Vidējā ātruma kontrole.

Kāda ir pieredze virzienā uz Liepāju, kā arī citos maršrutos?

LaskovijMerzavec    1 Nu katrs lohs var iemit grīdā lidz 200 uz šosejas!

Tam nevajag ne prāta, ne spējas!

/… adrelinu kjer uz grants celjiem …/
2023-09-05 18:37

janisb      =>LaskovijMerzavec tas vēl jautājums kas bīstamāk, lohs kas ieminis divīti uz taisnas šosejas vai adrenalīna ķērājs, kas uz gruntenes palkaniski iet nepārredzamā līkumā...
Uz gruntenes adrenalīnu var ķert tikai naktīs, lai redz ka pretī neviens nenāk, un pārbaudītos ceļos lai zin ka aiz līkuma baļķu kaudze negaida, līdzīgi kā rallijā, izbrauc saraksti leģendu, un tad izklaidējies...
2023-09-05 19:22

LaskovijMerzavec    4 Janisb… nu redzi, mums atškirīga pieredze!
Manuprāt, tie kas ker tāda veida adrelinu to dara attiecīgajā laikā un attiecigos pasākumos ar attiecīgi pielagotiem auto!

Citadi lohs uz shosejas vai uz grantenes ir un paliek lohs.
2023-09-05 19:58

Versis      Uz turieni nav jāsteidzas, uz turieni Tevi aizvedīs. Brauc prātīgi, jo būs labi, gan Tev, gan citiem! Izbrauc no mājām 10 min. ātrāk. Tas ātruma ierobežojums, ir domāts, lai Tu šovakar vakariņotu ģimenē. 2023-10-24 14:54

tracer    1 jaa tovariski😃.buus komunisms..juus te visi komentos pieejat no taada autovadiitaja skatu punkta kursh ar auto brauc uz no darba.briivdienaas uz laukiem..bet ko darit visiem tiem kurjeriem.precu piegaadaataajiem?arii taxistiem.darba devdejs dod taadu darba apjomu milzigu.ka nevari paspeet visu izvadaat.darba dienaa..un kursh grib straadaat ilgaak par briivu..riigaa gandriz visi tie businji un mazid kravenieki ir piegaade.taa ka vajadzeja darba deveejus atspaardiit nevis radarus likt.cilveeki spiesti paarkaapt.kuru darbs pie stuures visu dienu.nevis pusstundu 2023-10-25 17:30

Versis    1 Katrs jau izvēlas savu darbu, un ja netiek ar to galā, tad citam nav jacieš no tā, kad viņš ne rādot pagriezienus, teš pa nepārtraukto strīpu pāri, ar kravu, auto nevelk, knapi var apdzīt, citi skrien grāvī, lai izvairītos no sadursmes. Zin man bija galvenais ceļš un reakcijai nostrādājot, knapi izvairījos. Un viņš man brēca virsū, ko Tu nevarēji mani palaist, man jāstrādā!
Tā ceļu kultūra vēl ilgi nebūs, kamēr braukšanas stilu pakārtos vajadzībām, iegribām, auto markai, utt. Kad pastāv vienlīdzīga, saprotoša, izglītota attieksme uz ceļa, ievērojot gan ceļu satiksmes noteikumus, gan savstarpējā zīmju valoda,spēja redzēt, saskatīt 3 gājienus uz priekšu, izvērtēt, saprast, rīkoties atbilstoši situācijai.... Tad arī visiem būs tikai ieguvums, un smaids, un pamās ar roku, nevis vicinās dūres, leks no auto laukā, maķ peremaķ un tādā stilā. Parasti palaižu, samazinot ātrumu, lai skrien, ja skrien, tik skrien tā, ka citam neradi bīstamību!
2023-10-25 18:16

tracer      versis..man nav doktora graada.stroikaa kiegelus ar nevaru neesaat..shoferu ir milziigs daudzums..un es nevaru bosam pateikt ka nevediishu..jo atlaidiis..un peec tavas logikas sanaak ka boss godaviirs kursh ievero noteikumus.jo vinjam nav jaasteidzas ndvis darba duhkjis kursh spiests straadaat taadu darbu..jo nav izveeles..taa ka lekties vajag uz darba devddjiem.nevis darbiniekiem.kuri spiesti pienemt taadus noteikumus.. 2023-10-25 18:35

Versis      Tracer, tad varbūt vaig ar to bosu izrunāt to būšanu. Viņš tak redz, ka Tu stāvi korķī!
Lai nav tā, ka pēc tam Tev jāiedzen nokavētais. Nezinu gan kādi punkti ir tai darba līgumā un kā tas darbojas dzīvajā, bet, ja ir stundu likme, tad tik rullē, pikjis nāk. Par virsstundām tak ar maksā, ja ne dubultā, tad procentuāli.
2023-10-25 18:51

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu