Chevrolet

Chevrolet modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Chevrolet - jautājumi un atsauksmes

Kvēpu filtrs Chevrolet Captiva (10)
Auto neuzņem ātrumu, servisā pieslēdza pie kompja un izmeta kvēpu filtru itkā aizsērējies. kādi jums ieteikumi ko darīt? ir daži varianti, bet varbūt kādam ir bijusi tāda problēma.
Laikam dīzeļi tiešām ar likumu jāaizliedz. Pardon visiem filtru griezējiem bet - pisam kapeiku uz savas un citu veselības rēķina ? Vispaar jau normaals diizelis ir pat tiiraaks par dazzu labu paartuuneeto bendzina kapseetu :)
Tikai, nu jaa, ko tas maksaa, tas labais diizelis , un taa uztureessana tajaa tip-top kaartiibaa :(
Latvijaa , Riigaa, centraa juuties , kaaa....traktoru salidojumaa.
Vinnam jau buutu passam jaaiztiiraas, bet ja visu laiku miicaas pa sastreegumiem, vai arii ja kas ne taa straada. Hmm, jaameeggina ar kompi tiiriit, kaa jau te mineeja, vai nonnemt, atdot izdedzinaat, bet to parasti vairaak dara komerctransportam utt.
Jaaliek cits, no kaada sassita autinna, ar mazu nobraukumu, vai jaapeerk jauns. Ja var taa izgriezt, lai ne visuaali, ne diagnostika neuzraada, var jau dariit. Mnanupraat, vispirms vajadzeeja sen dienas egr izmest, tas jau visus tos tuudus sataisa.
Pilna riga ar smirdigiem diizeljiem.nepaarspiileejot katrs treshais taa smird..ja brauc aizmuguree var sajust speeciigi..un par to dizelja uztureeshanu kartiba ir pasakas..vecu 400 000 nogaajushuju dizeli nevar uzturet kaartibaa.tur viss ir nolietots..tas ja motors ruuc nenoziimee kaa kaartiibaa.pa tv pat raadiija sizetu.ka visi volvo kuri tiek ievesti lv ir ar 400 000 nobraukumu.respektivi luuznji..kurus vaacietis keeti paardod kai tiktu valjaa tik.bet lv taadi luuznji maksaa lielu naudu..un tad raud ka servisa izmaksas saakot no 1000 eiro.bet jameer buus stulbenji kuri pirks tikmeer jaapeec autoplaciem nenopelniit?.starp citu latvijaa benzinauto jebkuras markas ar uguni nesamekleet..nav vienkarshi..jo tie nav taa nobraukti ka diizelji..un vaacietis pats ar to brauc Ja auto ražots pēc 2008 gada 1. jūlija, tad būs pagrūti iziet tehnisko ar izgrieztu kvēpu filtru... ··· Chevrolet: Kvēpu filtrs Chevrolet Captiva lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kā noņemt mehānisko ātrumkārbu automašīnai Chevrolet Matiz, 995cm3, benzīns, 2008 gada izlaidums. (11)
Ieslēdzot 5-to ātrumu, sāk grabēt tā, ka liekas auto tūlīt uzsprāgs. Var braukt ar 1-2-3-4 un atpakaļgaitas ātrumu, nav nekādu problēmu.
Kā Tu iedomājies, kā lai dod padomu piecos vārdos šeit?? Skrūvē vaļā visu, kas atgādina skrūvi vai uzgriezni un kādā brīdī kārba pati sāks atdalīties. :) Protams, arī pašā kārbā kaut kas lieks atdalīsies... :) Ņemsi nost un tālāk brauksi bez tās kārbas? Noliec to mopēdu pie sētas un nopērc mašīnu. Nevajag nodarboties ar to, par ko nav sajēgas. cel uz kluchiem.ratus nost.bremzhu diskus un suportus nost.pusasis aaraa.starteri un paarsleegshanas meh. turpat.
var gadiities veel vadi uc. prichendaali.
tad 4-6kaarbas skruuves.
veco izmet atejaa. liec ar garantiju pirktu-lietotu.
Kārbu var noņemt 5min laikā.Noteikti ka zobratam nolūzusi ir aus,jāmaina.bet tas varētu būt padārgi.Brauc uz servisu un noskaidro ··· Chevrolet: Kā noņemt mehānisko ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Amerikas Auto (11)
Vai ir iespeja Lv iegadaties Oldsmobile Delta 88 75 gada cetru durvju vai chevrolet Impala 59 gada cetru durvju?
nu to C-klasi var vinjam bagazhniekaa ielikt :D Pirmkārt - minētie modeļi ir uzskatāmi par kolekcijas auto pat pašā ASV. Attiecīgi - cerēt, ka šai mazajā sādžā ar pusotru miljonu iedzīvotāju kāds tirgos šādus auto - ir vairāk, kā naivi. Pašā ASV tādi tiek izķerti kolekcijās.
Otrkārt - Informāciju par šādiem auto meklē tikai internetā vai arī pie attiecīgajiem interešu klubiem. Cik zinu, tad arī Latvijā ir cilvēki, kas fano par amīšu auto un reizi gadā taisa salidojumus. Vienam fanātam pat pieder kādi pieci sešdesmito-septiņdesmito gadu monstri, man pat liekās, ka to īpašnieks savulaik bija reģistrēijies OHO. Bez tam ļoti spēcīga fanātu grupa ir Skandināvijā - tur diezgan bieži var redzēt vietējos "biezos" vizināmies šādos auto. Mēģini saistīties ar viņiem.
Treškārt - bet tā jau ir gaumes lieta - manuprāt vienīgais, ar ko šādi auto var izcelties - ar savdabīgo dizainu. Praktiskums - nulle. Kvalitāte - "žiguļa" līmenī, tikai "navarotu" vairāk. Ja Tev vēl garāžā stāv pāris praktiskāki auto - tad vari atļauties tādu pirkt "aiz mīlestības", ja nē - nepavilksi šitādu amerikāni. Nesanāks Tev ar viņu ikdienā uz darbu vizināties - katra detaļa būs zelta vērtībā, tās būs ilgi jāmeklē un jāgaida, kā arī - vēl vajadzīgs atbilstošs serviss, kas ar tādiem auto prot strādāt. Īsāk sakot - šāds auto vairāk stāvēs servisā, nekā ar to brauksi. Un ekspluatācijas izdevumos Tev aizies kādi desmit pensionāru iztikas minimumi.
domaaju ka te buus pagruuti, leetaak un viekaarshaak buutu no ASV, veel var proveet no Somijas vai Zviedrijas, bet tur daargi buus Man gan liekas, ka tie ir kolekcijas cienīgi auto un Latvijas ziemās ar tiem būtu...kā lai to pareizāk pasaka, nepareizi pārvietoties. Ja pērk šādu auto, tad ļoti svarīgs ir detaļu autentiskums un tādēļ ikdienā tādu lietot ir neapdomīgs lēmums.
Jautājums bija par iegādāšanos...Latvijā pastāv firma, kas spēj autiņus piegādāt no ASV, pats arī kādreiz ar šīm lietām biju saistīts, bet labāk no sausajiem štatiem un pašam. Tas jebkurā gadījumā ir liels naudas ieguldījums.
Pēdējos mēnešus laikos, kad esmu pie kastes, Discovery regulāri rāda pāris-trīs sērijas par šādu auto pirkšanu, pārdošanu, remontu, restaurāciju vai vienkārši uzprišināšanu. Auto parasti atrod visādās sētmalēs (tad nav īpaši dārgi, bet tāpat skaitlis parasti ir virs 10k$ par caurrūsējušu graustu) vai arī izsolēs (tur arī 70k$ nav galējā robeža).

Impala (jebkura) laikam šodien ir kolekciju auto jau tikai pēc definīcijas, par Oldsmobili kā vēl retāku modeli, informācijas krietni mazāk.
··· Chevrolet: Amerikas Auto lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu