Panikas nav?

Tikko lasiiju netaa ka diuzeljus ar izgrieztu kveepu filtru apskati neizies vairs..un piemeeram ceturtam golfam taads maksaa 2500.iedomaajieties katastrofu kas tuvojas?latvijaa 90%veci diizelji.ar izgrieztiem filtriem

av2  9 7 2,5 sstukas maksaa dealera, orgginaalais. Peerc par 500 aftermarket.Tas viens. Otrs, nu lai kaa mees to negribeetu, diizelli vieglajos autinnos ir...noiets etaps.Vai nu piedi**sim planeetas atmosfeeru, taa , ka muusu beerniem vairs nebuus ko elpot ? Punkts.

sandra111  4 7 fanoju par benzinniekiem,,,

kvarts  1 15 nevajag taisīt paniku, tur kur tās nav...

janisb  3 3 Ja kvalitatīvi izgriezts kompis pārprogrammēts un mapings pielabots tad neko CSDD nevar pateikt. Fūrēm jau ar tahogrāfa muļķotājus nedrīkst lietot, bet ja kvalitatīvi ieliek, pat friči nespēj atkost...

anis  2 6 Nja,pārdzīvot var ja tāds ir bijis. Dzinēja parametriem jāatbilst ražotāja uzrādītajiem. Itkā benzīns ir no Ēdenes... Gan jau atklāsies,ka citām degvielām ir citas,var gadīties,vēl kaitīgākas izmešu komponentes. Vai kvēpus nevar filtrēt kā lētāk? Visas šitās uzpariktes domātas lai nenosmērētu pirkstiņus. Kad gaisā pilns tuksneša putekļu,ka pat dūmakains paliek-nekādas reakcijas. Rīgas putekļu dēļ lietusūdeņu kanalizācija kā dubļu straume-tas no dīzeļiem? Domāju,ka no dilstošām riepām kvēpu gaisā nav mazāk...-atgriežamies pie koka ratiem? Vai gaisa spilvena? Paskat,kas no lidmašīnām birst! Nu arī gaļas ēdāji būs nīdējami-liellopu perdeļi ir
ozonam kaitīgi. Kas tālāk? Panikas nav,bet nemiers moka!

Sigvarts  2 13 Kā gan viņi tehniskajā apskatē uzzinās, ka kvēpu filtra vairs nav? Griezīs vaļā? To bunduli sen vairs prom nemet.
Pasaulei šis stulbums pāries. Pagaidām nav efektīvāka dzinēja par dīzeļiem, kamēr ūdeņraža tehnoloģijas ir bērnu autiņos. Elektromašīnu sapnis jau ir izsapņots. Li+ akumulatoru kapacitāte jau ir sasniegusi 90% no teorētiski iespējamā, tā kā tur attīstībai vairs nav nekādas perspektīvas. Un dīzelis vienmēr būs ekonomiskāks par benzīna dzinēju. Kopā ar hibrīdtehnoloģijām tiek arī novērsti dīzeļdzinēju trūkumi. Nav tikai saprotams, kāpēc mašīnās bāž tik mazus dīzeļus un cenšas no tiem izspiest milzīgu jaudu un nenormālus apgriezienus. Mēs nebraucam pa ielām sacensībās, kur ir ierobežots dzinēja tilpums. Mierīgi varētu likt lielākus, lēnākus dzinējus bez visādiem turbo-ļurbo un pārējiem brīnumiem, lai dīzelis strādā normālos apstākļos, tad nebūs par kvēpiem jāuztraucas. Gan jau pasaule nāks pie prāta. Inženieri to visu zina, politiķi arī ar laiku sapratīs.

anis    2 Par Tavu naudu nopirks cieto daļiņu skaitītāju un saskaitīs-laboratoriju tehniskais aprīkojums ir fantastisks. Ir jau tiesa,ka gaiss ir piesārņots ar cilvēka darbības radītajiem produktiem. Kaut kas ir jādara-var izdomāt arvien stingrākus punktus,bet cilvēce vairojas tik... Nu nāk kovids,bet arī tas neko daudz neiespēj-gudri un bailīgi palikuši. Tik daudz kas ir atzīts par kaitīgu,bet izdomā kā aizstāt un sarada vēl jaunus novičokus...

Julianna  3 7 Sigvarts! Kādu jauku komentāru uzrakstīji! Pilnībā piekrītu! Kaut nesen te dāmas kritizēja, ka daudz pīpo un ierauj šnabstu, bet redz profesionalizm nepropješ.Ieliku plusiņu. Par tēmu. Es vienkārši brīnos par štrunta valdību, kad viņi beigs jāt tautu, kas viņiem piemet tās idejas, līst pie mums, kasīties, pazemināt dzīves kvalitāti, šuķerēt pa makiem? Lai dot atskaiti, kur iebāzts ārējais parāds 14 miljardi. Kuros ofšoros nogūlis un kuram jāsēž mūža ieslodzījumā. Lai pakrata zagļus, drauģeļus visus 3A. Nevajadzēs grābstīties gar ļaužu mašīnu katalizatoriem.

Skudiss  1 2 Sen jau nevar iziet un? Cilvēkiem ir īpašība pielāgoties tāpēc viss tiek darīt lai iekļautos noteiktajos MK noteikumos. Uz tehnisko viss tiek pieremontēts un izpūtēji izmazgāti utt. Jāstreso veco traktoru īpašniekiem būs tad, kad notiks pēkšņas pārbaudes uz ielas, lai gan atgāzēm maz tas iespējams. Tā kā elpot vajag mierīgi.

aivalaiva  4 3 Nesen lasīju rakstu, ka mūsu RTU zinātnieki izpētījuši, ka dīzeļauto (ne vecajiem) izmešu esot mazāk nekā benzīna dzinejiem. 🙄🤔

Ljekainiitis  3 1 Aivalaiva ir lasījusi, bet ne sapratusi. CO2 no dīzeļiem ir mazāks. Un tikai.
Par kvēpfiltru likvidāciju - pareizi darīs, ka sodīs. Ja tev auto pieder - lūdzu rūpējies, lai tas būtu kārtībā un negandētu pasauli.

Reds  1 5 Kā tu zini ka 90% ir ar izgrieztiem filtriem? Man tikai benzīna auto, tāpēc nezinu.

Bet visvairāk piesārņo dabu elektroauto, kurš jau ražošanas procesā rada vairāk kaitīgos izmešus, kā citas mašīnas saražojot un pa10 gadiem nobraukājot pāri 100 000km, nesākot runāt par tā ekspluatāciju - elektrību pasaulē joprojām iegūst no fosila kurināmā, nevis vēja ģeneratoriem. Tā ka visas tās rūpes par klimatu ir pliks bizness. Arī pie mums - redz dīzeļauto ir slikti, bet paši taisās pirkt dīzeļvilcienus.

anis    2 Pat mans aizvēsturiskais,kad iesilis neko nesmird. Bet auksti smird visi-paosti pats sev! Un kad benzīnnieks "aizrijies"-gan kvēpst,gan smird. Un izdilis zilos dūmos ietin pamali-dīzeli nepielaidīsi. Un kā var smirdēt gāzinieki! Dūmi nav kvēpi-nejauciet vienā ķīselī! Kas tad uztrauc-dūmi,kvēpi
vai smirdoņa? Katram savs cēlonis,bet kopā -neatbilstoša dzinēja darbība...

av2  4 4 Garanteeju, labi, domaaju ka peec gadiem 5 elektroautinnu nobraukums ar vienu uzlaadi dubuultosies , pie taadas passas autinna cenas .
Taapeec nevajag runaat par tehnaloggijjaam, ja nav nekaadas sajeegas par taam, nekaada pieredze. Personiigi braucu gan ar hibriidu Honda Clarity , kam bendzinu leju labi, ka reizi meenesii, vai divos, un arii tad...5 galonus max. Un braucu arii ar Teslu reizeem , autinns izmaksaa vismaz 2x leetak, kaa jebkas ssodien, ja runaajam par liidzveertiigiem autinniem.
Taa tas ir iistenibaa.
Vieniigais , kam es piekriitu, ka iekssdedzes motoriem buutu jaapaliek lielaakas kubatuuras, tiiri..kaifam, un uz lielaa cellaa pat eed mazaak, kaa tie mazlitraazzas ssodienas razzojumi.

anis    3 Pirmais elektromobilis ar simt kilometru ātrumu bija jau pirms simt gadiem! Tehnikas attīstība ir fantastiska,bet manuprāt prognozes tomēr neskaidras. Pirms brītiņa starā bija ūdeņraža fani,bet attīstība pieklusa. Arī metāna projekti iesprūda. Kā ies-tad jau redzēs. Viens ir skaidrs-rūpes par patērētāju nepastāv...

LaskovijMerzavec    2 Stāsts nav par elektromibīļu ātrumu, bet gan par attalumu un uzpildes ātrumu.

Bendzīna dzinēu var uzpildīt 5 minūtēas... un brauc tālāk. Elektro j;agaida ļoti ātrajās laikam 15 minūtes, kas nav daudz, bet infrastruktūra tam nav.

anis      Stāsts ir par tehnikas attīstības ātrumu un vienmērību! Jaudīgai uzpildei būs būs jārezervē pamatīga pieslēguma jauda-ne katrā miestā to varēs atļauties darīt. Benzīnu,dīzeli vari paņemt arī mucā un nerādīties stacijā ilgu laiku-elektroauto varēsi uzlādēt ar ģeneratoru? Kur jēga? Var jau piesaukt solāro variantu,bet cik tas izmaksās... Manas simpātijas vieglajā jomā būtu tomēr vismaz hibrīdam...

Snowagain      Ja pareizi ir izgriezts kvēpu filtrs un pareizi pārkodēta ECU vadības programma ar DPF sensoru emulatoru, tad neviens ar diagnostikas programmām to neatradīs.
Bet jebkurā gadījumā es to neatbalstu, jo DPF pats no sevis neaiziet ciet, tā būs kompleksa problēma - aizaudzis ieplūdes kolektors, sprauslas izdilušas, turbīna izdilusi (met eļļu ieplūdes kolektorā), izdilusi virzuļu grupa, iekoksējušies gredzeni, u.t.t..
Ja dzinējam viss ok, tad DPF iet vismaz 250000 km (personiska pieredze, a/m Peugeot 308, 2012 gada).

Dvinsky    1 250 000 km??? Smiekli pašam nenāk? Vairumam Latvijā esošo dīzeļu ir 500 000 un lielāki nobraukumi. Man 2011. gada autiņam jau arī pāri 300 000.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu