Sakabes (piekabes) āķis
Sakabes (piekabes) āķis - jautājumi un diskusijas
Sakabes āķis un TA (12)
Jau vairākus gadus TA aizrāda ka jānoņen sakabe, farkops ja ikdienā nelieto piekabi. Vēl jo vairāk, no dzimšanas tas konstruktīvi paredzēts. Bet kā lai reāli To izdara, bez vardarbīgiem pasākumiem, ja no dzimšanas nekad Tas ...
Jau vairākus gadus TA aizrāda ka jānoņen sakabe, farkops ja ikdienā nelieto piekabi. Vēl jo vairāk, no dzimšanas tas konstruktīvi paredzēts. Bet kā lai reāli To izdara, bez vardarbīgiem pasākumiem, ja no dzimšanas nekad Tas ...
Un, jaa , esmu arii nesen gaajis apskati LV. Bija ok, nepiechakarteejaas :) , bet nu..jauns autinnss. Bet par piekabes aakki aizraadiit.Tiessaam , ja nu es tuuliit peec apskates kabinaassu to piekabi?Kas buus naakamais, aizraadiis , ka ....rezerves ritenis nodilis? :(
Un peedejais, tas aakkis diezgan labi aizsargaa autinnu, liek buut extra uzmaniigiem gan passam, gan citiem, parkojoties. Ir taads, kaa gumijas kaapslis ggipam, ko var uzlikt aakkim kameer nevelk piekabi. Izskataas smukaam, pluss gumija tomeer . Ja tikai aizrāda, tad nav ko stressot. Tam aizrādītājam bail ka viņa galvā kāds tarakāns neuzķeras uz tā āķa. Esmu viarākkārt gājis TA džipam ar "ķengurnieku" priekšā un piekabes āķi aizmugurē. Nekad neviens netika kasījies. Kur tāda TA stacija atrodas, ka strādā šitādi burta kalpi? ··· Sakabes (piekabes) āķis: Sakabes āķis un TA lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Piekabes āķis un bremžu spēka regulators (slogotājs) (28)
Tie, kas reāli sajedz par auto lietam, lūdzu izsakiet savu viedokļi. Cik zināms, mašinam ar piekabes aķī bez slogotāja / blokatora / TA skati iziet nevar. Vai modelim WV Golfs 2 / vecs ka pasaule, bet ļoti labs darba zirdziņš/ ...
Tie, kas reāli sajedz par auto lietam, lūdzu izsakiet savu viedokļi. Cik zināms, mašinam ar piekabes aķī bez slogotāja / blokatora / TA skati iziet nevar. Vai modelim WV Golfs 2 / vecs ka pasaule, bet ļoti labs darba zirdziņš/ ...
Un par to, ka nonjemt no kaut kaadas vecas grabazhas un taa vienkaarshi uzlikt, taa nu buus pilniiga utopija, jo pamataa tie vecaam grabazhaam sen ir mirushi un to uzstaadit autinjam, kuram taads nav bijis, piedevaam no JEBKURAS :D citas grabazhas nemaz nav iespeejams (tikai no taada pasha auto), pie kam, taa buutu patvaljiiga iejaukshanaas bremzhu sisteemaa. Un prasa zinaamu aizmugureejaas ass bremzhu sisteemas paarbuuvi. Ja ir bremžu slogotājs, tam jādarbojas, ja ir stiprināšanas vieta redzama un redzamas demontāžas pēdass, tad var pieprasīt uzstādīt atpakaļ, ja ražotājs nav to uzstādijis- ko var pieprasīt.Protams, ja ar remontu nav pēdas slēptas.
Vēl taisnību var panākt csdd, transporta kontrole, tur uzstājīgi var panākt savu, ne vienmēr TA inspektori ir kompetenti, jo nepastāv tādas auto datu bāzes, kuršie knariņi varētu noskaidrot informāciju.
csdd mājaslapas pēdējā lapā ir MK(janemaldos) prasības saistībā pret automobīli, kurš var piedalīties satiksmē.
Vēl variants paņem juristu, jo šie MK likumi ir mākoņaini, bet ne konkrēti, un panāksi savu, jo no juristiem šie baidās.
Mans viedoklis, normāli jābūt, būtu lai nebloķētos aizmugures ass bremzes, kad piekrauj auto vai piekabi, bet cik inženieru tik izpildījumu. Ja tas slogotājs ir domāts aizmugurējās ass bremžu spēka regulators, tad otrajiem golfiem tāpat kā vecajiem audi 80 uz aizmugurējā tilta ir tāds bremžu spēka regulators, kas regulē bremžu spēku uz aizm. asi attiecīgi no aizm. ass noslogojuma (lasīt kravas smaguma); bet visiem tāds nav vai ir demontēts. Ja ir bijis un demontēts to viegli varēs redzēt.
Un tas ir neatkarīgi no tā ir vai nav piekabes āķis. Nevajag tev tur nekādu slogotāju ,galvenais lai naff aprūsējis un strādā fiškā elektrība. bremzes tagad ir pašā piekabē iemontētas . Un vispār ar tādu aparātu labāk par 500 kg nevilkt regulāri ,jo sajūgs nosvils ātri. Kā jau Vanbenzīns teica, un ar piekabi tam nav nekādas sakara, bet gan ar kravu, ja moderi to virsrakstu ir izlabojuši tad jau no paša sākuma, jo visas atbildes jau no sākuma ir par piekabēm, āķis visu saputro, gribēja izrādīties gudrāki par sievieti, ja sieviete rakstīja bremžu spēka slogotājs tad tā arī vajadzēja atstāt, kaut gan tas saucas bremžu spēka regulators. Tie jau bija visiem žiguļiem, un nekasīsimies ja sākuma modeļiem nebija, senākām mašīnām gan nebija, piemēram 401 moskvičam, par zaziem neatceros. Tai detaļai ir jābūt, tādi ir noteikumi, bet ir iespēja, ka nepamana un var netīšām iziet skati. Jā un 87 audim ar ABS arī tāds bija. ··· Sakabes (piekabes) āķis: Piekabes āķis un bremžu ... lasīt visu diskusiju (28 atbildes) »