Paardomas par diizeli

Shad tad skatos discovery kanaalos raidiijumus par auto..sos..tad ir veel wheler machibator un veel viens.neatceros nosaukumu..sityaacija sekojosha..visi raidinumi par to kaa restaree atdziivina saved kaartiibaa vecus auto..un iekrita aciis..nevienaa raidiijumaa vinji nereanimee nevienu diizeli.tikai benzinu..logiski tad secinaat ka vecu diizeli patiesiibaa nevar sapraatigi reanimeet.jo tur probleemas kaa sniega pika.un naudas izteijsmee pat raidijuma producenti nekjeepaajas..kaapeec latvijaa mazohistu tik daudz?peerk vecus pusmiljona diizeljus un tik remonte sjuknjus sprauslas utt..varbut vaina tajaa ka benzinnieku latvijaa nevar nopirkt?nav piedaavaajuma?jo vaacietis bepaardod benziinnieku.bet diizeli atdod jums?lai teeredjam tuukstoshus remontaa?

Reds      Cik dzirdēts ASV atšķirībā no EU vieglajos auto dīzeli ļoti reti lej - attiecīgi arī nav dīzeļu ko reanimēt. Pie mums otrādi - atver ss un izšķiro pa dīzeļiem un pēc tam pa benzīna auto - pēdējo reizi kad skatījos šķiet tuvu 90% bija dīzeļu. Un tas jau ir ne jau tāpēc ka Latvija, bet tāpēc ka valstīs no kurām iepērk arī tas sadalījum acīmredzot ir krietni par labu dīzeļiem.

Nu vienam patīk pist atslēgu 10 minūtes, cits pārvieto mašīnu, lai vieglāk notīrīt sniegu ap mašīnu.
2020-12-25 16:09

Chris1986      Mani varētu šaut nost, nepirktu dīzeli. Un arī ar gāzi ne. Nu, ES pakāpēniski aizliedz tos dīzeļus, tad nu visi cenšas no viņiem atbrīvoties un dzen uz šejieni - Eiropas nomali tā teikt, kur savus gružus atstāt 2020-12-25 16:28

LaskovijMerzavec      Asv, ljoti maz dizelju. Delj mazas cenas benzinam un tradicijām.

Cik ir bijusji dizelji, kamer neielej bezinu, tikmer ir ok. Lai gan varu runat tikai par mb un bmw.
2020-12-25 18:01

vilks28      Viss ir ļoti vienkārši , uztaisi benzīna cenu krietni lētāku un viss. Nu izņemot smagos auto un spec. tehniku tur dīzelim būs priekšroka konstruktīvi. 2020-12-25 19:33

janisb      Tajos šovos tiek reanimēti 20..30gadīgi un vecāki auto (atkarībā no šova), tajos laikos dīzelis vēl nebija sācis savu "uzvaras" gājienu. Vācu autoobūvē no kāda 2000 līdz 2015 praktiski nav pieejami labi nopakoti auto ar benzīna motoru, un ja ir (pārsvarā opeļi), tad tie benzīna motori ir vienas lielas galvassāpes. 2020-12-25 20:32

Julianna      Bija man gan benzīns, gan benzīns -- gāze auto. Lai droši brauktu, apdzītu vajag lielāku motora tilpumu, kas viennozīmīgi ir proglots. Ekonomiska ne sūda nevelk un motora resurss ātri izsmeļas. Pabraucu pa kalnainiem apvidiem Eiropā un čau rasma. No rūpnīcas piedāvātajiem 5.7 litriem, rija pie 8. Arī gāzes iekārta uzballētam benzīna dzinējam nav nekāda medusmaize. Tagad ir dīzelis. čunčinu un priecājos. kaut gan tehniskajā apskatē uzbrauca --ā atbrauca planētas piesārņotājs. Pajautāju -- kā padomju laikā nenosmaka no kiroveciem un kāpurķēžu traktoriem. Nošnāca un sāka meklēt utes pie mana darba zirdziņa. 2020-12-25 20:47

av2      Diizelis 10-15% daargaaks te, kaa bendzins. Te nav neviena nopietna plusa nnemt vieglo autinnu ar traktora motoru.. Ja vienigi retaak jaalej, bet pa lielam, tas arii te nevienu neintresee.
Elektroautinni klluust populaari deel komforat, nav trokssnaa, uzraaviens . Arii remontos vienkaarssaaki, ja kas.
2020-12-25 22:38

kvarts      Kārtīgs motors sākas no V8 nevis 1,8.... un tādu kaut ari vecu var uzfrišināt... 2020-12-25 22:44

dzilums    1 izskatās ka dīzeļus par ātru noraksta. Visi vadošie autoražotāji turpina izstrādāt un pilnveidot dīzeļmotorus. Tikai piestrādā pie ekoloģijas.
Domāju ka nevis dīzeļi pazudīs, bet gan iekšdedzes dzinējus pakāpeniski nomainīs pret elektromotoriem. Bet tas vilksies vēl gadus 10. Kamēr izbūvēs infrastruktūru, uzlabos baterijas utt., utp.
bet pagaidām smagie auto, busi, džipi un daļa vieglo auto pārsvarā turpinās braukt ar dīzeļiem.
Ja gribās lielu, ērtu un jaudīgu auto ar saprātīgām ikdienas izmaksām, tad dīzelis ir pārāks par benzīnu.
Neviens benzīna dzinējs ar 250 + zirgiem nekad vidēji neiebrauks 10 litros uz simtu, bet dīzelis mierīgi. Sevišķi liela starpība veidojas, ja patīk ceļot ar auto.
2020-12-26 00:36

edding      Man arī dīzeļauto nepatīk, skaļi un daudz klapatu, kaut šo degvielu es te varu dabūt krietni lētāk. Nebraucu tik daudz, lai atmaksātos. Ar gāzi es justos kā sēžot uz pulvermucas. Elektroauto gribu, bet maita padārgs. 2020-12-26 10:37

etc    1 Aizdīķa valstī 60.-70. gados brauca ar benzīna "kapsētām", tāpēc vecu dīzeļu tur vienkārši nav. Pie tam benzīna cena attiecībā pret viņu algām pieļauj braukt, īpaši nesekojot līdzi patēriņam. Tur svarīgākais ir jauda un laiks sekundēs no 0 līdz 100 jūdzēm tobiš uzrāviens. Bet ko gan citu sagaidīt no nācijas, kuras mērvienību sistēmā degvielu mēra galonos, bet attālumus - jardos...
Kas attiecas uz mūsu apstākļiem, īsti nevaru piekrist benzīna entuziastiem. Ja man džips ar 2,5 L dīzeli tērē 7,5 - 8 L/100 km, bet analogs auto ar 3,2 benzīna dzinēju knapi ierakstās 10 L/100 km, tad uz degvielas cenas starpības rēķina vien jau sanāk par benzīnu pārmaksāt savus 3-4 EURO uz 100 km. Kurš gan ir tik bagāts, lai šādu naudu vienkārši nodedzinātu un tā izkūpētu gaisā?
Par skaļumu - normāls Audi/BMW ar dīzeli nav neko daudz skaļāks par benzīna auto. Meita brauca gan ar vienu, gan otru. Tā kā nestāstiet.
Gāze? O.K., bija man kādreiz. Braucu, priecājos par ekonomisko braukšanu, līdz kamēr dzinējam izdega galvas blīve. Cits lietots dzinējs = 400 EUR+ nomaiņa. Pēc tam 75 tk nobraucu - un atkal jāmaina galvas blīve. Apnika ņemties, aizgāja lūžņos.
Darba autiņam ar dīzeli nobraukums tuvojas 500 000 km. Vēl neviena sprausla nav mainīta. A jūs sakāt, sprauslas ap 1600 EUR... Vajag liet normālu degvielu, taisīt apkopes tad, kad jātaisa, tad arī sprauslas ies.
2020-12-26 12:21

Chris1986      nu, nezinu, ja kāds gūst kaifu ikdienā pārvietojotos ar tanku, tad tik uz priekšu 2020-12-26 13:06

JurisK      Cik maksā dīzes benzīnauto? Sen jau nav karburatori. Pie tam vecam benzīnauto lērums elektrisku problemu. Dīzelim vajaga labu degvielu, kas Latvijas benzīntankos pieejama, tad dīzes būs varbūt jamaina tik pie kādiem 400tkst. varbūt. Ja ir iespēja nopirkt 3-4g. vecu dīzeļauto, tad 5-6 gadi dūšīgi brauksi bez problēmām. Cenā zaudēsi ap 2/3 pie pārdošanas, ja autiiņš būs virs 10gadiem. 2020-12-26 13:38

janisb      =>dzilums ja 2025 gadā pieņems euro7 izmešu normas, tās būs dīzeļu beigas. Jaunās normas tikai hibrīdi spēs izpildīt, bet dīzeļmotors nav piemērots biežām startēšanām un slāpēšanam, attiecīgi hibrīdos to nav iespējams izmantot.
=>Chris1986 Normālā MB BMW AUDI VW dīzeļa motoru salonā nedzird, daudz klusāk nekā benzīna mazdā. Tajā pašā laikā dīzelim ir liels griezes moments, kā arī var piečipot klāt vēl 30..50 zirgus. Jālej normāla degviela, jātaisa regulāras apkopes, tad vācu dīzeļi iet 500k un pat vairāk. Un ja vēl 8pakapju automāts, tad krustojumā izpogās līdzīga tilpuma benzinnieku vienos vārtos...
2020-12-26 13:45

Skudiss      Viss sākās par jautājumu ar restaurāciju un beidzas uz dīzeļa/benzidīna dzinēju apspriešanu. Kas attiecās uz restaurāciju tad ja nemaldos arī latvijā ir kantoris kurš atjauno auto pa bargām naudām MB jaut kādu modeli. Vecu interesantu dīzeļu nav. Vai arī nav tik daudz. Vietējie bāleliņi remontē tirgus prasībām lietojamus auto un ja reiz restaurē tātad pērk.
Tagad mans skatījums par dzinēju diskusiju. Tā vien izskatās, ka vietējie pasažieri kuri aktīvi komentē, auto pārzin tik daudz, cik atvērt durvis un iepildīt degvielu. Tie salīdzinājumi ir kā starp pirktu un pim..i. Ja grib godīgi salīdzināt autiņu tad jāņem vienādi tik atšķiroties dzinējiem un dzinējiem jābūt līdzīgiem tik atšķirties degviela. Esmu daudz braukājis ar dažādiem dīzeļiem un bendzīniekiem. Pēc savas [ieredze, no man bijušajiem auto viss klusāk strādā benzīna dzinējs (Škoda octavia 2015 1.4 TSI) vispār nevar dzirdēt. Viss ekonomiskākais auto ir bijis Alfa romeo 156 2002 1,9 Jtdm 2,8 l/km. (bet tuvu bija volvo v 40 2015 1,6 D2 un MB C 2002 2,0 D). Bet šādi rādītāji uz trases ritmiski, bet piedomājot braucot. Viss lielais paātrinājums ir bijis Suparu Impreza 2,0 WRX apgreidotais ap 320 z.s. Komforts patika Chrysler 300c 2009 3,0D. Ļoti labi parametri devielas pat un jauda bija audi A6 2009 2,8Fsi 220 z.s. Vēl darbā nācās draukāt ar dažādiem auto un tur jaudīgākais un patīkamākais bija Škoda Superb 2,0 2019 4x4 ja nelados 280z.s. Es šo visu garo penteri tāpēc, ka personīgi esmu izbraukājis ikdienā ar šiem auto un vairāk zinu, nevis kaut kāds čoms ko saka vai 5 min laikā secinu. Apkopujums - Jaudīgāki viennozīmīgi ir bendzīnieki pie noteikuma, kad vienāds tilpums un turbīnu esamība. Ekonomiskāki lielie auto ir dīzeļi, bet vidējā un mazā klasē jau vienādi ar bendžu. Lielākas problēmas ir dīzeļiem ne tikai sprauslas, bet arī DPF. Labāk uzsilst bendzīnnieki. Ko katram izvēlēties, domāju tas kas patīk un gūt no braukšanas prieku nevis mērīties ar parametrie
2020-12-26 15:09

nightrider      Ne gluži tā. Ja laicīgi maina eļļu utt, nav svarīgi kāds dzinējs.Noies kaut miljonu bez problēmām. Viss atkarīgs no saimnieka 2020-12-26 15:33

JurisK      Jebkurā gadijumā - jākrāj nauda vismaz hibrīdauto, bet labāk tīri elektriskajam, jo gan dizeļi, gan benzīnnieki drīz vairs nebūs. 2020-12-26 18:18

av2      :) ideaali ir ikdienaa ar tiiru elektro autinnu , un taadu buus daudz driiz, arii lllloti labu , un...., nedellas nogalee ar kaartiigu V8. Jo ir pilniigi vienalga, ko var "izgriezt" no paartuuneeta maza motorinna. Jo taadi, kaa likums ir masiinaas, kas...ir miskastes, grabazzas, skallas, kraataas pa katru grambu utt, neturaas ne liikumos, ne taisnee , ne vasaraa, ne ziemaa . Labs V8 ir labaa autinnaa. Markai noziime ir. Vaaciessu vadossaas firmas domaaju, ka neviens vairs nepanaaks......laikaa, kas nu veel ir palicis, kad varam iegaadaaries vispaar kaadus V8. Un Ir arii dazzi ASV autinni, kas ir uzmaniibas veerti.
Bet nu...cilveeki ir dazzaadi. Ir veerts runaat par autinniem ar cilveeku, kam ir pieredze ar konkreeto autinnu passaam,un ilgstossi , ne salasiijies , saskatiijies utubaa ko, vai draugi ko sastaasta.
2020-12-26 18:46

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu