Viedie tahorāfi

Cienījamie PA dalībnieki, varbūt kāds ir lietas kursā, vai visiem kravas transporta līdzekļiem( busiem), virs 2,5 t no 2026.gada 1. jūlija vajadzēs viedos tahogrāfus, vai tikai tiem , kas izbrauc ārpus Latvijas... paskopi ar informāciju....

janisb      Tahogrāfa nomaiņa uz viedo tahogrāfu v2 transportlīdzeklī, ar ko veic starptautiskos pārvadājumus es un eez teritorijā:
Analogais vai digitālais tahogrāfs līdz 2024. gada 31. decembrim
Viedā tahogrāfa 1. versija līdz 2025. gada 18. augustam
Veicot starptautiskos vai kabotāžas pārvadājumus ar transportlīdzekļiem, kuru maksimālā pieļaujamā masa, ieskaitot piekabi vai puspiekabi, pārsniedz 2,5 t, no 2026.gada 1.jūlija būs jāreģistrē darba un atpūtas laika posmi, izmantojot tahogrāfu (v2)
Tiem kas necērt fišku kabotāža ir iekšzemes pārvadājumi.
2025-04-15 20:17

av2      Tas ir, buus liidziigi, ka mums te US, praktiski taa ir planssete ar sim, un piesleegumu auto diagnostikai ? Apchakareet gruuti... 2025-04-16 00:51

janisb      =>av2 Nebūs vis kā US, EU tā ir speciāla iekārta, ar gps un netu, pieslēgta can šinai, dublē datus šofera viedkartē, ļauj pārbaudītājiem (iestādēm, polcijai) un īpašniekam reālajā laikā pieslēgties un redzēt datus, tajā skaitā vēsturiskos... 2025-04-16 18:44

Blackwolf      it sevišķi iespārda latviešu valodnieku stulbais ":"viedais ""tahogrāfs))
Šeibas vairs nevar izmantot EU .PIRMS VAIRĀKIEM GADIEM vĀCIJA SADŪROS AR taho---nav ne vienas pogas ,nekā ,,var tikai iestumt karti un mainīt protokola papīru..visa vadība notiek ar aizdedzes atslēgu.
Taču ,manā, vērtējumā vislabākais un vienkaršākais taho ir Stoneridge..uz displeja atrodas tikai esošais režīms --lieli cipari ,kuri atsakaita atlikušo laiku..
Var stabili kontrolēt un organizēt darbu un atpūtas pauzes.Uz citiem taho viss ir sabāzts maziem cipariem un viena displeja un braucot paceļot acis uz augšu maz ko var redzēt.
2025-04-20 11:46

Labrador      Un kā apmānīt viedo tahografu? Firmas pieprasa. 2025-04-20 13:03

Blackwolf      labrador..neko nevajag mānīt!!!Taho ieviesa ,lai ieviestu kartību uz ceļiem..kad savu laiku neizgulējušos šoferus "´priekšniecība ""trieca braukt..uz ceļiem visu laiku bija autoavārijas ar smagām sekām..plus valstiskajā limenī ,kritās ekonomiskie radītāji--Kovid laikā ekonomika turējas tikai uz pārvadātājiem.
Pārguris autovadītājs NAV efektīvs darba darītājs,ne jau ponta pēc viens otrs fricis pieņemot darba autovadītāju slēdz līgumu ,kurš liedz tam strādāt vairāk par 10 h kopā ņemot.Turklāt obligāti Sat /Sun--brīvs.vēl kas ..ta 10--ā stunda ,kura trīs reiz nedēļā..tā NAV UN NEPIEDER FIRMAI--tā ir autovadītāja stunda ,lai atrastu parkingu pirms valsts slēgšanas.
un ja tev (iespēja )sanāk uz ceļa ar bagiem runas par taho režīma neievērošanu,tad droši vari likt visu vainu uz firmu..ir tāds europunkts ..aiziet no darba būs izdevīgāk nekā paliekot un personiski maksājot smagus tūkstošus .
Esmu redzējis parkingaā iebraucot LKW un no tiem izveļas pēc skata šoferis smagā alkohola reibumā--bet nē--viņš ir pamatīgi pārbraucies un pie tam tā ,ka uz kājām neturas..
tā ka --NĒ .. taho krāpt nevajag..tas ir tavs aizstāvis !!!!
2025-04-20 20:24

Labrador      Blackwolf, mēs dzīvojam džungļu sabiedriskajā iekārtā , kur no darbinieka tiek uzspiests viss un vēl vairāk. Uzņēmēju princips - ja govs dod maz piena, tad tā jātura badā, biežāk jaslauc un jāsit. Ja vienalga nav rezultātu, tad janokauj un tās vietā maksimāli lēti jānopērk cita. 2025-04-22 18:04

Blackwolf      aga ..tā ir tikai plika esošo situāciju un faktu konstatācija.Lai arī džungļi...ja pats nepierādīsi ,ka esi cilvēks ar kuru ir jārēķinās,tikmēr būs slaucama govs.

Taču pretīgākais ir tas ,ka lielais vairums parastās tautas šo džungļu slaucamās govs perspektīvu aizstāv ar putām uz lūpām ..un ir stāvā sajūsmā par to ,ka paši vergo.
Vergs nezina ,ka viņš ir vergs. Un tieši tas viņu dara par vergu.
2025-04-22 21:37

Blackwolf      ---Un kā apmānīt viedo tahografu? Firmas pieprasa.--

Visu ko var apmānīt...bet vai tev to vajag!??? Ja rīkojumi nāk uz borta komunikatoru--tad pārkopē un saglabē kopijas folderos.
Un telefona ievelc labu voice recorder ar automātisku ierakstu.Saglabā visas ar darba jautājumiem sarunas..laiks ,kad ,kur ,ar ko utt.. tas ir vienkārši

Un tad ,kad visi striķi trūks jeb vnk tev uznāks skrobe..
PAR DZIVES NETAISNĪBU))) tad atceries ,ka "´firmas::aicinājums krāpties ar taho---tas ir pamatīgs krimināls ..95 coda ļaunprātīga neievērošana ,ignorēšana ,apzināta avārijas situāciju radīšana uz autoceļiem ar iespējamo letālo seku varbūtību ,cilvektiesību neievērošana ..etc....un ar laba jurista palīdzību firma tev maksās gandrīz jebkuru summu ,lai tā nebankrotētu un vadību neieliktu aiz restēm.
Dānija --pirms gadiem desmit--ekipāža ..pārbaudē atklājās ,ka viens brauc ar savu karti ,kamēr otrs savu čipu izņēmis no taho.Un tad mainās vietām.soferim 21 štuks sodā ,firmai 121 štuks un kaut kādi liegumi pa virsu.
Beļģija --precīzi nezinu ,bet kāds braucējs atrāvies daudzu gadu cietumsoda..
2025-04-22 21:56

Labrador      Blackwolf, problēma visai elementāra. Vietās , kur nācies strādāt, praktiski visi strādāja neapmaksātas virsstundas, rupji pārkāpa drošības tehniku, lai darbs tiktu veikts ātrāk. Tiem vienmēr viens arguments - man , atšķirībā no tevis ir ģimene un kredīti , tāpēc nevēlos zaudēt darbu. 2025-04-23 17:56

Blackwolf      Jā ,ok ,es tevi sapratu .sory..ģimene etc..taču silti rekomendēju visu ko tādu ārp[us darba likumiem ,darba drosības un atpūtas ,darba nolikuma ,likuma utt..dokumentēt ,radīt speciālu failu ar programmiņu ,skaneri ,kurā vari ātri visu detalizēti piefiksēt..un nevienam nesaki ka tu to dari---starp šoferiem VIENMĒR ir pakaļas laizītāji un stukači.Bet tev var noderēt šīs dokumentētās ziņas. 2025-04-23 21:20

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010