 10W40 pussintētiku, kas nav paredzēta šādam dzinējam, tad nav ko brīnīties par eļļas zudumiem. Sevišķi, ja ielej kaut kādas benzīntankos nopērkamās lētās Kansler vai Pilot eļļas, tad vispār var aizmirst par dzinēja resursu. Labāk nezīlē kafijas biezumos, bet aizbrauc uz servisu un uztaisi dzinēja diagnostiku. Tur pateiks, vai dzinējs vēl kādu laiku ies vai arī jādomā par remontu/dzinēja maiņu. 2020-09-17 15:41

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu