Hello tauta!Man te viens vaz fanaats grib uzzinaat vienu stelli.... vai var ziguliitim iebaazt kaada fiata dzineeju bez iipasas paartaisiisanas? un ja var ta no kura fiata njemt dzineeju?
rozeroze nu fanaats lai pastudee a/m tehniskos raadiitaajus!
duriku_guustiitaajs Orginalais 1970. gada zigulis bija buvets uz FIAT 124 bazes. Pirmos tris gadus itali kontroleja izejoso produkciju, pec tam krievu racionalizatori visadas modifikacijas cepa augsa. Japrasa siem.
Silver 1 pirmajiem VAZ 2101 vēl bija itāļu motori, kurus varēja atšķirt pēc zili krāsotiem karteriem... principā FIAT 124 motoriem vajadzētu derēt bez jebkādas pārtaisīšanas, tikai jautājums - nafig Tev FIAT motoru, ja ir pieejami VAZ motori? domā tie FIAT ir kaudzēm labāki un vieglāk pieejami? šaubos...
pisdabols 1 lai tas baklažāns liek kamaza, būs 220 zirgi
kritejs Bija Važņi un vairāki. pilnīgi neiebrauc autora loģikā. Motorus pakaļ met, bet ja grib ko niknāku tad savīlēt, ka maz neliksies :)
Sakaarnis
Jūs tos laikus neatceraties,jaunatne....
FIAT 124 bija pašam savs dzinējs ar tā saucamo apakšējo sadales vārpstas novietojumu. Padomjuinženieri izstrādāja paši savu dzinēju žigulim - protams ka sadarbībā ar kādu. Ideja laba - slikta materiālu kvalitāte.
Savā laikā žiguļos lika BMW 316 dzinējus - neliela pārbūve lai savietotu kārbu ar dzinēju - resp vajadzēja izgatavot pārejas starpliku un dzinēja spilvenus savietot ar pamatni.
walmets
liec tādu kuram ir aizmugures piedziņa ar visu kārbu, būs 5 robu kārba+
bik pačakarēsies ar kardānu, bet tas būs to vērts,
kaplis ne pajokam būs, tikai vai žika tilti turēs.....
2010-02-12