Eļļas piedevas

Eļļas piedevas - jautājumi un diskusijas

Motora piedevas-vai ir vērts? (18)
Plaši tiek reklamētas visādas motora piedevas gan benzīnniekiem , gan dīzeļiem kompresijas uzlabošanai un cilindra sieniņu daļējai atjaunošanai. Interesē atsauksmes konkrēti par plaši izsmieto Suprotec produkciju un Mototec ...
Pie liela dzinēja noskrējiena parastas transmisijas eļļas(arī padomijas produktu) pievienošana jau paaugstinās kompresiju un samazinās dūmošanu,bet tas ir beigu sākums. Pa lielam,kamēr ir pircēji,būs arī piedevu pārdevēji un lai tas notiktu,jālaiž gaisā reklāma. Ja tas viss strādātu,tad jau eļļu ražotāji sen piedāvātu eļļu,teiksim stipri izdilušiem dzinējiem,bet brīnumi nenotiek. Neaizmirsīsim,ka cilindra virsmai ir honējums(kas nezin šo tehnisko vārdu,tālāk var nelasīt)...tad lūk,tās visas piedevas pielīdzina vertikālās cilindra švīkas un pie viena arī aiztaisa ciet honējumu,kā rezultātā kompresijas gredzeni paliek bez eļļošanas. Jā,dzinēja kompresija uzlabojas,dzinējs paliek klusāks,ekonomiskāks,jaudīgāks pēc šīm piedevām,bet tas nav mūžīgi,jo gredzeni drīz vien sadilst. Protams,tas nenotiks pēc pāris tūkstošiem,iespējams pat ne pēc pusgada. Ja par molibdenu,tad tas nelielās devās ir pievienots visām motoreļļām. Jebkura piedeva eļļā ir limitēta,ražošanas procesā nevar visas foršās,bieži ne tik dārgās piedevas pievienot maksimālajās porcijās,tā ir katra ražotāja spēle ar dzinēja ilgmūžību,dzinēja tīrību,veiktspēju...reizēm pat neliela pārcenšanās var bēdīgi beigties. Par to molibdenu,agrāk bija BMW modeļi,kuriem virs sadales vārpstām eļļošanas trubiņas nāca,tad lūk,šīs trubiņas tika aizsistas pāris mēnešu laikā un varēja meklēt jaunas sadales veles un arī rokerus...ar MB dzinējiem bija līdzīgi...Opel dzinējiem bieži vien aizsērēja kloķvārpstas eļļošanas kanāli.Bet jā,uz pārdošanu efekts bija. Papēti Xado produkciju.
Kaut kāda jēga ir, bet nu no kapremonta tas neizglābs.
Bija kādreiz tāds Latvijas produkts Molylat,ja pareizi atceros nosaukumu. Tā pievienošana eļļai,vismaz traktoram deva jūtamus uzlabojumus. Palielinājās jauda un mazāk dūmoja. Piedevas sastāvā bija ļoti smalki krāsainā metāla putekļi,kuri iet cauri filtram,bet aizpilda mikro švīkas un aizkavē nodilumu. Vai tādu vēl ražo,nezinu gan. Jauniem un relatīvi jauniem (0-5 gadi, līdz ~150000km), manuprāt, ar piedevām nav ko iespringt. Galvenais ir lietot labu eļļu (pats dodu priekšroku Mobil), mainīt eļļu/filtru katrus 10000 km un nepaļauties uz deklarētajiem eļļas servisa intervāliem 20000 un vairāk. Manam līzinga zirgam tie ir 40000 km - vājprātīgs cipars.
Savam fana dubļu/meža transportam, kuram iekšā ir iemānīts Indenor dīzelis (lika uz Ford Sierra un kaut kādiem Peugeot) leju iekšā krievu Cupper (ir gan gatavas eļļas, gan piedevas) Izskatās pēc tumši zaļas zampas. Tas dēļ augsta vara satura, kurš izsēžas tērauda diluma vietās. Ja interesē teorija, tad var apskatīties http://www.cupperinfo.ru/ Mērījumus neesmu veicis, taču, kopš šo lietoju, mans dubļu rūķis pielec krietni labāk, nesalīdzināmi mazāk ēd eļļu un velk labāk. Vienīgā nelaime, ka Latvijā neesmu to redzējis. Man to atved pazīstams fūrists no saviem austrumu reisiem.
··· Eļļas piedevas: Motora piedevas-vai ir vērts? lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
Vai ir kāda auto Piedeva dzinēja dūmošanas un eļļas patēriņa samazināšanai? (12)
Aizdzinu uz servisu savu Renault Scenic 2005, 1,5D 60kw džeki saka ka jāmaina turbīna. Vai ir kāds līdzeklis kas varētu pavilkt "agoniju" :) Gribētos pieliet kaut kādu "zupiņu" un pazūd dūmu mutulis aiz auto :) varbūt kāds ...
vajag vajag zupas liet klāt lai fināls būtu košs, patīk tā skaņa kad vērpj 7-8 tūkstošus uz eļļas ja vēl kāds klanis izlien ārā vispār ziemassvētki Šis ir labs dzinēja dūmošanai.Savukārt,ja turbīna sāk eļļu dzīt,labāk ir viņu sataisīt.Pretējā gadījumā kaka var izvērsties krietni sāpīgāka. Pred dumiem ko izraisa turbinas defekti neviens lidzeklis nepalidzēs. Ja eļas noplude palielināsies dzinējs sāks stradat no eļas un tas bus dizeļa gals. Tā ka remontu nevajag atlikt. Sekas var paskatities https://www.youtube.com/watch?v=qfufOFTj8LQ Paskaties XADO produktus. Bet - ja beigta turbīna, to līdzekļi nesalabos. Taisi turbīnu! Nekādi brīnumlīdzekļi nepalīdzēs!!! Jo ja eļļas noplūde būs tik liela, ka dzinējs sāks strādāt no eļļas, tad klaņi izlīdīs no bloka ārā.
P.S. Šīs turbīnas remonts ir robežās līdz 150 Eur!!!
··· Eļļas piedevas: Vai ir kāda auto Piedeva ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
XADO eļlas, piedevas (12)
Vai kādam ir lietošanas subjektīvā pieredze auto dzinējos, arī dīzeļos?
Lai spriestu un runātu par kaut ko ir jāpārbauda uz savas "ādas" un tikai tad noliegt vai slavēt! Īsumā, XADO ražo patentētu produktu, ko sauc par REVITALIZANTU (TUV sertifikāts). REVITALIZANTS ir viela, kas berzes procesā uz virsmas veido METĀLKERAMIKU, kas savukārt ir 2-4 reizes izturīgāka par metālu, tā kompensējot visus nodilumus, skrāpējumus u.t.t.
Tā kā pašam ir diezgan liels autoparks (ieskaitot traktortehniku ap 10 vienībām), esam pārgājuši tikai uz XADO eļļām, turklāt dzinējus un ātrumkārbas apstrādājuši ar revitalizantu. Rezultāti ir perfekti: dzinējs reāli strādā klusāk un vienmērīgāk. Arī par kārbām un stūres mehānismiem ir ko pastāstīt. Par katru tehnikas vienību varētu stāstīt atsevišķi, bet tikai tad ja kādam par to ir reāla interese, jo kā jau te var redzēt, padomdevēju pietiek, kuri orientējās visur un visos jautājumos...
par xado nezinu. Zinu ,ka molilats un keramik stradā. Ja iet uz miršanu ,tad lej ko gribi... Veic pētijumu un informē mūs! Ja jau XADO produkts ir tik unikāls tad kāpēc to fasē EUROL fabrikā? Kā jau visas piedevas, arī XADO izstrādātas ar mērķi pelnīt naudu. Ja dzinējs ir izdilis, tad var lietot resursu atjaunojošas eļļas piedevas, lai paildzinātu laiku līdz brīdim, kad vai nu jātaisa kapitālais, vai (kas mūsdienās maksā apmēram tikpat) jāliek cits dzinējs. Ja dzinējs jau dūmo, dažādās eļļas piedevas dūmošanas novēršanai palīdz neilgi, labāks risinājums - vārstu blīvgumiju nomaiņa.
Kas attiecas uz degvielas piedevām, inžektoru un sprauslu tīrāmās piedevas būtu pat ieteicams lietot, savlaicīgi mainot degvielas filtrus. Ir pašam pieredze ar dīzeļauto, kam regulāra degvielas piedevu lietošana ļāva nobraukt apm. 200 tk km bez sprauslu maiņas vai augstspiediena sūkņa remonta. Pēc tam auto tika pārdots un par tālāko likteni informācijas vairs nav.
Pats esmu darbojies eļļu un autoķīmijas vairumtirdzniecībā vairāk nekā 10 gadus, tāpēc varu daudz ko ieteikt un dot padomus kā šīs jomas speciālists.
··· Eļļas piedevas: XADO eļlas, piedevas lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu