Cik kW uz 100 km realitātē?

Kādreiz šķita. ka ar gāzes auto maz var nobraukt, ilgi jāuzpilda ... izrādās, nebiju pamēģinājis elektroauto. :)

av2      Labiem ap 0,20 kw uz km, knapaakiem vairaak. 2024-07-03 22:41

SprocketBay      Šis rādītājs ir tieši pakārtots klimatiskajiem apstākļiem, visvairāk patērēs ziemā - ap 26-28kw. Vēsā vasarā var pat dabūt 18kw un vēl mazāk. 2024-07-03 23:36

tracer      elektroauto jau ir vakardiena
viss..paspeeleejaas bagaatie diikdienji un pietiek
normaalie cilvdeki nepeerk tos paarcenotos auto
ekonomiski auzas pamatiigas
starp citu..paraadaas pirmie breecieni no hibriidauto iipasniekiem
iisti nezinu to uzbuuvi.bet izraadaas shiem arii esot kautkaads akjmjlators tur
un kaa garantija beidzas auto.taa akumulators ar beigts
un cipars liels esot lai nomainiitu
kaartedjais cilvedku apjaajiens kaa ar saules baterijaam
2024-07-04 06:29

smooth      # 06:29 , jā, tracer, tagad jāgaida ūdeņraža iekšdedzes dzinēju auto... 2024-07-04 09:13

Ljekainiitis      Tracerīt - kā var parādīties PIRMIE brēcieni no hibrīdauto lietotājiem, ja Priuss tirgū ir jau no 2001. gada ? :) Nu čuķ tomēr jāzin, pirms muti ver.

Tev joprojam gribas ar Ford T braukt ? Ko katrs vasja ar lomiku salabot var ?
2024-07-04 11:53

Ljekainiitis      P.S. Kādam laikam vīnogas ir skābas ... :) Jo pamazām tie elektroauto sāk kļūt lietojami. 2024-07-04 13:50

kruela      https://www.youtube.com/watch?v=nAIFbKIAjWo
Ilgākais brauciens uz Liepāju ar elektroauto...............
2024-07-04 17:27

rokons      Vai skolā kādam fiziku arī mācīja? kW ir jauda, to arī iekšdedzes motoriem uzrāda ( arī ZS).
Enerģijas daudzumu, lai kaut ko darītu ( arī brauktu attālumus) raksturo kWh, jeb kilovatstundas, klasiski fizikā (J J , jeb džauli.
Ir pārāk daudz faktoru, kas ietekmē to izlietojumu. Piem vējš
2024-07-04 20:06

Edg      Mans personīgais viedoklis paliek nemainīgs. Es neesmu pret alternatīvu, drīzāk ar abām rokām un kājām par. BET šodienas hibrīdauto un elektromobiļi NAV alternatīva, tie vienkārši ir nišas produkti un nekas vairāk. Ko ar šo nišu dara mārketings, tas mani neinteresē.
P.S. pagājušajā mēnesī darba vieta man iedeva jaunu dienesta vāģi, toyota corolla cross. kā pārvietošanās līdzekli ar enerģijas rekuperāciju, (toyotas hibrīds) nav nekāds vainas. Tikai viņam nav ātrumkārbas, (e-cvt jeb variators) un tas ir lielākais mīnus un visvājākis elemets visā tajā konstrukcijā. Vājāks pat par bateriju kurai garantija 10 gadi. Salīdzinot ar līdzīga izmēra SUV atļautā slodze uz transmisiju apmēram 60-70 procenti mazāka. Lādējamie hibrīdi un pilni elektro tas pavisam cits stāsts. Ar hibrīdiem esmu braucis daudz, tiesa ganvenokārt esot ārpus tēvzemes ar nomas auto. Elektro i pat man nepiedāvājiet, viņš nav alternatīva.
2024-07-04 21:47

kvarts      Ja līst lietus pie -4 grādi , tad elektroauto pat stiklu nespēj atkausēt, un ja ārā ir -25 grādi , tad no paredzētā 1/3 vari nobraukt...tikai vasaras auto...vismaz man tā.... 2024-07-04 22:22

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu