Audi A6
Audi A6 tehniskie dati
2018. - . gads Jauda no 163 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 6.8 l/100km
Cena 20 000 līdz 58 900 Audi A6 Sedans
2018. - . gads Jauda no 286 līdz 340 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 7.1 l/100km
Cena 10 900 līdz 58 900 Audi A6 Allroad Universāls
2014. - . gads Jauda no 272 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 7.6 l/100km
Cena 11 200 līdz 23 000 Audi A6 Avant Universāls
2014. - 2018. gads Jauda no 150 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.6 l/100km
Cena 12 900 līdz 23 700 Audi A6 Sedans
2014. - 2018. gads Jauda no 190 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 7.4 l/100km
Cena 11 000 līdz 16 300 Audi A6 Allroad Universāls
2012. - 2014. gads Jauda no 204 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 8.9 l/100km
Cena 6900 līdz 12 700 Audi A6 Avant Universāls
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.2 l/100km
Cena 9400 līdz 15 200 Audi A6 Sedans
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.2 l/100km
Cena 3800 līdz 7900 Audi A6 Avant Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.2 l/100km
Cena 4000 līdz 13 000 Audi A6 Allroad Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 190 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 11 l/100km
Cena 3500 līdz 8500 Audi A6 Sedans
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 11 l/100km
Cena 3500 līdz 6500 Audi A6 Allroad Universāls
2006. - 2008. gads Jauda no 180 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11 l/100km
Cena 2500 līdz 5300 Audi A6 Avant Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 11 l/100km
Cena 2000 līdz 5500 Audi A6 Sedans
2004. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 12.2 l/100km
Cena 1000 līdz 2600 Audi A6 Avant Universāls
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13.1 l/100km
Cena 800 līdz 3500 Audi A6 Sedans
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13 l/100km
Cena 800 līdz 2000 Audi A6 Avant Universāls
1998. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 13.1 l/100km
Cena 600 līdz 2600 Audi A6 Sedans
1997. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 13 l/100km
Cena 600 līdz 2200 Audi A6 Avant Universāls
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Cena 600 līdz 3200 Audi A6 Sedans
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Audi A6 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Audi A6 ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 4.1% / 4.74% | 52. no 121 |
Audi A6 ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 4.1% / 4.74% | 52. no 121 |
2021 | 3 gadi | 4.3% / 5.57% | 33. no 129 |
Audi A6 ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 6.1% / 8.14% | 32. no 120 |
2021 | 4 gadi | 4.3% / 5.57% | 33. no 129 |
2020 | 3 gadi | 3.5% / 5.99% | 15. no 129 |
Audi A6 ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 6.1% / 8.14% | 32. no 120 |
2021 | 5 gadi | 6.4% / 9.29% | 24. no 129 |
2020 | 4 gadi | 3.5% / 5.99% | 15. no 129 |
Atsauksmes par Audi A6
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 10% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2500 EUR (ap 2500 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 780 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Gludi brauc, piekare jūtami savādāk uzņem nelīdzenumus un bedres, salons ļoti kluss, uz šosejas ērta mašīna, ziemā nav problēmu izbraukt visur, ar radžu riepām uz apledojuša ceļa ideāli turas, bagāžnieks ietilpīgs
Salīdzinoši dārgāks remonts citām auto klasēm - golf, astra, avensis. Bez pneimo piekares liekas pa zemu. Smags, kas nedaudz pasliktina vadāmību
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 1 gads) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 9`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1560 EUR (ap 1560 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Audisti sveicinās, interesējās, daži cilvēki atskatās itkā nebūtu nekad redzējuši c5 uz smukiem divdaļīgajiem diskiem..
Smaga govs, gruti manevret parkofkā kur vel izņemt asākus līkumus, aizmugurējā piekare vienkārši drausmīga, priekšējā par laimi neticamā kārtā nebij beigta. Dinamika pilsētā pie tāda patēriņa vnk nekāda, gausa arī uz trases lai gan patēriņs mēdz patīkami nokristies līdz pat 7l Salons nav jutama ergonomika pat ar visiem recaro beņķiem no allroda, pat sābam ir ērtāki benķi, par audi orģinālajiem ādiniekim labak vispar nerunat, - pie tiem nedēļu braucot nevarēju pierast un gribējās pēc iespējas ātrāk izkāpt. Salons ,konkreti, nepārdomāts, visa kā samests daudz tikai lai būtu pa faktu, bet nav jutams ka butu padomats par vadītāju. Galīgi nav jūtams tas vācu prēmiums par ko cilvēki tā jūsmo un pēc kā tiecas, teiksim tā, biju pieradis pie sāb 9-5 komforta un vadāmības ka šajā audī es jutos neerti un pat nedroši, arī ļoti kaitināja tas audi mazais bagažas nodalijums, sābā varēja iekraut kudi vairāk. Prieks ka tiku no tā audī vaļā, šis modelis kombinācija ar šo motoru ir īsta naudas kapsēta, pēc pārdošanas, pirmajā nedēļā jaunajam saimniekam aprāva skrūvi agregātsiksnas spriegotājam, lai gan tas bija jauns uzlikts pirms paris menesiem
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 65`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 90 EUR (ap 22 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Audi A6 - jautājumi, diskusijas
Marka: Audi a6 2,4 benzīns- gāze Simptomi: Grūti iedarbināt aukstu motoru, pēc vairākkārtējas piestartēšanas/noslāpšanas motors lēnām (pa vienam cilindram) iedarbinās, tad aptuveni minūtes 3-4 jāgaida, kamēr uzsilst. Ja ...
2) Sveču vadi;
3) Nepareiza aizdedze;
4) Nepareizi uzlikta zobsiksna;
3) Iekoksējušies gredzeni (vajadzētu būt eļļas patēriņam). Pie iedarbināšanas nepārslēdzas uz benzīnu Ja tas būtu 80to gadu VAZ, es teiktu tev laikam ar čoku karburatoram kas nav kārtībā.
Daudz kas var būt. Kaut vai dzinēja temperatūras devējs. Simptomu kopums, kas raksturīgs auto ar gāzi - ka uz benzas vairs neiet! Pamēģini atvienot akumulatoru, restartejas lai. Ja neiet, tad raksti. ··· Audi A6: Audi a6 grūti piestartēt lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
daudz sanāk braukt pa zemes ceļiem. ir c4 2,5tdi bet savu nokalpojis. vajadzētu kaut ko jaunāku tāpēc tāds jautājums cik izmaksāsās remots 3,0tdi 2005 gada
Tā kā mans verdikts - gribu sveicienu savam makam, vari pirkt :)! P.S Izmainiet Tēmas nosaukumu - Citroen C4 nekad nav bijis ar 2.5 TDI dzinēju!!! Te ir domāts Audi!!! Dzinējs jau labāk, bet piekare tāpat daudzsviru, remontēsi vismaz 2x gadā. Dzinējs visticamākais būs PD, līdz ar to būs ļoti prasīgs pret degvielas kvalitāti, nevarēs liet iekšā visu, kas kaut attālināti smako pēc dīzeļdegvielas.
Mans verdikts - es nepirktu! Un meklētu citas alternatīvas (ārpus VAG koncerna).
P.S. Ja nu ļoti gribas VAG izstrādājumu, tad varbūt ir jēgas paskatīties uz VW Sharan (SEAT Alhambra, Ford Galaxy) vai Škoda Oktavia. Dīzeļdzinēji, protams, būs PD, bet piekare šiem auto Tavām vajadzībām (grants segums) noteikti būs piemērotāka. ··· Audi A6: Audi C4 - ritošas daļas ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
kods
ERA
880007 ··· Audi A6: Audi A6 1.8T spole lasīt visu diskusiju (1 atbildes) »
Retarders - nu tad nevajag pirkt auto, kuru nevar atļauties, nebūs jāspļaudās.
Es kad pirku zināju, ka ir problēmas ar ķēdēm un, ka būs jāmaina un cik, tas maksā. Tikai intereses peec - kas tur tik daargs? Kjeedes? Paskatiijos to procesu - neeerts darbs, pirms to veikt, jaanjem nost transmisija un spararats, bet taa - pusstunda augstaakais! http://replace-timing-belt.com/how-to-replace-timing-chain-on-audi-a4-b8-3-2-fsi-quattro/ Draugs mainija, atrada lētāko servisu bet ar to visu sanāca 1400 €. ··· Audi A6: Ķēdes maiņas izmaksas lasīt visu diskusiju (15 atbildes) »
Vai priekš audi a6 quattro sedana 1.8 motors ir par maz? Ja kaut kas nobrūk ir lielāki izdevumi kā ar parastu priekšpiedziņu?
Izmaksas protams būs nedaudz lielākas..bet ne "nāvīgi"😎 Jo sarēžģītāks auto, jo vairāk izmaksu ! nu,,,,nu no kadiem 2,5 saakaas motori. 3,0 ---- 3,5 ir lloti ok. V8 ir super. Un bez jebkaadaam turbiinaam utt.
Paarejie ir motorelli, komeedijas. Lai razzotaaji varetu rakstiit, ka, redz, ir tas supermazais pateerinnss. Ka tik nav arii :))) Saaksi braukt taadu, kaa normaalu massiinu, pateerinnss buus veel leilaaks, kaa lielaakiem motoriem :((
1,8 priekss A6 awd ir par mazu. Ja veel svaigs diizelis, varbuut, ka cels arii kautkaa (bet reeks salonaa) , bet....1.8 bendziins buus jaagriezz vissu laiku, kaa rallijaa.
Taads 1.8 ir A4 motorinnss. viss ir atkarigs no blives starp sturi i sedekli.ja maz njem 2.8.i bus ok 1.8 turbo vai bez? Ar quattro būs nesamērīgi augsts degvielas patēriņš. ··· Audi A6: Audi A6 1.8 quattro lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Tagad jau uz visu ekanome, nebrinisos kad tam ir pat plastmasa sparnu un tadas ar durvis.
Pieliec magnetinu un tad jau manisi.
Okupacijas laika viens pazina Bobedai nopuvusos sparnus nomainija uz skiedru, pats cakli veidoja. Sanaca labi, bet nu ar visam skiedru auduma grumbam. Pecak jau apkrameja spaktelu kalnus un viss bija forsi. Bat ne dzelzim ir beda tada ka pie sadursmes, pat sikas sada detala panems lidzi ari virsbuvi.
Un sitie super autini, par ko te visi ta sajusmojas, nav domati ilgstosai eksplutacijai, 10 gadi un zem preses. Vai nu bus sapuvusi, vai elektronika noklajusies, vai grabes trakak par darza traktorinu. ··· Audi A6: Vai Audi A6 05-09 ir cinkota ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Kāpēc zūd jauda un neieslēdzas turbīna? Cik varētu izmaksāt turbīnas sakārtošana ( remonts, maiņa)? Modelis A6 1,8T 1998.g.
Mani interesē, tāds stereotips, ka smagākās mašīnas biežāk ir jāremontē. Tapēc vai tiešam ir labāk pirkt Audi A4 nekā A6 tikai remontu dēļ?
Protams, ja ņem jaunu, tad vienalga - līdz 100k tā noripos. Pēc tam katru nobaraukto kilometru, kas ir pēc, uzskati par loterijā laimētu. A6 tiai pieveers uzmaniibu motoram labaak nemt 4 cilindru jo V veida sesnieks meedz sulot pa bliivsleegiem, ja runa iet par jaunu auto tad vari tam nepieveerst uzmaniibu.... Pirkt vajag tādu mašīnu, kādu vari atļauties uzturēt. Tagad jaunu mašinu nopirkt sanāk lētāk kā lietotu. man liekas ka visi Audi ir pa lielam sūdi..paskat,Artilērijas ielā automātus taisa.vieni vācieši ,neviena japāņa un ja ir,tad mēnesī reizi..nezinu Audi ,BMW,WV nekad nepirkshu vairāk..braucu ar Hondu 13 gada..automāts ..ideāls auto vienkāŗsi ··· Audi A6: Vai Audi A6 Avant plīst ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Vai taisniba, ka Sim modelim tas 6 cilindru 2,5 tdi nav iisti izdevies motors un daudz problemu ar vinju!?
Un tie, kas te ar putām uz lūpām teiks ´´Bet manam toč ir tikai 200-250 000 km´´ var iet dillēs, praktiski visi šie motori Latvijā ir ar vismaz pusmiljonu un uz augšu noskrējienu. jarekinas ar samera zverigam apkopes cenam , klat tikt da jebkam ir neiespejami . Detalu cenas ari nav no letajam To gadu 2,8 bencīnieki bija labi, bet dīzeļi, ja ir līdz šodienai atbraukuši - ir iegādei nejēdzīgi! Taadas runas kliist. Manam beernam gan ir, bet vinjsh nesuudzas. Ar jebkuru dzineeju buus probleemas ja vinjsh buus nojaats .... ··· Audi A6: Audi A6 no 1999-2003 gada 2,5 ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Audi a 6 ar 1.9 tdi automāts, visu laiku tiek iekšā antifrīzs, radiators lielais nomainits bet vienalga
iepriekšējie jautājumi |