Atgāzes dīzelim (paaugstinātas atgāzes)

Atgāzes dīzelim (paaugstinātas atgāzes) - jautājumi un diskusijas

Atgāzes dīzelim (20)
Gribēju apvaicāties par pieredzi atgāzu samazināšanai ejot tehnisko apskati. Gāju apskati Opel Astra 1.7 dīzelis un bija paaugstinātas atgāzes. Autiņš tiek lietots salīdzinoši nedaudz, mazās distancēs, un visticamāk pirms ...
labi palīdz- pufiņu izmazgāt pirms skates ar spiedienu,iegāž kādu spaini un izgāzē to ūdeni ārā,atgal iegāž un ttt kāds reizes 5-6,lai kvēpu mazāk un arī iepriekšminētais,ka jāzigāzē kārtīgi slodzē un nomaini gaisa filtru. piedevas nevajag. Varu ne tikai padalīties , bet atrsināt šo jautājumu , ar Premium degvielas uzlabotāju tas darās , ja ir virs normas atgāzes , var reāli samzināt . izmazda izputeju ar kerheri un viss bus oki Varbuut velti samainiiji sensorus? Izgaazeeshana, pabraukaashana ar 3-aatrumu uz simtinju paliidz minimaali, ja probleemas ar degvielas aparatuuru vai pat dzineeju pashu. ja kompis uzrāda kļūdu, tad visticamāk, ka jāmaina būs lamda ··· Atgāzes dīzelim (paaugstinātas atgāzes): Atgāzes dīzelim lasīt visu diskusiju (20 atbildes) –»
Paaugstinātas atgāzes Opel Astra 2005 (13)
Opel Astra 2005, 1.7 cdti, 74 kW paaugstinātas atgāzes. Vai kāds zina kā risināt šo problēmu un kur varētu slēpties vaina?
vājais punkts ir egr vārsts paliek vaļā un gāzējot turbīnas spiediens ieplūdē nav pietiekams līdz ar ko degmaisījums nepareizs. otrā vietā pati turbīna, tad nāk forsas, protams ja cilvēciņš vnk lēnām braukā un mazus gabalus var pietikt ar izgāzēšanu un kerheru, bet tas tik atliek remontus, egr aug tālāk ciet, vēl ko iesaku obratkas vārstu uz sūkņa pārbaudīt lai nesanāk tā ka mašīna ēd degvielu no obratkas apejot filtru tad arī sūknim pienāks beigas, reikas vārstam un forsām:P)))) secinājums, pieraksties pie uzticama meistara kurš regulāri reizi pusgadā aplūko visas vājās vietas un maina eļļas filtrus un utt tad opelim arī 400 000 km ir reāli Ak jā, dīzelim nemēra kautkādas mistiskas atgāzes, bet gan kvēpu daudzumu izplūdes gāzēs, tā būs pareizāk. Viskautkas tur var but. Sprauslas. Turbīne. Kvepu filtrs utt Kā jau te teica iesākumam var izmazgāt izpūtēju. To dara tā. Nobrauc kādā slīpumā. Ar pakaļējiem riteņiem vēl var uzbraukt uz kādiem ķieģeļiem, lai augstāk. Iedarbina motoru tukšgaitā. Izpūtējā dārza šļūteni. Gaida kamēr bundulis piepildās un sāk līt pa trubu ārā, tad šļūteni ārā un gāzē, kā tehniskajā uz maksimumu kādas 5 sek. Tā kādas 4-8 reizes, kamēr ūdens, kas tiek splauts ārā, vairs nav TIK melns. Vēl var izņemt gaisa filtru vispār ārā, kad brauc uz tehnisko. Tikai jāpaklausās, citiem dīzeļiem uzreiz ir baigi dobjā skaņa bez filtra, tad tehniskajā uzreiz sapratīs, ka filtra nav. Nākamais solis, jau ir izmazgāt sūkni un sprauslas ar Wynn´s Diesel System Purge. Tā ir tāda h-ņa kuru nekādā gadījumā nelej klāt bākā, bet kuru ar trubelēm pievieno pie sūkņa un ar to suslu darbina motoru tukšgaitā laikam 20min. Ja šitie nelīdz, tad var štukot par diagnostikām un remontiem. Izgāzē, pēc tam izmazgā izpūtēju ar Karcher, piemēram, un tad brauc uz tehnisko. :) Parasti problēma slēpjas izpūtēja bundulī ;) ··· Atgāzes dīzelim (paaugstinātas atgāzes): Paaugstinātas atgāzes Opel ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu