Auto ar gāzi - kam jāpievērš uzmanība?

Vēlos iegādāties auto un tā kā daudz jābraukā gari gabali, gribas pēc iespējas ekonomiskāku, tātad ar gāzi. Kādi būtu oho.lv auto ekspertu ieteikumi, kam pievērst uzmanību? CSDD dažiem auto pie degvielas veida rakstīts "benzīns un gāze", bet dažiem "benzīns un naftas gāze" - kāda tur atšķirība?

ottomaars  3 1 Sākumā iegādājies veci ,kurš to zin,tad nevajadzēs pašai meklēt un konsultēties.

vilks28    5 Nopērc Dacia jau ar rūpnīcas gāzi iekša un brauc un būs tev garantija un nav dārga . Tai būs LPG -naftas gāze, nav problēmas uzpildes stacijām. CNG , jeb dabas gāze ir retums Priekš LV. kādas 4-5uzpildes vietas. Un škoda ar tādu gāzes iekārtu ir dārga ap 21 000 štuku.

VenBer  2 2 Tam arī pievērs uzmanību, ka auto ir ar gāzi,
Ja auto izgatavotājs ir konstruējis auto kurš darbosies ar benzīnu, tad ar benzīnu viņam arī jādarbojas, darbini viņu ar gāzi un ilgs dzīvotājs viņš nebūs.

igam    2 Gazes auto ir diezgan nobraukti,labak ir pasam uzlikt,iekartu un braukt pa,leto.

Chris1986  2 3 Nu, ja grib vēl vienu kreņķi sev uz kakla, ko remontēt un par ko uztraukties, tad tiešām jāņem "ar gāzi" :D

igam  1 1 Nekadu krenku,ja pats uzliek,gazes iekartu.

janisb    1 Ar auto, kuram uzlikta gāze, jau iepreikšējais īpašnieks ir daudz braukājis, savadāk gāzi nebūti licis, attiecīgi uzmanība ir jāpievērš visam auto stāvoklim, ja nobraukums neliels, neatbilstoši vecumam, tad odomoetra rādijumi visdrīzāk ir koriģēti. Ja nav uzstādīta vārstu eļļošanas sistēma, tad šādu auto noteikti nevajadzētu pirkt...
Prātīgāk ir pirk bez gāzes, un likt "pašam".

av2  2 2 Varbuut, nu LV apstaaklliem, jaunu autinnu , ar ekanomisku diizeliiti tomeer buus izdeviigaak? Cik es zinu cilveekus, kam ir bijussas taas gaazes iekaartas Latvijaa, visi, kaa viens, naakamo autinnu ir iegaadaajussies diizeli.

etc    3 Ir 2 auto gāzes veidi: sašķidrinātā naftas gāze (LPG) un saspiestā dabas gāze (CNG). LPG iekārtas ir vienkāršākas un tādas var uzstādīt tepat LV. CNG iekārtas nāk no rūpnīcas.
Plusi gāzei: cena
Mīnusi: ooo, to ir gana daudz:
1) LPG: gāzes balons aizņem rezerves rata vietu, tātad jādomā, kā to vadāt līdzi. Vienmēr jāseko līdzi aizdedzes sveču stāvoklim, ja nē, tad var būt "bah-bah", lai gan modernās iekārtas jau ir ar sprauslām. LPG gāzes uzpildi arī ne katra sieviete varēs veikt pati.
2) CNG: gāzes baloni aizņem tik daudz vietas, ka benzīna bākai tilpums atliek kādi 14-15 L. CNG uzpildes stacijas Latvijā ir kādas 2 vai 3, ja vajag braukt tālāku gabalu, kur tās nav, tad jāvadā līdzi benzīna kanna ar rezerves benzīnu.
Mans ieteikums - tāliem braucieniem labāk ņemt nelielu, ekonomisku dīzelīti, kas tērē savus 4-5 L/100 km. Tad ar vienu uzpildi var nobraukt 800-1000 km. Vienīgi pirms iegādes jāpārbauda, vai nav problēmas (turbīna, kvēpu filtrs, sprauslas). Tās muļķības, ko jauno auto tirgotāji sastāstījuši par dīzeļiem, nevajag ņemt vērā, viņiem jānotirgo savi elektriskie brīnumi.

Skudiss      Teikšu, ka startā ir pilnīgs čau jautājumam jo sniegtās atbildes nebūs objektīvas. Viena pati gāze neko nenosaka izņemot tikai to, ka problēmas būs dubultā. Nav skaidrs kāda prasības uz auto. Vai pietiek ar vannīti kurai jumts un zeķes lietu uzreiz nepaliek slapjas vai tomēr interesē konforts vai arī kādas īpašas prasības uz auto. Mērvienība daudz jābrauc nosaka neko. Vajag zināt km dienā un paredzēta pilsēta vai ārpus pilsētas. No personīgās pieredzes tīri matemātiski savām auto gāzes jēgu neredzu nekādu pat domāju to ņemt ārā. Otrs auto ir daudz ietilpīgāks un tikai bendža un finālā uz km braukt tikai ar šo auto ir izdevīgāk nekā ar otru kuram gāze. Vēl jo vairāk pirkt auto kuram sazin kad ielikta gāze, sazin pie kādiem speciem un vēl vesela kaudze ar sazin. Protams noteicošais būs tikai viens apstāklis. Vai nu paveiksies vai nē, viss pārējais ir demogoģija par kosmosa kuģiem kuri lido kosmosā. Viens no šiem vietējiem pasažieriem pareizi pateica vajag prasīt kādam savam pazīstamam specam vai servim kurš remontēs un ja ieberzīsies varēs vismaz šiem glāzē iespļaut.
P.S. Un starp citu pilnai laimei var arī dīzelim ielikt gāzi būs pavisam ekonomiski!!!

kvarts  2 1 Ja gribi braukt loti lēti, pievērs uzmanību tam ,lai lietojamā gāze būtu ūdeņradis. Tiesa auto izvēle uz šodienu nav visai plaša, bet par to jau ari netika jautāts....

sailing    1 perc rupnicas bifuell auto, ja tik ljoti gazi gribas

tracer      Aritmeetika vienkaarsha.ja gadaa nobrauc 20 000.tad benziinaa buus apmeeram 1600 litri..reiz 1.30.apmeram 2000 eiro..ja brauksi uz gaazi..pateereesi biski vairaak..bet cena gaazei vairaak kaa uz pusi mazaaka..taatad ekonomija 1000 eiro.protams apkope apkope arii prasis naudu.bet taapat 900 sanaak ekomomija gadaa..piecos gados auto par briivu...polijaa 80%proc yz gaazi brauc...

LaskovijMerzavec      tiešām ļoti vienkārša. Uzstādīšana 3000 eur. Tad nu trīs gadus atmaksā un divus gadus priecājis un tad kā paveicas.

Var sākt no jauna...

Tad jautājums? Vai vērts dēļ 30 eur mēnesī čakarēties, tas kā pāris reizes uz veikalu aiziet...

inge    1 Ja 3000 eras ,tad jau ar zelta sprauslam.

Alma9      Neatmaksājas likt.

baluba      Protams ir savi mīnusi, bet ja ir doma auto pieturēt gadus piecus, un gadā nobrauc 20 000 un vairāk, tad noteikti atmaksājas.

viesiss    1 Par DACIA ar lpg der padomāt! Es ar LPG braucu jau no 1998. gada, daudzas mašīnas lietojis.4-paaudzes gāzes iekārtas kalpo labi.Nekādas problēmas dzinējam (Eiropas auto) neesmu novērojis. 2021-07-22

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu