Nissan
Nissan modeļu tehniskie dati un atsauksmes
Nissan 200 SX
Nissan Almera
Nissan Almera Tino
Nissan Evalia (NV200)
Nissan Juke
Nissan Leaf
Nissan Micra
Nissan Moco
Nissan Murano
Nissan Navara
Nissan Note
Nissan Pathfinder
Nissan Patrol
Nissan Primastar
Nissan Primera
Nissan Pulsar
Nissan Qashqai
Nissan Serena
Nissan Skyline
Nissan Sunny
Nissan Terrano
Nissan Tiida
Nissan X-Trail

Nissan - jautājumi un atsauksmes
Nissan Juke - reāla braukšana ārpus pilsētas? (9)
Sveiks visiem kas brauc ar Juke, vēlos nopirkt sev šo amizanto braukšanas zirgu. Taču nav neviens kas varētu dot patiesu atsauksmi par šo auto, kā tas uzvedās ziemā uz lauku ceļiem, tur kur dubļi un ceļi slideni! Youtube daudz negatīvo, ka ...
Sveiks visiem kas brauc ar Juke, vēlos nopirkt sev šo amizanto braukšanas zirgu. Taču nav neviens kas varētu dot patiesu atsauksmi par šo auto, kā tas uzvedās ziemā uz lauku ceļiem, tur kur dubļi un ceļi slideni! Youtube daudz negatīvo, ka ...
Jebkurš jauns auto ir labāks par lietotu.Ja patīk dizains tad ir ok.Vienmēr būs kāds kurš pateiks kaut ko sliktu, jo ar neko labāku par vecu audi vai wolksvagen nav braucis.Dizainu novērtēs tikai cilvēks ar gaumi , bet mazizglītotu perdeļu vertējums nav suņa pirdiena vērts.
Miiljuminji..ko cepjaties par dizainu par caurgaajiibu.tas viss tagad ir strunts.ka tik uz priejshu iet..tagad buutiskaakais ir degvielas pateerinsh...ko tas noziimee?.visi lielue audi bmv volvo..visi auto ar tiem milziigajiem motoriem aiziet nebuutiibaa..paskatiet ss.kaa nasveidaa vusi cebshas tikt valjaa no taadiem.bet vilcuens aizgaajis jau.var iesaaliit taadus auto...tagad topaa ir auto uz gaazes!!ar uguni neatrast jau vairs...neviens nepaardod..kriuze piespiediis spriidiushus mikeet nissan micra fiat panda utt..gruuti laiki tiem kuri ziimeejaas ar auto lielumu..daudziem bibiishi jau saraavushies
Lauku ceļi ziemā var būt ļoti dažādi - šķūrēti vai nešķūrēti, gadās arī tīrs ledus. Tur galvenais ir labas riepas, kā arī vēlama pilnpiedziņa. Bet pilnpiedziņas auto mūsdienās dārgi. Ar Juke var braukt tieši tāpat kā ar jebkuru citu priekšpiedziņas auto. Kupenās protams līst nevajag, tas nav džips.
Ja taisaties pirkt jaunu, tad labāk Dacia Duster.
Juke +ir augstais klīrenss - attālums no zemes līdz mašīnas grīdai. Gaidīt no Juke džipa cienīgu caurgājību laikam gan nevajadzētu, bet ir skaidrs, ka ar dibenu grāvi gluži neķers. Dizains amizants. Praksē pārbaudīts, ka pa bāni atbilstošas kvalitātes lielceļum ilgstoši velk ar 150 km/h ar visu variatoru un jocīgajiem motora režīma pārslēdzējiem, kuri rada iespaidu, ka dzinējam skaņa mainās uz niknāku. Maucams auto, nav ne vainas, ja piedomā par tā pielietojumu - pilsētas krossovers.
··· Nissan: Nissan Juke - reāla braukšana ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) »
Pirmkārt ar to ka nav debīlais panelis konsolei pa vidu, bet kā normāliem auto, vadītājam priekša...
Ar vieninieku.
Varbut starpiiba vienas sprauslas cena?vienam auto 300 eiras otram 310?
··· Nissan: Nissan X-Trail T30 unT31 ar ko ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) »
Pēc cik km jāmaina pievades ķēde? Cik ķēdes maksā? (7)
Mans Pulsars 1,2 benzīns nobraucis 84000 km. Izgājusi no ierindas motora ķēde. Vai tas ir normāli?
Mans Pulsars 1,2 benzīns nobraucis 84000 km. Izgājusi no ierindas motora ķēde. Vai tas ir normāli?
Ja motoram ķēde ir beigta pēc 84000 (vai tiešām beigta?) un šis motors nav izmantots sporta sacensībās vai līdzīgi slogots lielos apgriezienos bez liela nobraukuma, tad tas ir brāķis.
Parasti gan, kad ķēde trūkst, tad pati ķēde ir mazākā bēda. Varbūt to ķēdi vajag tikai nospriegot? Tas tik noziimee vienu..ka tavs auto ir noskreejis daudz vairaak...tu tici tiem ciparinjuem panelii?auto paardeveejs dievojaas ka muukene braukusi tik vaacijaa?pilna latvija ar shaadiem leetticiigajiem ··· Nissan: Pēc cik km jāmaina pievades ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
jautājums, kā diagnisticēji, ka "čīkst" tieši ģerenatora siksna. varbūt kāds no gultņiem (sriegotājam, pašam ģeneratoram, kondicioniera kompresoram,...)
varbūt arī neesi pareizi uzlicis, vai kas saliecies ( un tādēļ siksna "strīķējas" pret ko citu)
karoče, pašam vien jātiek būs skaidrībā, vai uz servisu jādzen Ieteiktu pārbaudīt visus ruļļus. Nesen pats mainīju ģeneratora rulli, jo arī jauna siksna čīkstēja .
Kad saliku blakus abus ruļļus, varēja skaidri redzēt, kā vecais ir nodilis un rievu ķīļi ir zemāki un šaurāki. Kļuvuši asi, ka var sagriezt pirkstus! Siksna ar laiku noēd metālu( manā gadījumā alumīniju) ka maz neliekas! Rulliissi, uz kuriem taa siksna griezzas arii izdilst, un kaa veel. Otrs, leetaa gala siksnas jua nu pirkt nevajag, jo mainaam ta vinnas lloti reti. Nopeerc tak orgginaalo, autinna razzotaaja siksnu. Ja čīkst ģeneratora siksna, vispirms tā jānospriego (tā arī mehāniķim pasaki). Ir par vaļīgu. Pievilks vienu skrūvi 1min laikā un viss būs ok.
Ja tomēr būs pie vainas kāds gultnis (tur griežas vairāki gultņi), tāpat tas viss saplīsīs un būs jātaisa pa dārgo.
Ceri uz lēti un vienkāršo. Vai nu spriegojums,bet var būt arī padilis kādz skriemelis-visticamak vai nu ģeneratoram,vai kloķenei..... ··· Nissan: Kāpēc čīkst jauna ģeneratora ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
varbūt arī neesi pareizi uzlicis, vai kas saliecies ( un tādēļ siksna "strīķējas" pret ko citu)
karoče, pašam vien jātiek būs skaidrībā, vai uz servisu jādzen Ieteiktu pārbaudīt visus ruļļus. Nesen pats mainīju ģeneratora rulli, jo arī jauna siksna čīkstēja .
Kad saliku blakus abus ruļļus, varēja skaidri redzēt, kā vecais ir nodilis un rievu ķīļi ir zemāki un šaurāki. Kļuvuši asi, ka var sagriezt pirkstus! Siksna ar laiku noēd metālu( manā gadījumā alumīniju) ka maz neliekas! Rulliissi, uz kuriem taa siksna griezzas arii izdilst, un kaa veel. Otrs, leetaa gala siksnas jua nu pirkt nevajag, jo mainaam ta vinnas lloti reti. Nopeerc tak orgginaalo, autinna razzotaaja siksnu. Ja čīkst ģeneratora siksna, vispirms tā jānospriego (tā arī mehāniķim pasaki). Ir par vaļīgu. Pievilks vienu skrūvi 1min laikā un viss būs ok.
Ja tomēr būs pie vainas kāds gultnis (tur griežas vairāki gultņi), tāpat tas viss saplīsīs un būs jātaisa pa dārgo.
Ceri uz lēti un vienkāršo. Vai nu spriegojums,bet var būt arī padilis kādz skriemelis-visticamak vai nu ģeneratoram,vai kloķenei..... ··· Nissan: Kāpēc čīkst jauna ģeneratora ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Opel Mokka vai Nissan Juke, atsauksmes (28)
Kura labāka, kāpēc, kādas atsauksmes dzirdētas. Runa par jaunām, no salona.
Kura labāka, kāpēc, kādas atsauksmes dzirdētas. Runa par jaunām, no salona.
Es kā blondīne izvēlētos sarkano :)) Opel- plaisa Tavā dzīvē, Juke- na ļubiķeļa. Labāka priekš kam? Sexam neder ne viena, ne otra. Varbūt sāc ar to, ka uzdod sev jautājumu priekš kam Tev auto? Kamēr ir garantija abi labi, izvēlies ko vēlies. ··· Nissan: Opel Mokka vai Nissan Juke, ... lasīt visu diskusiju (28 atbildes) »
No cita kaškaja .
galvenais, lai izmērs plus mīnuss sakrīt. sliedes var pieskrūvēt tuvāk tālāk. protams, ka nav vajadzīga apsilde vai citas nevajadzīgas lietas.
Ja ir rokas, ielikt var no kaa gribi. It seviskki ja navaroti neintresee.A taa, lai buutu "plug and play" ....jaaskataas liidziigu izmeeru /gadu nissani kautkaadi.
.
Es jau arī teiktu ka no cita Qashqaija. Nu labi, pieņemsim ka tu kaut kā sametināsi, iemeisterosi sliedes teiksim no 7. sērijas BMW. Apmānīsi airbagus un tiksi ar siksnām galā. Kā arī dienu nosēdēsi lai izdomātu kā palaist sēdekļa elektrisko pusi(ja tie ir elektriski regulējami) Un ko tu darīsi kad nāks kārtējā tehniskā apskate? Vai skrūvēsi atpakaļ savus kur sliedes jau būs sačakarētas?
··· Nissan: Kaškajam no kā vēl der beņķi? lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
X-trail t30 slāpst pie neitrālā (5)
Problēma smaga. 3 Servisos biju un 1 dilera servisa. Mašīna slāpst pie neitrala, vai ja sajugu uzspiež, pie -1 un vairāk grūti pielaist un mašīna pati tur 2000 apgriezienus, pat kad motors silts, tas tikai pie -1 un lielāka ...
Problēma smaga. 3 Servisos biju un 1 dilera servisa. Mašīna slāpst pie neitrala, vai ja sajugu uzspiež, pie -1 un vairāk grūti pielaist un mašīna pati tur 2000 apgriezienus, pat kad motors silts, tas tikai pie -1 un lielāka ...
Ja jau dīleru servisā netika galā, tad šeit arī varētu konkrēti neatbildēt. Savādi, X-Trail labas mašīnas.
Tajos servisos , kur biji, vinni skatiijas piesleegtaa kompii, kas uzraada visus parametrus "live", un skatiijas kas tiessi pazuud tajaa briidii , kad noslaaps? Vai tikai paskatiijaas , vai ir faulti kaadi ? Daudzkas var pazust uz sekundi, degvielas spiediens, position signaals ,MAF defekts , IAC varsts nedarbojas , galu galaa kaadaa "zallaa" vadaa contakts , motora ecm chakareejas, aizdedzes atsleegas kontakti, releji utt
Un otrs, tas motors slaapst visu laiku taa, vai tikai ssad tad?
Un tas "masiina "pati tur 2000 " Tas ir, ....nav briivgaitas vispaar , bet uzreiz griezzas ar 2000 ? Negribās ticēt, ka servisi nevar noteikt, ja defekts ir redzams.
Varbūt defekts lēnām sāka izpausties pēc kādas konkrētas servisa darbības. Teica ka visu skatijas, pie dilera biju 2x katru reizi 6h mocija masinu.
Parastaja servisa masinu chekoja 2 nedelas.
Atbilde, nezin ko meklet, jo visu parbaudija, kaut kas kaut kur elektronika.
Kad masina pati uztur 2000 apgriezienus, tad ir kad lauka zem 0 gradiem, pat kad motors jau karsts nevienmer nomet atpakal uz 900. Citreiz jaizsledz un jaiesledz auto.
Defekts saka rudeni izpausties, sakuma vajadzeja motoru nedaudz uzsildit lai viss ok, tagad pat pie darba temperaturas problemas.
Bet kad ir zem 0, tad pat pielaist vel jamokastads bonuss, sveces darba rezima, sprauslas restauretas, jo doma bija ka problema tur, bet nee. Uz trases ja brauc uz 100km/h piemiedz sajugu uz 3 sekundem noslaps momenta. Ja apgriezieni bus zem 1000 ··· Nissan: X-trail t30 slāpst pie neitrālā lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Un otrs, tas motors slaapst visu laiku taa, vai tikai ssad tad?
Un tas "masiina "pati tur 2000 " Tas ir, ....nav briivgaitas vispaar , bet uzreiz griezzas ar 2000 ? Negribās ticēt, ka servisi nevar noteikt, ja defekts ir redzams.
Varbūt defekts lēnām sāka izpausties pēc kādas konkrētas servisa darbības. Teica ka visu skatijas, pie dilera biju 2x katru reizi 6h mocija masinu.
Parastaja servisa masinu chekoja 2 nedelas.
Atbilde, nezin ko meklet, jo visu parbaudija, kaut kas kaut kur elektronika.
Kad masina pati uztur 2000 apgriezienus, tad ir kad lauka zem 0 gradiem, pat kad motors jau karsts nevienmer nomet atpakal uz 900. Citreiz jaizsledz un jaiesledz auto.
Defekts saka rudeni izpausties, sakuma vajadzeja motoru nedaudz uzsildit lai viss ok, tagad pat pie darba temperaturas problemas.
Bet kad ir zem 0, tad pat pielaist vel jamokastads bonuss, sveces darba rezima, sprauslas restauretas, jo doma bija ka problema tur, bet nee. Uz trases ja brauc uz 100km/h piemiedz sajugu uz 3 sekundem noslaps momenta. Ja apgriezieni bus zem 1000 ··· Nissan: X-trail t30 slāpst pie neitrālā lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Nissan Pathfinder plusi un mīnusi (5)
Gribētu dzirdēt viedokli par Nissan Pathfinder auto, jo ir doma to iegādāties. Kādi plusi un kādi mīnusi šim auto? Paldies.
Gribētu dzirdēt viedokli par Nissan Pathfinder auto, jo ir doma to iegādāties. Kādi plusi un kādi mīnusi šim auto? Paldies.
ja dzīvo kaut kur dziļos laukos, kur bez džipa nekā neiztikt, tad protams var izskatīt.
Plašs salons visādām nodarbēm- lasīšanai, gulēšanai. Zelta rokai patika.
Virsbūve Pathfinderam ir gavno!
Gads ta kaads?
Pafiks ir viens no retajiem kuriem nesośá konstrukcija ir rámis un tas jau ir nopietns aparáts😆😅👍. Vispár Youtubé krievu blogerim Boltam bija labs apskats par Pafikiem, gan par veco ar 2,5 dizéli gan jaunáko ar 3.0 dizeli. Cik atceros tíri sakarígi ilgdzívotáji, protams ar sava veida niansém, bet ja nav miljonieks ar nokruķítu odometru un ípaśnieks apkopis autińu tad var drośi skatíties śajá virziená.
··· Nissan: Nissan Pathfinder plusi un ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Ķēdes nomaiņa pēc cik km? Nissan Micra 2003 1.4 (4)
Penelī deg motora indikators, auto ir remontā.Pa priekšu iztīrīts sadales regulators (nelīdzēja) pēc tam nomainīts sadales regulators, (kad dzinējs auksts, uz maziem apgriezieniem rīstās un noslāpst pavisam)serviss saka, ka jāmaina ķēde, ...
Penelī deg motora indikators, auto ir remontā.Pa priekšu iztīrīts sadales regulators (nelīdzēja) pēc tam nomainīts sadales regulators, (kad dzinējs auksts, uz maziem apgriezieniem rīstās un noslāpst pavisam)serviss saka, ka jāmaina ķēde, ...
pirmo reizi dzirdu, ka deell kkeedes riistaas motors. Tas , ka izstiepusies kkeede grab (un arii ticamakais, ka spriegotajs vainiigs) , ka varbuut nav taadas jaudas, kaa gribeetos, bet ..ka riistaas, nee. Tur ir kas cits.
vispār jau mikrām uz maziem apgriezieniem strādā 3 cilindri, degvielas ekonomijai, kolektorā ir lapiņvārsts, kurš noslēdz degvielas padevi, tāpēc arī motors uz maziem apgriezieniem rīstās
Ja tas auto ir noskrējis kādus 200000km, ļoti pat varētu būt ka ķēde jāmaina. Bet kas tā pa kļūdu? Ja jau ar sadalenes apsteidzes hidrauliku tur ņēmās, gan jau ka tur kāda kļūda par nepareizu leņķi vai neticamu signālu.
Neesmu pārliecināts, bet 90% dodu ka šim auto ir mehāniski regulējami vārsti. Lai kāds norauj vārstu vāku un atstarpes pamēra. Protams ja viss pārējais ok kā dz. temperatūra, nav sūces ieplūdes kolektorā Ko auto kompis saka? Noteikti ir kļūdas, ja jau panelī deg motora lampiņa. ··· Nissan: Ķēdes nomaiņa pēc cik km? ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »
Neesmu pārliecināts, bet 90% dodu ka šim auto ir mehāniski regulējami vārsti. Lai kāds norauj vārstu vāku un atstarpes pamēra. Protams ja viss pārējais ok kā dz. temperatūra, nav sūces ieplūdes kolektorā Ko auto kompis saka? Noteikti ir kļūdas, ja jau panelī deg motora lampiņa. ··· Nissan: Ķēdes nomaiņa pēc cik km? ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »