Volkswagen Passat

Volkswagen Passat tehniskie dati

Cena 300 līdz 26 500 Volkswagen Passat Variant Universāls
2014. - . gads Jauda no 120 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 6.3 l/100km
Cena 13 900 līdz 31 500 Volkswagen Passat Sedans
2014. - . gads Jauda no 122 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 4.1 līdz 5.3 l/100km
Cena 13 500 līdz 28 000 Volkswagen Passat Alltrack Hečbeks
2012. - . gads Jauda no 140 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.6 l/100km
Cena 6900 līdz 14 700 Volkswagen Passat Variant Universāls
2010. - 2014. gads Jauda no 105 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 9.3 l/100km
Cena 7000 līdz 14 900 Volkswagen Passat Sedans
2010. - 2014. gads Jauda no 105 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.7 l/100km
Cena 2800 līdz 6700 Volkswagen Passat Variant Universāls
2005. - 2010. gads Jauda no 102 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 10.1 l/100km
Cena 3200 līdz 8200 Volkswagen Passat Sedans
2005. - 2010. gads Jauda no 102 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 9.8 l/100km
Cena 1500 līdz 3500 Volkswagen Passat Variant Universāls
2000. - 2005. gads Jauda no 100 līdz 275 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 13 l/100km
Cena 900 līdz 5000 Volkswagen Passat Sedans
2000. - 2005. gads Jauda no 100 līdz 275 ZS
Degvielas patēriņš no 5.4 līdz 13 l/100km
Cena 700 līdz 1900 Volkswagen Passat Variant Universāls
1997. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 11 l/100km
Cena 200 līdz 2800 Volkswagen Passat Hečbeks
1985. - 1988. gads Jauda no 54 līdz 136 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 10.3 l/100km
Cena 200 līdz 800 Volkswagen Passat Hečbeks
1981. - 1985. gads Jauda no 54 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 9.2 l/100km
Volkswagen Passat Hečbeks
1980. - 1981. gads Jauda no 54 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 9.2 l/100km

Volkswagen Passat kvalitāte

Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm
Pārbaudes gads Auto vecums pārbaudes laikā Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto
Vieta
Volkswagen Passat ražots 2013. gadā
2015 2 gadi 10.8% / 8.40% 106. no 129
Volkswagen Passat ražots 2012. gadā
2015 3 gadi 10.8% / 8.40% 106. no 129
2014 2 gadi 10.7% / 9.10% 93. no 129
Volkswagen Passat ražots 2011. gadā
2015 4 gadi 10.8% / 8.40% 106. no 129
2014 3 gadi 10.7% / 9.10% 93. no 129
2013 2 gadi 6.4% / 6.20% 83. no 132
Volkswagen Passat ražots 2010. gadā
2015 5 gadi 16.4% / 13.90% 94. no 125
2014 4 gadi 10.7% / 9.10% 93. no 129
2013 3 gadi 6.4% / 6.20% 83. no 132
2012 2 gadi 5.5% / 5.90% 54. no 129
Volkswagen Passat ražots 2009. gadā
2015 6 gadi 16.4% / 13.90% 94. no 125
2014 5 gadi 13.7% / 14.80% 47. no 122
2013 4 gadi 6.4% / 6.20% 83. no 132
2012 3 gadi 5.5% / 5.90% 54. no 129
Volkswagen Passat ražots 2008. gadā
2015 7 gadi 21.8% / 20.10% 72. no 111
2014 6 gadi 13.7% / 14.80% 47. no 122
2013 5 gadi 10.1% / 10.80% 67. no 121
2012 4 gadi 5.5% / 5.90% 54. no 129
2010 2 gadi 5.5% / 5.10% 75. no 131
Volkswagen Passat ražots 2007. gadā
2015 8 gadi 21.8% / 20.10% 72. no 111
2014 7 gadi 23.1% / 21.80% 68. no 113
2013 6 gadi 10.1% / 10.80% 67. no 121
2012 5 gadi 10.2% / 10.30% 65. no 122
2010 3 gadi 5.5% / 5.10% 75. no 131
2009 2 gadi 4.0% / 5.00% 32. no 117
Volkswagen Passat ražots 2006. gadā
2015 9 gadi 27.4% / 26.80% 52. no 95
2014 8 gadi 23.1% / 21.80% 68. no 113
2013 7 gadi 16.7% / 17.20% 50. no 107
2012 6 gadi 10.2% / 10.30% 65. no 122
2011 5 gadi 7.6% / 10.40% 31. no 120
2010 4 gadi 5.5% / 5.10% 75. no 131
2009 3 gadi 4.0% / 5.00% 32. no 117
2008 2 gadi 4.9% / 4.80% 64. no 116
Volkswagen Passat ražots 2005. gadā
2015 10 gadi 27.4% / 26.80% 52. no 95
2014 9 gadi 27.2% / 28.80% 38. no 95
2013 8 gadi 16.7% / 17.20% 50. no 107
2012 7 gadi 15.4% / 17.50% 42. no 107
2011 6 gadi 7.6% / 10.40% 31. no 120
2010 5 gadi 9.7% / 9.90% 61. no 123
2009 4 gadi 4.0% / 5.00% 32. no 117
2008 3 gadi 4.9% / 4.80% 64. no 116
2007 2 gadi 5.9% / 5.90% 56. no 113
Volkswagen Passat ražots 2004. gadā
2015 11 gadi 30.5% / 32.10% 25. no 78
2014 10 gadi 27.2% / 28.80% 38. no 95
2013 9 gadi 21.0% / 23.00% 32. no 87
2012 8 gadi 15.4% / 17.50% 42. no 107
2011 7 gadi 14.9% / 16.70% 40. no 98
2010 6 gadi 9.7% / 9.90% 61. no 123
2009 5 gadi 8.6% / 9.30% 49. no 109
2008 4 gadi 4.9% / 4.80% 64. no 116
2007 3 gadi 5.9% / 5.90% 56. no 113
2006 2 gadi 6.3% / 6.60% 48. no 107
Volkswagen Passat ražots 2003. gadā
2015 12 gadi 30.5% / 32.10% 25. no 78
2014 11 gadi 33.5% / 33.30% 41. no 78
2013 10 gadi 21.0% / 23.00% 32. no 87
2012 9 gadi 21.7% / 22.20% 39. no 88
2011 8 gadi 14.9% / 16.70% 40. no 98
2010 7 gadi 9.7% / 14.70% 61. no 123
2009 6 gadi 8.6% / 9.30% 49. no 109
2008 5 gadi 8.4% / 8.90% 52. no 111
2007 4 gadi 5.9% / 5.90% 56. no 113
2006 3 gadi 6.3% / 6.60% 48. no 107
2005 2 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 1 gadi 5.3% / 5.60% 58. no 113
Volkswagen Passat ražots 2002. gadā
2014 12 gadi 33.5% / 33.30% 41. no 78
2013 11 gadi 26.0% / 27.60% 29. no 69
2012 10 gadi 21.7% / 22.20% 39. no 88
2011 9 gadi 20.8% / 21.40% 39. no 79
2010 8 gadi 9.7% / 14.70% 61. no 123
2009 7 gadi 13.0% / 14.00% 38. no 94
2008 6 gadi 8.4% / 8.90% 52. no 111
2007 5 gadi 8.2% / 10.70% 27. no 107
2006 4 gadi 6.3% / 6.60% 48. no 107
2005 3 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 2 gadi 5.3% / 5.60% 58. no 113
Volkswagen Passat ražots 2001. gadā
2013 12 gadi 26.0% / 27.60% 29. no 69
2012 11 gadi 32.2% / 26.80% 65. no 77
2011 10 gadi 20.8% / 21.40% 39. no 79
2010 9 gadi 20.8% / 19.20% 39. no 79
2009 8 gadi 13.0% / 14.00% 38. no 94
2008 7 gadi 16.6% / 13.30% 79. no 99
2007 6 gadi 8.2% / 10.70% 27. no 107
2006 5 gadi 12.2% / 11.20% 65. no 106
2005 4 gadi 4.7% / 6.50% 21. no 110
2004 3 gadi 5.3% / 5.60% 58. no 113
Volkswagen Passat ražots 2000. gadā
2012 12 gadi 32.2% / 26.80% 65. no 77
2011 11 gadi 29.2% / 26.00% 51. no 72
2010 10 gadi 20.8% / 19.20% 39. no 79
2009 9 gadi 21.2% / 18.30% 64. no 87
2008 8 gadi 16.6% / 13.30% 79. no 99
2007 7 gadi 19.1% / 15.80% 74. no 96
2006 6 gadi 12.2% / 11.20% 65. no 106
2005 5 gadi 12.8% / 11.30% 69. no 105
2004 4 gadi 5.3% / 5.60% 58. no 113
Volkswagen Passat ražots 1999. gadā
2011 12 gadi 29.2% / 26.00% 51. no 72
2010 11 gadi 26.0% / 24.10% 50. no 75
2009 10 gadi 21.2% / 18.30% 64. no 87
2008 9 gadi 20.7% / 18.10% 67. no 88
2007 8 gadi 19.1% / 15.80% 74. no 96
2006 7 gadi 20.9% / 17.20% 78. no 97
2005 6 gadi 12.8% / 11.30% 69. no 105
2004 5 gadi 11.8% / 10.90% 69. no 103
Volkswagen Passat ražots 1998. gadā
2010 12 gadi 26.0% / 24.10% 50. no 75
2009 11 gadi 24.6% / 23.30% 46. no 68
2008 10 gadi 20.7% / 18.10% 67. no 88
2007 9 gadi 23.8% / 21.40% 57. no 82
2006 8 gadi 20.9% / 17.20% 78. no 97
2005 7 gadi 21.9% / 17.00% 71. no 87
2004 6 gadi 11.8% / 10.90% 69. no 103
Volkswagen Passat ražots 1997. gadā
2009 12 gadi 24.6% / 23.30% 46. no 68
2008 11 gadi 23.4% / 22.50% 45. no 72
2007 10 gadi 23.8% / 21.40% 57. no 82
2006 9 gadi 23.7% / 22.70% 48. no 78
2005 8 gadi 21.9% / 17.00% 71. no 87
2004 7 gadi 18.6% / 16.70% 57. no 85
Volkswagen Passat ražots 1996. gadā
2008 12 gadi 23.4% / 22.50% 45. no 72
2007 11 gadi 28.2% / 26.30% 42. no 57
2006 10 gadi 23.7% / 22.70% 48. no 78
2005 9 gadi 21.8% / 22.40% 36. no 70
2004 8 gadi 18.6% / 16.70% 57. no 85
Volkswagen Passat ražots 1995. gadā
2007 12 gadi 28.2% / 26.30% 42. no 57
2006 11 gadi 28.5% / 27.60% 38. no 59
2005 10 gadi 21.8% / 22.40% 36. no 70
2004 9 gadi 22.1% / 22.00% 38. no 70
Volkswagen Passat ražots 1994. gadā
2006 12 gadi 28.5% / 27.60% 38. no 59
2005 11 gadi 29.0% / 27.70% 40. no 59
2004 10 gadi 22.1% / 22.00% 38. no 70
Volkswagen Passat ražots 1993. gadā
2005 12 gadi 29.0% / 27.70% 40. no 59
2004 11 gadi 28.3% / 26.90% 41. no 67
Volkswagen Passat ražots 1992. gadā
2004 12 gadi 28.3% / 26.90% 41. no 67

Atsauksmes par Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Universāls 1999.gads Dīzelis 1.9 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2016 (auto vecums 17 gadi) Lietošanas ilgums:30`000 kilometri (1 gads)
Vidējais degvielas patēriņš: 5.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 100 EUR (ap 100 EUR gadā)
Kopējais auto novērtējums:
10/10
  Māris (vīrietis, 31 gadi)
Volkswagen Passat Universāls 2005.gads Dīzelis 1.9 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2009 (auto vecums 4 gadi) Lietošanas ilgums:160`000 kilometri (8 gadi)
Vidējais degvielas patēriņš: 7.5 litri uz 100km (braucot ap 100% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 620 EUR (ap 77 EUR gadā)
Kopējais auto novērtējums:
7/10
   vīrietis, 50 gadi
Volkswagen Passat Universāls 2004.gads Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2017 (auto vecums 13 gadi) Lietošanas ilgums:4`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 5.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 120 EUR
Kopējais auto novērtējums:
8/10
   vīrietis, 43 gadi
Volkswagen Passat Universāls 1988.gads Benzīns 1.8 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2011 (auto vecums 23 gadi) Lietošanas ilgums:5`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 10.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 499 EUR
Kopējais auto novērtējums:
1/10
  Guntis (vīrietis, 43 gadi)
Volkswagen Passat Universāls 2012.gads Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2015 (auto vecums 3 gadi) Lietošanas ilgums:12`000 kilometri (2 gadi)
Vidējais degvielas patēriņš: 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 200 EUR (ap 100 EUR gadā)
Kopējais auto novērtējums:
8/10
  Janis (vīrietis, 35 gadi)
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Volkswagen Passat, izvēlies kādu Volkswagen Passat paaudzi lapas augšā.
Pievienot atsauksmi
Volkswagen Passat foto attēls

Volkswagen Passat - jautājumi, diskusijas

Tipiskās ķibeles wv passat 2003 (9)
Kas būtu jāskatās un kam būtu japieverš lielāka uzmanība perkot wv passat 2003.g. 1.9.TDI B5+ modeļa auto ???
Esi gatavs par taadu pasaatu maksaat 4000€??? tur jāslēdz kompis klāt, jāskatās kuzava ģeometrija, savirze, slēdzenes, kārba, suporti un protams dzinējs. tamdēļ par samaksu to dara servisos parastas vainas sim modelim ir durvju sledzenes,logu pacelaji ,tandemsuknis,aizmugures vaks pikapam ruse,komfortbloks medz nobeigties,un prieksejie lukturi biezi japule,stures reikai arii japievers uzmaniba. vecaakas par 10 gadiem ir....90% gadiijumos - izmesta nauda. Jo, par to, ko samaksaasi peerkot, apdrossinot, peec tam remontos, velreiz remontos , detajaas utt vareeji braukt ar pilniigi jaunu autinnu. Jaa, varbuut netik lielu, vai ar mazaak navarotiem , bet JAUNU ! Un tie vecaa autinna navaroti peec 10 gadiem arii buus tikai probleemas, un veel tehnaloggiski novecojussas probleemas :( Nnem kaadu korejas razzojumu, un veel buus 7-10 gadu razzotaaja gartantija.
Par jautaajumu - motors ( vecs diizelis - brrrr ) , sajuugs , piekare,kuzovs , ritennu lennki , viss salonaa, kas kustaas ar elektriibu utt.
Nekāda prieka, tikai izdevumi. Noskrējis būs ap 500k kilometru - jau braucoša lūžņu kaudze.
Tātad standarta defekti - dubultmasas spararats, VDO (Siemens) PD sprauslas, priekšējā piekare, vēlākiem modeļiem elektriskās stāvbremzes, arī māte korozija dos par sevi zināt. Ja vēl paņemsi ar DSG kārbu, vispār ziemassvētki. Neizbrauksi no servisa. Īsāk sakot servisu sapņu auto. Iesaku iegādāties servisa abonementu un maiņas auto ;).
Pilnīgi pievienojos av2 kunga viedoklim, ka šāds auto ilgtermiņā ņemot sanāk jauna auto cenā. Ņem kādu korejieti, francūzi, vai to pašu Dacia (Sandero Stepway), būsi laimīgs.
··· Volkswagen Passat: Tipiskās ķibeles wv passat 2003 lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Automatiskā kārba VW passat b5 (5)
Sveiki. Man ir vw passat b5 unversalis. sakas problemas ar karbu. Pec koda nevareju nekur atrast. Sobrid nopirku karbu ar citu kodu un karbas kompjuteru. Gribetu zinat vai Man bus japarprograme galvenais masinas dators lai ietu karba?
Tolmeta filiāļu telefona numurus var atrast internetā. :D Bet, ja nopietni, pārdod detaļās, remontēt neatmaksājas. neieteiktu remonteet!
met shrottaa un buusi vinneetaajs!
Tu esi vellns!Paardod mashiinu ,kameer vari liidz-1500.eur. Jūtu līdz! Kā jau ETC teica - Tolmets ir visprātīgākā izeja, ja vien pats neesi auto elektro inženieris un mehāniķis. Cipars par kārbas nomaiņu, jaunām eļļām, ECU pārprogrammēšanu būs lielāks par šī autiņa vērtību. Un pastāv arī iespēja, ka ieprogrammēt kārbu esošajā sistēmā būs milzīga problēma, ja būs jāmeklē (vai pašam jāizgatavo) CAN Gateway modulis. Gan jau ka bus, jo sie nebus pazistami viens ar otru. Var gadities, ka nemaz i negribes draudzeties. ··· Volkswagen Passat: Automatiskā kārba VW passat b5 lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Mašīna reizēm slikti iedarbināma. (10)
Mašīna ir likta pie kompjūtera,kas nosaka,kāda vaina mašīnai.Taču tas rāda,ka mašīnai KĻŪDU NAV.Lai gan kad motors ir auksts,tā negrib "pielekt".Tā ir laiciņu jāgriež,kamēr jau "pielec",taču reizē ar dūmu mākoni.Kad akumulators ir...
Sprauslas izdilushas un nevis smidzina degvielu, bet pilina. Rezultaataa diizeljdegviela nav aerosola veidaa kas aatri uzliesmo (pielec) bet degkameraa ir vnk slapjsh un taapeec ir ilgi jaagriezh (un veelams aatri). Tajaa briidii kad degmaisiijums uzliesmo, pa izpiuuteeju arii tiek izgruusts nepilniigi sadegushais degmaisiijums duumu veidaa. Parasti duumi ir gaishi.
Kaa ar kveelsveceem? Visas stradaa?
It kā velk uz degvielas nepietiekamību palaišanas laikā. Jāgriež tik ilgi, kamēr tas to uzpumpē. Viens no variantiem ir ielikt pretplūsmas vārstu degvielas sistēmā vai arī meklēt vainu, kas ticami var būt degvielas sūknī. Tur ir tāds vārstiņš, kas arī notur degvielu, lai tā neaizplūstu uz bāku atpakaļ, kamēr mašīna nedarbojas.
Nu normālam specukam to vajadzētu saprast.
jurks, cik saprotu te iet runa par td nevis par benzīnieku, tās ir divas dažādas lietas.
Tu raksti- reizēm! Skaties var būt ir kādi apstākļi ar kuriem var sasaistīt problēmu! Man bija pieredze miglainā laikā benzīnieks, ja uz reiz nepielec, tad pārsūc benzīnu! Bija jāskrūvē sveces ārā un jāgriež kamēr izvēdinās! degvielas filtrs ciet (baakaa) . To kompis var arii neuzraadiit. Un iisti neticu, ka nav nevienas klluudas ECM atminnaa .....1998 gada autinnam.
Diemzzeel parasti "speciaalisti" vinnas vienkaarssi izdzesss , un tad briinaas, ka nevar atrast probleemu :(
Un , iesaakumam , akkiitis tak nemaksaa lloti daargi. Ja reiz saki, ka ssvaks, noteikti uzliec jaunu, un paarbaudi kaa ggenerators laadee ( vissas gaismas iesleedz, peccku, videeji apgriezieni - skaties lai ir vismaz 14V uz klemmeem akkim )
Piekritu typhoo ··· Volkswagen Passat: Mašīna reizēm slikti... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
B6 panelī P ar svītriņu pāri.. (6)
Braukt varēja ar norādi līdz 30.km st.+pašlaik nevar DSG kārbā ielikt R lai drusku pabrauktu atpakaļ,bet uz priekšu nevaru ,jo esmu iespiests starp autiņiem..kā ieslēdzu tā panelī mirgo PRNDS ātrumkārbas norādes..cik saprotu labāk vairs...
f....ng leetaa gala DSG kaarbas. Un tie debiilie variaatori turpat ;(( Kautko stuulbaaku izdomaat nevareja .
Nu ok, DSG, ja lloti daargaam (+jaunaam) massiinaam, tad ir ok.
KO dariit? Sauc evakuaatoru, un uz servissu.
apsveicu ar suporta maiņu, tev sarūseja rokas bremzes motoriņš, jāņem ritenis nost, jāskrūvē motoriņš no suporta nost un ar torksu roku jāatlaiž suports un uz servisu, 350 eur atjaunotais suports Vaijjj... nogļukoju!!!! :D Jā tur nobeidzies suports,būs serviss jāmeklē,.tiku cauri ar 300 e. Cik saprotu, nopirki kaut ko par ko galiigi poņas nav- ieteikums- tiksi "ārā", duj uz pļavu un notestē visu to h... kas tai kastē sabāzts...ja vien pļavā tā maķīna galīgi neapstāsies, tjipa- ceļa tālāk nav... :)) ··· Volkswagen Passat: B6 panelī P ar svītriņu pāri.. lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Benzīns - vai var liet 98 benzīnu 95-tā vietā? (12)
Ir 1998g.1.8 Passāts.Uz tvertnes vāciņa norādīts ka lejams 92 vai 95.Vai varu liet 98?
A nafig tā darīt? Liet jau var, tikai kāda jēga un motivācija? Liet var, ja naudu nav kur likt.
Bet labāk liet tomēr to degvielu, ko prasa autoražotājs.
Kada jega kaut ko liet ja tas nav paredzets lej 95 un viss Protams var. palielināsies mazliet jauda un samazināsies patēriņš. vairāk gan ieteicams tas būtu japāņu mašīnām,jo jūtīgākas pret bio piedevām. 98 nav piedevu un nepiedirš degvielas sistēmu. Protams, ka var. Bez tam, nav jau arī īsti izvēles... ··· Volkswagen Passat: Benzīns - vai var liet 98... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
VW pasassat B6 2.0d.2006,07.g.automāts, kādas problēmas gaidāmas..?! (3)
Izskatīju vairākus autiņus,bet kompī uzrādā,ka jābrauc uz servisu...)).+ CSDD lapā uzrāda dūmainības koeficents 0.01 ..?! Jo reāli tādiem autiņiem jābūt aptuveni 1.35 un tālāk..(pieļaujamais ir 3.00) Desmitgadīgs autiņš stāvējis...
Dūmainības koeficients nav tas rādītājs pēc kā spriest par auto dzinēja stāvokli. Ne par velti tiek likti kvēpu filtri. Ja cilvēks izravē viņu ārā - super - apkārtējie elpo kancerogēnas kvēpu daļiņas, pašam nav problēmu un CSDD rāda kaut ko drusku augstāku, bet ar ko vēl var iziet tehnisko. Ja tomēr kvēpu filtru regulāri izdedzina vai vispār pa šiko nomaina, kad pienāk laiks (kā arī normāli gāzē ar to dīzeli, kā to vajadzētu darīt), tad nav ko brīnīties par mazu kvēpu saturu izpūtēja galā, bet tas nenorāda, kas darās ar pašu dzinēju. Var, protams, mērīt kompresiju cilindros, salīdzināt ar pases datiem - spriest par stāvokli un izdarīt prognozes, bet kasjaki tikpat labi var izlīst degvielas padeves sistēmā, elektronikā. Rūsa un piekare būtu tas vienkāršākais, par ko galva jālauza.

No VAG grupas gan jāsaka, ka 1.9 TDI būs naģožnāks dzinējs... bet ņemot Latvijā statistiski arī noteikti ka nobrauktāks.
vājā vieta pumpedūzēm segli, regulāri jāmaina kvēlsveces, pie reizes derētu nomainīt dūzēm blīvītes un palūkot vai nav izdilums sadales vārpstu šalītēs. vēl derētu ar ķīmijām izmazgāt kvēpu filtru. tad no turbīnas dzeses šķidruma papildradiatoriņš ar elektrisku sūkni, jāseko lai nenoķīlē, elektriskā rokas bremze var ieķerties un aplauzties,,,,, dārgi, tad atkarībā no automāta tipa nepieciešamo apkopi, viss pārējais kā vecajiem pasātiem regulāri mainās piekare, mainās abs devēji, gultņi, durvju mehānismi un logu pacēlāji Pasrats nekad par mersedesu nekļūs, derīgs gurķu vešanai uz tirgu un pēc katriem 10 tukstošiem mainīt bukses un čīkstošās plastmasas detaļas ··· Volkswagen Passat: VW pasassat B6... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Volkswagen Passat b3 (1991 gada) (10)
Sveiki!Man tāda problēma vāģim,tas jau sākās pavasarī,kad mīnusi ārā,iedarbini,nevienmērīgi strādā motors,tad nedaudz uzsilst ok,sāc braukt kādus 3-5km nobrauc,sajūta tāda -trūkst degvielas,spied gāzes pedāli-šis neuzņem ātrumu,nost...
aaraa mitrums ar baigais, man bij liidziiga probleema ka no riitiem mitraa un veesaa laikaa negaaja visi strokji kameer uzsilst, vaina bija svecvados. un sveces droši vien ar tikpat vecas kaa auto ne!? Vai nav kādas kondensāta problēmas? aa pie apgriezieniem aukstam jau coks buus vainiigs Monošpricei IMHO čoka nav, es liktu uz temperatūras devējiem, bet tik vecam motoram var gļukot viss, sākot no gaisa svērēja un beidzot vakum trubiņām... Potenciometrs droseljvaarstam visdriizaak. Kaads ir meeriijis taa pretestiibas izmainjas spiezhot gaazes pedaali vai ar roku biidot droselvaarstu? ··· Volkswagen Passat: Volkswagen Passat b3 (1991 gada) lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Vw b6 dīzeļa zobsiksnas maiņa (9)
Mani interese mainot zobsiksnu dizelim vajag slegt pie komja vai nevajag?
noteikti 100 procenti nevaru apgalvot ! bet domaju ka noteikti! Prieksh kam? Ja meistars garantee, ka uzlikta pareizi un tu meistaram uzticies. Bet ieteicami, jo dikti viegli salikt nepareizi:) Ja tam motoram nav gudraka ( laika, atveerssanas daudzuma ) vaarstu vadiiba, tad nevajag nekaadu kompi, bet dazzus speciaalus instrumentus gan noteikti. Kad nomainīsi, jutīsi vai ir izmaiņas gaitā, patēriņā vai iedarbinot. Katrā ziņā nav obligāts pasākums, bet jūtot izmaiņas vajadzēs. Lai nu kā uz zobenes maiņas izcenojuma fona, pieslēgšana pie kompja ir sīkums. vajag...a varbūt nevajag...a moš 1.6 vajag... a moš 1.9 nevajag....a moš 2.0 vajag, a moš 2.0 16 v nevajag...a moš 2.0 blue vajag! kā jautā,tā atbildam...zīlējot!!:) ··· Volkswagen Passat: Vw b6 dīzeļa zobsiksnas maiņa lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
VW Passat B5 - ūdens/mitrums salonā zem vadītāja blakussēdētāja kāju paklāja (11)
Sveiciens! Varbūt kāds var līdzēt ar padomu - automašīnas salonā zem vadītāja blakussēdētāja kājām (paklāja) ir ūdens. Varbūt kādam ir pieredze vai saprātīgas idejas no kā tas varētu būt un kā to risināt? Auto 2005. gada modelis VW Passat...
Varbūt viens no iespējamiem variantiem - gumijas blīve beigta, kur vadi iziet no salona? Kad slapjais laiks, vai brauc pa peļķēm, tad no riteni sit iekšā salonā.Vēl otrs variants, lapas sabirušas notecē un tad no kapota priekšējo paneli gāžas iekšā ūdens, jo citur tam nav kur palikt. Trešais varants grīda caura. :)))) Bet meistari varbūt zin vēl citus variantus... :) Uudens?
Varbuut tosols, pechka caura? Bet tad traki sviistu logi.
man vecajam B3 ar visu jauno pečku bija mitra grīda..,laikam jau tā ir pasātu slimība..?!))) Jeep Cherokee 2006 salona meistari jau kādas 5 reizes pēdējos 2-os gados ir solījuši.,ka atrada.,sataisīja un vairāk tas nebūs..Nu jau kādu 3-šo nedēļu nav-varbūt...Ar bija doma.,ka lapas notecē.,vai saistībā ar siltuma regulēšanu.,ko beigās izdarīja.,pat nezinu.,redzēs cik ilgi.?. Aizsērējusi notece radīja šādu problēmu arī manam Volvo V70. Un šis likās tik prasts iemesls, ka pirms tam nez ko izmēģinājās..... Jāatdzīst gan, ka šo vainu diagnosticēt nebija viegli ;) ··· Volkswagen Passat: VW Passat B5 - ūdens/mitrums... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Passata motora crash (23)
Kas varetu but pa vainu 2004g b5 passatam kad peksni nenormali biezi balti dumi sak vilkties aizmugure un kad atbraucam maja motora ellas vispar nebija un ari nav . kadi varetu but varianti
Kurhs speciaalists ir iestaastiijis par to speciaalo daargo ellju? Droshi vien veel taa ellja pie attieciigaa speciaalista arii peerkama. :D cik esmu dzirdeejis, relatiivi jauniem dzineejiem ar nasos-forsunkaam esot stipri jaaskataas noraadiitaa API klasse - tur, vienkaarshi peec viskozitaates pielasot varot momentaa pie kapremonta tikt. arii liidz shim, btw, normaali cilveeki bez viskozitaates skataas arii API klassi, cita lieta - ka vecam kraamam visas muusdienu elljas API klasee paarspeej prasiito kraama klassi :)
PS ja ciet i kartera ventilaacija, ellju spiezh aaraa pa bliivsleegiem ( salnikiem), nevis eed....kad eed, tad ellja sadeg, pazuud, kad tiek spiesta gar bliivsleegiem - motors i elljaa, zem vinja ar pelkes kraajas un so on....
Motors pagalam visu eļļu izdzina pa izpūtēju, bet sataisīt var kādi laši 200-300, nomainīs gredzenus un vēl kādus loriņus, i varēsi kapāt tālkl :) kads motors 1.9 vai 2.5 ???? ja 2.5 tad game over macinam:) saakumam pielej ellju liidz liimenim un apsties kas ir a tosolu. padarbini mazliet, un apsties veelreiz, kaa izskataas ellja, un kaa tosols. vari arii zem mashiinas paluureeties, vai nedzen kautkur ellju. balti duumi teoreetiski noziimee uudeni ( tosolu) dzeseeshanas skidrumaa -> izsista galvas bliive, vai plaisa blokaa / galvaa. bet ellju tam pazaudeet nevajadzeetu, as so jaaskataas siikaak. ··· Volkswagen Passat: Passata motora crash lasīt visu diskusiju (23 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu