Mitsubishi pajero sport 2.5 turbo.Nav vilkmes.sajūta ka turbīna neslēdzas.... ko teiksit umņiki
labaismeistars (2008-05-01 03:06) galvenais, ka bremzes ir...
ogyys (2008-05-01 03:11) Būt ir bet īstas vajadzības jau naf:))
kortex (2008-05-01 10:08) joptvaj, a ko tur var teikt, brauc uz servisu un remontee...
Spicis (2008-05-01 11:03) Kāpēc uzreiz uz servisu? Tur vēl ņems un salabos(ja aparāts tiešām eksistē), bet tā gribas te paļerināt! :) Uzliec baznīcā jaunu svecīti un pabazarē ar "baķušku".
Ariveco60 (2008-05-01 11:09) Turbīna sāk darboties pie zināmiem apgriezieniem-ap 2000 rpm,ja nē,tad ir kaput!
byebye (2008-05-01 17:52)
a man vienmēr licies stulbi, ka kāds jautā ko nopietnu un vīrietis atbild uz konkrētu jautājumu ar stulbībām. tā kā te daži.
manai darba mašīnītei arī ir turbīna un mani arī biedē tās nobeigšanās, bet Ariveco taisnība....
Spici...vienīgais, kurš beztolkā te ļerina esi Tu.
BuutlsBamtrinkets (2008-05-01 18:14)
Nevienu negribot aizvainot sacīšu ka Ariveco, atšķirībā no aitešņika Spiča, ir autospecs(spicis):).
labaismeistars (2008-05-01 20:43) Nu gan probleemu atradushi! Kaa var ko pateikt, ja neredz tos dzelzjus....taadiem gadiijumiem ir diagnostika, maksaa 12 ls un viss ir skaidrs, kur kas un kaa....nevajag sarezgjiit....
Spicis (2008-05-01 23:12) byebye, kur tu te redzi ko nopietnu? :))) Ja krāsns nevelk un dūmo, jāmeklē skursteņslaucis(modernisms) - lai iztīra un apskata DZĪVĀ!!! Tukša spamošana i-netā NEKO NELĪDZĒS, tāpat kā svecīte, nu, attiecīgā vietā. :)
pisdabols (2008-05-02 08:51)
zin kas ira stulbi:
uzdot stulbu provokatīvu jautāju, jau pašā jautājumā paņirgājoties par atbildētājiem "umņiki"
konkrēti par šo jaut. ja jūs zinātu kā darbojas turbīna, jūs arī paņirgtu...
varbūt nopietnie pastāstīs kas ir kaput, ja turbīna "neieslēdzas" pie 2000rpm
Ariveco60 (2008-05-02 18:56) Turbīnas,kuras tiek izmantotas auto dzinēju jaudas palielināšanai darbojas pēc viena principa-izplūdes gāzes darbina to turbīnu,līdz ar to tiek pievadīts papildus gaiss ieplūdes kolektorā-tas tā īsumā.Parasti nojūk ass gultņi,sāk sulot turbīnas eļlas padeves caurule,var arī turbīna to eļļu sākt dzīt izpūtēja kolektorā.Neesmu inženieris,varbūt kādam mans teksts liksies nesaprotams,bet mehi sapratīs.
pisdabols (2008-05-03 22:59)
Ariveco, turbīnas eļļas padeves caurules sulošana gan neliecina par turbīnas pizdik!!!
:)))
pisdabols (2008-05-03 23:02)
un turbīnai gultņu nav vispār!!!
te jau automašīnas remontē tieši tāpat kā tēmā "attiecības", remontē dvēseles:DDD
Ariveco60 (2008-05-03 23:07) Pisdabols>ka jau tik erudīts,ko tad nesniedz vērtīgus padomus tiem,kam vajag?
kritejs (2008-05-08 11:31)
abol - ja nemaldos turbīnai ir gūltnis, tika tas saucās slīdgūltnis a po našemu bukse :)))
ariv - a kapēc nepiemini, ka ir turbīnas kuras tiek griestas mehāniski, kompresoru variantā? :)))
Ogyy labāk tomēr par sevisu padomā, jo šeit Tev ieteiks visu izjaukt un ko tad darīsi? :DD
pisdabols (2008-05-10 00:32)
Turbīna ir gāzes piedziņas gāzes sūknis. Citiem vārdiem sakot, turbīna lieto vienu gāzi lai dzītu citu gāzi. Turbīna neražo jaudu pati no sevis.
Galvenā automašīnas turbīnas ideja ir izplūdes gāzu izmantošana lai piedzītu kompresoru, kurš sapiež gaisu kas ieplūst dzinējā. Tādējādi gaiss kļūst blīvāks, radot vairāk skābekļa molekulu uz vienu tilpuma vienību. Rezultātā, ja to aizdedzina kopā ar lielāku degvielas daudzumu, ir spēcīgāks sprādziens. Vairāk jaudas! Parasti dzinējiem ar turbīnu, lai to jaudu salīdzinātu ar atmosfēriskajiem dzinējiem lieto koeficientu 1,7. Tas nozīmē, ka 2 litru turbomotors pēc jaudas iespējām ir salīdzināms ar 3,4 litru atomosfērisko motoru.
Izplūdes gāze pēc izspiešanas no cilindriem tiek dzīta caur ierobežotāju un apaļu gliemeža formas korpusu ko sauc par turbīnas korpusu. Gliemeža forma izsauc ātruma palielinājumu gāzēm rotējot 360 grādu leņķī. Turbīnas korpusa centrā gāze griež turbīnas propelleru. 95% no visiem turbinētajiem auto šis propellers ir izgatavots no karstumizturīga tērauda sakausējuma. Tomēr, piemēram, Nissan Skyline propellers ir izgatavots no vieglas keramikas. Propellers ar ass palīdzību ir savienots ar turbīnas kompresoru. Kompresors atrodas citā korpusā, ko sauc par kompresora apvalku. Kompresora darbs ir iesūkt gaisu caur gaisa filtru, piedot tam paātrinājumu un saspiest pirms ieplūšanas dzinējā. Tādējādi rodas pozitīvs spiediens (spiediens, kas ir lielāks kā atmosfēras spiediens, kas normālā stāvoklī atbilst 1 bar). Tomēr, pirms turbīna iegriežas līdz vajadzīgajam ātrumam, kompresors darbojas kā neliels traucēklis dzinējā ieplūstošajam gaisam. Turbīnas korpusa, propellera, ass un kompresora apvalka izmērs un forma nosaka ieplūstošo un izplūstošo gaisa plūsmu, līd
pisdabols (2008-05-10 00:36)
Ass starp turbīnu un kompresoru griežas gultņa korpusā, ko dzesē ar ūdeni. Patiesībā, korpusā nav gultņa, bet gan kanāls caur kuru plūst eļļa. Saspiestā eļļa kļūst par gultni un aizpilda atstarpi starp asi un korpusu. Tāpēc, ar izslēgtu dzinēju ir jūtama ass kustība un var padomāt ka gultnis ir nodilis.
Praktiski 98% mūsdienu turbo dzinēju gultņa korpusu dzesē ar ūdeni. Ūdens dzesēšana bija radīta jau 70.gados, kad eļļa nebija tik kvalitatīva kā mūsdienās. Ūdens dzesēšana palīdzēja izvairīties no eļļas sadegšanas uz ass pēc dzinēja izslēgšanas. Arī mūsdienās visi ražotāji vēl arvien lieto ūdens dzesēšanu, lai gan modernās eļļas nesadeg uz ass pat pēc karsta dzinēja izslēgšanas. Tomēr, neviens ražotājs nav bijis tik drosmīgs, lai uzstādītu turbīnu bez ūdens dzesēšans uz sava jaunākā modeļa super kvatro turbo piecvārstu V12 “asfaltgrauža”.
Pēc īpaši smagas braukšanas sacīkšu režīmā, ir ieteicams atdzesēt dzinēju pāris minūtes. Var lietot turbotaimeri. Tas nav vitāli nepieciešams, tomēr var palīdzēt.
Jāņem vērā, ka lielāka turbīna spēj radīt vairāk jaudas. Tomēr, tas nozīmē arī lielāku turbo bedri (lag). Turbo bedre ir laiks, kas nepieciešams izplūdes gāzēm lai iegrieztu asi tik ātri, lai kompresora propellers sāktu ģenerēt pozitīvu spiedienu. Lielākām turbīnām vajadzīgs vairāk laika, lai iegrieztos, tāpēc tām ir lielāka bedre (kavējums, pirms turbīna sāk darboties).
Savukārt, mazākām turbīnām ir mazāka turbo bedre, bet tās nespēj radīt tik daudz jaudas. Šī ir mūžīgā dilemma, kuras priekšā nonāk tjūneri, plānojot kā attīstīt savu auto.
Sakaarnis (2008-05-10 08:23)
+10 Pisdabolam!
Perfekti un tehniski jums,"znatoki", ir izstāstīta turbīnas uzbūve un darbības principi!
SUPPER !!!
bb4423 (2008-05-10 08:26) pisdabols, izlasīju. nevaru teikt, ka visu sapratu, bet skaidrāks palika. manai mašīnai arī turbīna.
BuutlsB (2008-05-10 09:19) hm... par skaidrojumu pisdabōlam tiek uzsaukts alus.
Vuka(2008-05-11 01:06) Man ir "pohas`,bet Tev? nākamās atbildes
Atbildes 1 līdz 20 (kopā 30) | nākamās >> |